DISKUZE K ČLÁNKU McLaren po problémech s motory volá po transparentním vztahu s Renaultem, závodní rychlost jej překvapila

Podle McLarenu je důležité, aby byl Renault otevřený při vyšetřování a vysvětlování problémů s jeho pohonnými jednotkami v Belgii, kde kvůli nim do cíle nedojel ani jeden z oranžových vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren po problémech s motory volá po transparentním vztahu s Renaultem, závodní rychlost jej překvapila

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 09.09.2019 06:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 03.09.2019 08:07
Jako kdybych slyšel Red Bull v letech minulých.… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 03.09.2019 13:18
Joo, stačí si vzpomenout na zimní testy a… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 03.09.2019 08:34
Ale copak, problém v ráji? 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Mrzí mě, co se stalo Mclarenu ve SPA. Hlavně Norris si to nezasloužil... je však nutno podotknout, že je to Norrisům první DNF kvůli PJ, což není nic hrozného. Kde jsou časy s Hondou že 13
    Jak vidno výkon PJ Renault má velmi slušný a jsem velmi zvědavý na Monzu, jestli potvrdí svoji sílu v Q, očekávám oba týmy s PJ R v TOP 10 (když bude mít Meclaren dobrý balíček na nízký odpor), pže PJ Mercedes není na jedno kolo silnější. Bude to řež. Každopádně spolehlivost je letos špatná a snad kromě výkonu u C spec zapracovali i na spolehlivosti. Loni Bottasovi silnější motor oproti Vesttapenovi k předjetí nepomohl. Popravdě jsem velmi zvědavý na to, jak se bude Vesttapen s nejslabším motorem v poli prokousávat polem. Když nebude DNF u týmů Ferrari a Mercedes, je dle mě reálné tak 7 - 8 místo. Ale člověk nikdy neví. Stačí se podívat na Renault, který byl ve SPA defakto celý víkend TOP středu pole a časově dost blízko RB a kde měl oba vozy po 2. kole? Díky penalizaci a smůle na startu, kdy oba vozy doplatily na souboje okolo byl Ricci s poškozeným vozem předposlední a Hulk 16. myslím. Je to závodění, ale už by to opravdu chtělo silný víkend na konci neděle, né jen v sobotu po kvalifikaci... Tak snad již konečně tento víkend! Smůly již bylo dost!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Zatim si nejsem jist tim co tvrdis o vykonu Renaultu. Jezdi dle Fabregy s nejmensim pritlekem, resp. s nejmensim zadnim kridlem a pritom je v zavode Honda prekonala. TOP3 mela vetsi zadni krida a ty doposud byly znamkou sily motoru. Ty to proste nechces videt, ale zazrak se nekona. Renault ma problem s ucinnosti,vale mel na mi snad pracovat u posledni specifikace, ale nevifim zatim zadny vyrazny ppsun. Netikam, ze tam neni. Uvidime kolik soucasti motoru nasadí Verstappen a kolik dostane pentli, ale pro nej je 5.flek realny, kor kdyz bude mit prostor pro ptedjizdeni. Norris mel stasti na Haas, ze cely zavod brzdil FI, ktery byly stejne rychly. Mimo Haasu a Williamsu byly vlastne vsichni stejne rychly

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Jeden slibny vikend mi prijde malo a to jeste na okruhu, pro ktery maji postavene auto celkem malo. Letos jsem cekal silne víkendy na nadpolovicnim poctu trati. Jenze nic. Na začátku roku 2018 psal CA, ze jejich motor ma vice nez 950 koni a letos se tvrdi, ze jezdi s vykonem 950-970 koni dle potreby. 1,5 roku uplynulo a nevud tam ty velke pokroky o kterych CA mluvil. Asi i proto predvadi co predvadi a neni to jen autem. Auto je postaveno na vykon motoru, chybi vykon, chybi pritlak, tady bych videl prapůvod letosnich problemu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    80.251.241.XXX
    Docela by mě zajímalo, co si teď v McLarenu říkají o Hondě, když vidí, kde je s ní RedBull a kde byli oni...

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V McLarenu rozchodu s Hondou ani v nejmenším nelitují.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Ten vztah se rozpadl, stejně jako vztah RB-Renault, nemohli pokračovat dál i když bylo jasné, že se Honda časem určitě zlepší.
      Navíc teď mají srovnání, což je konečně probudilo.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Myslím že kritika od McL na Hondu začla na začátku (posledního) třetího roku, kdy zjistili že ta PJ je strašně nespolehlivá a dokonce méně výkonná než předchozí dosti slabá verze! Byla od Hondy naprostá katastrofa už v jejich třetím roce, a to nemohl už McL unést, a i proto již McL nevěřil slibům Hondy do budoucna.

        RB na opačnou stranu kritizoval Renault v hybridní éře už od začátku. A ten vztah se postupně zhoršoval, ikdyž i Renault byl objektivně dost pozadu hlavně s výkonem a taky občas i se spolehlivostí.

        David: "Navíc teď mají srovnání, což je konečně probudilo." = toto je podle mě naprostá blbost, protože McL věděl na čem je, a že např. kára z r. 2017 byla supr. To že podělali monopost v r.2018 s tím nemá co dělat.
        Rok 2019 ukazuje kvalitu týmu McLaren a myslím že budou výkonnostně jenom stoupat. Otázka je jestli nezkusit přejít na motory Mercedes .... protože myslím že Renault není špatný, ale na Ferrari ani Mercedes se nedotáhnout .... to spíš ta Honda.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ten Rosberg do Vettela teda jede. Ne že by neměl pravdu, má, ale na to že je to jeho krajan mu teda nedá pokoj ani na chvíli 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.68.XXX
    Transparentní vztah? Já bych byl s kritikou opatrný, nebo si budou repasovat náhradní díly v garáži. 12
    Už vidím, ten škodolibý úsměv Helmuta, když tohle čte. 04

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama