DISKUZE K ČLÁNKU McLaren po problémech s motory volá po transparentním vztahu s Renaultem, závodní rychlost jej překvapila
Podle McLarenu je důležité, aby byl Renault otevřený při vyšetřování a vysvětlování problémů s jeho pohonnými jednotkami v Belgii, kde kvůli nim do cíle nedojel ani jeden z oranžových vozů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren po problémech s motory volá po transparentním vztahu s Renaultem, závodní rychlost jej překvapila
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 8 lidí)
03.09.2019 08:07
Jako kdybych slyšel Red Bull v letech minulých.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
14:42 04.09.2019 81.19.11.XXXMrzí mě, co se stalo Mclarenu ve SPA. Hlavně Norris si to nezasloužil... je však nutno podotknout, že je to Norrisům první DNF kvůli PJ, což není nic hrozného. Kde jsou časy s Hondou že
Jak vidno výkon PJ Renault má velmi slušný a jsem velmi zvědavý na Monzu, jestli potvrdí svoji sílu v Q, očekávám oba týmy s PJ R v TOP 10 (když bude mít Meclaren dobrý balíček na nízký odpor), pže PJ Mercedes není na jedno kolo silnější. Bude to řež. Každopádně spolehlivost je letos špatná a snad kromě výkonu u C spec zapracovali i na spolehlivosti. Loni Bottasovi silnější motor oproti Vesttapenovi k předjetí nepomohl. Popravdě jsem velmi zvědavý na to, jak se bude Vesttapen s nejslabším motorem v poli prokousávat polem. Když nebude DNF u týmů Ferrari a Mercedes, je dle mě reálné tak 7 - 8 místo. Ale člověk nikdy neví. Stačí se podívat na Renault, který byl ve SPA defakto celý víkend TOP středu pole a časově dost blízko RB a kde měl oba vozy po 2. kole? Díky penalizaci a smůle na startu, kdy oba vozy doplatily na souboje okolo byl Ricci s poškozeným vozem předposlední a Hulk 16. myslím. Je to závodění, ale už by to opravdu chtělo silný víkend na konci neděle, né jen v sobotu po kvalifikaci... Tak snad již konečně tento víkend! Smůly již bylo dost!-
Hormón
17:12 04.09.2019 37.188.191.XXXZatim si nejsem jist tim co tvrdis o vykonu Renaultu. Jezdi dle Fabregy s nejmensim pritlekem, resp. s nejmensim zadnim kridlem a pritom je v zavode Honda prekonala. TOP3 mela vetsi zadni krida a ty doposud byly znamkou sily motoru. Ty to proste nechces videt, ale zazrak se nekona. Renault ma problem s ucinnosti,vale mel na mi snad pracovat u posledni specifikace, ale nevifim zatim zadny vyrazny ppsun. Netikam, ze tam neni. Uvidime kolik soucasti motoru nasadí Verstappen a kolik dostane pentli, ale pro nej je 5.flek realny, kor kdyz bude mit prostor pro ptedjizdeni. Norris mel stasti na Haas, ze cely zavod brzdil FI, ktery byly stejne rychly. Mimo Haasu a Williamsu byly vlastne vsichni stejne rychly -
Hormón
17:27 04.09.2019 37.188.191.XXXJeden slibny vikend mi prijde malo a to jeste na okruhu, pro ktery maji postavene auto celkem malo. Letos jsem cekal silne víkendy na nadpolovicnim poctu trati. Jenze nic. Na začátku roku 2018 psal CA, ze jejich motor ma vice nez 950 koni a letos se tvrdi, ze jezdi s vykonem 950-970 koni dle potreby. 1,5 roku uplynulo a nevud tam ty velke pokroky o kterych CA mluvil. Asi i proto predvadi co predvadi a neni to jen autem. Auto je postaveno na vykon motoru, chybi vykon, chybi pritlak, tady bych videl prapůvod letosnich problemu.
-
-
-
-
Kaša
11:50 04.09.2019 82.142.123.XXXMyslím že kritika od McL na Hondu začla na začátku (posledního) třetího roku, kdy zjistili že ta PJ je strašně nespolehlivá a dokonce méně výkonná než předchozí dosti slabá verze! Byla od Hondy naprostá katastrofa už v jejich třetím roce, a to nemohl už McL unést, a i proto již McL nevěřil slibům Hondy do budoucna.
RB na opačnou stranu kritizoval Renault v hybridní éře už od začátku. A ten vztah se postupně zhoršoval, ikdyž i Renault byl objektivně dost pozadu hlavně s výkonem a taky občas i se spolehlivostí.
David: "Navíc teď mají srovnání, což je konečně probudilo." = toto je podle mě naprostá blbost, protože McL věděl na čem je, a že např. kára z r. 2017 byla supr. To že podělali monopost v r.2018 s tím nemá co dělat.
Rok 2019 ukazuje kvalitu týmu McLaren a myslím že budou výkonnostně jenom stoupat. Otázka je jestli nezkusit přejít na motory Mercedes .... protože myslím že Renault není špatný, ale na Ferrari ani Mercedes se nedotáhnout .... to spíš ta Honda.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek