DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Max Verstappen hraje velmi důležitou roli v plánech japonské automobilky pro Formuli 1, připouští sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto. Cení si jeho talentu, zpětné vazby i přitažlivosti pro média a fanoušky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 266, poslední 05.09.2019 14:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.08.2019 09:24
Můžu se zeptat, kam vlastně chtěl jít? Chtěl… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.08.2019 10:48
A co má Vettel společného s tím, že mělo Ferrari… »
» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 23.08.2019 10:22
Vždyť zvolil striktně defenzivní stopu, ale neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      No jo, máš dva obyvatele Ameriky, kteří to možná i zkoušeli od roku 1972. Úžasná událost. Celí 2 mistří světa to od té doby možná zkusili a ani jeden Evropan (kromě toho Alonsa). Je jasné, že je to nejprestižnější světová série, když to zkouší pouze Američané a 2x za 47 let. 12 12 12
                                      To i Chocholoušek má častější úspěšnost. 18

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Situs

                                        Situs

                                        85.70.164.XXX
                                        No máš to v té tabulce, pár jmen tam je. Kdyby to bylo snadné bylo by více výherců, není 04 Je to nebezpečné, je to zdlouhavé, chce to závody fakt milovat a riskovat svou reputaci i v těch jiných typech závodů 03

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Mike17
    Mike17 13:01 26.08.2019 185.149.130.XXX
    A jak to mám srovnat? Půjčíš mi vozy z roku 2010, 2012, 2017 a 2018? Ale nepotřebuji jen Ferrari, ale i jejich soupeře. Pak si půjčím Stiga a uvidíme. 13
    Kžadopádně měl možnost v letech 2007, 2010 a 2012. Jeho vlastními chybami je pouze 2-násobný mistr. Zahodit 3 tituly, to neumí ani Vettel. 12

    2017, 2018 máš dva tituly - jen díky jezdci. Chceš mi říct, ež startegické selhání Ferrari v ABu 2010 je chybou Alonsa? strategické selhání Ferrari v Kanadě 2012 je slehání Alonsa? sestřelí Grosjeanem je chyba Alonsa? Miku, buď jsi tak hloupej, nebo to jen hraješ, v obou případech mi ukaž celo sezonní výsledky ALonsa 2012 a 2010 a ukaž mi, kde je chyba ALonsa za sestřelní někým jiným a nebo staregické slehání cjeho chybou

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Mimchodem může to srovnat relativní ztrátou na lídra, ups to 2018 bylo Ferrari 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No jo, zase pomotaný písmenka?
      Jasně jsem ti napsal, které nehody měl Alonso v roce 2010 a o nehodě v Suzuce 2012. V roce 2007 není snad potřeba vyjmenovávat, kde všude ho porazil nováček ve stejném voze. Takže k tomu všemu jsi přišel jenom tak, že ses zamyslel nad tím, co by se ti hodilo, kdybych to napsal a napsal sis to sám.
      Co máš vlastně k té opravdové citaci mých názorů?

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Kde všude ho porazil, ukaž mi bilanci ALonso vs Ham 07 a zase se uvidí, jak jsi mimo, 2010 to prohrálo Ferrari svojí strategii, přiznal to i šéf týmu Stefano Dominicalli a co víc 2012 nerozhodla Suzuka, ale i Belgie či strategie Kanada 2012, ukaž mi jak ALonso mohl udělat v Kanadě 2012 něco jinýho nebo té Belgii? nemáš na to co říct? nehodí se ti to do krámu co? protože víš, že nemáš pravdu, je fakt smutný, že tvůj hate si myslíš, jak sníží kvalitu Alonsa, ale naopak se ukazuje, že čím lepší tím více odpůrců má 04

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ty si neumíš najít tabulku? Když už si myslíš, že Hamilton skončil před ním nějakou záhadou. 12
          V roce 2010 měl 2 kolize, při kterých přišel o 24 bodů. V Abu si mohl dávat kafe v boxech a koukat, jak si to Vettel s Webberem rozdávají o stříbro. 13
          V roce 2012 vytlačil Kimiho, přišel zase o dost (8-12) bodů, které by mu pohodlně stačily na titul. O Spa nebo Kanadě jsem nic nepsal, tak si tu nevymýšlej.
          Suma sumárum, měl ještě 3x auto na titul, jak jsem psal.

          Jestli množství odpůrců určuje kvalitu jezdce, pak je suverénně nejlepší Vettel. 12
          A rozhodně pro tebe neexistuje žádný lepší pilot, protože o něm meleš pod každým článkem, týkajícím se jiných stájí. 12 12 12

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Myslíš jak ALonso přišel o 8 bodů, když v Belgii vypadl z 8 místa stejně jako v Anglii? zase se vymýšlíš nesmyslná čísla, co takhle ztráta 15 bodů kvlli startegii Ferrari? nebo x bodů za Malajsii, kde jel bez spojky celej závod? 03 no nemluvil si o tom, protože víš, že Suzuka nerozhodla, ale tak kdyby Kimi nenajel do Alonsa, který byl předním tak by to bylo jiný že 04 máš pravdu, Vettel měl auto na titul 09, 2016, 2017 a 2018 takže suveéně zahodil nejvíc titulů v historii F1 04 ale furt nereaguješ na to co máš, chudinko 04

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ty, jo. Já se fakt nechytám, jak motáš navzájem nesouvisející věci. 12
              V roce 2012 boural v Suzuce do Kimiho. Přišel podle mne o několi bodů, protože by pravděpodobně do 6-tého místa dojel. Co na to nechápeš? Cokoliv z toho mohlo být rozhodující. Prostě titul získat mohl, nezískal. Stejně jako Vettel v letech 2017 a 2018.
              A titul měl v roce 2016 auto na titul? 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12
              Jako v tom roce, co vyhrál Mercedes všechny závody až na 2, ve kterých to do sebe naprali, resp, jim to kleklo? 12 12 12 V těch, kdy vyhrávali skoro každou kvaldu o vteřinu a o vítězství je dokázal obrat jen RB, když měl obrovské štěstí?
              No to se divím, že neměl Vettel .auto na titul ještě v letech 2007, 2008, 2014 a 2015. To měl k tomu titulu blíž. No skoro i minulém století, když jezdil se šlapacím autíčkem.
              Geniální. Já věděl, že se ještě dneska pobavím. 11

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A Mike jede dál, ptát se dokonce na to kolikrát jel Alonso RoC, to už je fakt úlet 18 Miku, na tobě je hodně vidět jak moc tě štve že Alonso svým výkonem ve Ferrari získal především uznání a respekt, zatímco Vettel svým výkonem ve Ferrari spíše zklamal a vysloužil si za něj hodně kritiky 03

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Tak on je dost úlet, když tvrdí o WEC že rozhodují piloti a ne technika v jaké "třídě" motosportu je, to kdybych bral F1 podle Haasu tak nevím v jaké třídě by byla F1 11 nemluvě o tom, že se pasuje za někoho kdo rozumí víc F1 než lidé co tam pracovali přes 30 let a zároveň nazval trojkorunu motosportz - vrchol samotnéh motosportu něčím, čímsi ... to je fakt mazec 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Vrchol motorsportu, a přitom nedokážeš najít jediné jméno, které chtělo toho vrcholu dosáhnout. 12

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Například Montoya před Alonsem, proto se zapojil do programu Le Mans, nedělej ze sebe idiota

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Týýýý jo, přešel jsi na něj. Supéééér. Dokonce jsi našel jednoho průměrnýho pilota, co přišel z Ameriky a proto ho Indy vůbec zajímá. 12
            Někdo opravu špičkový by nebyl? přece je to vrchol toho, co každý pilot může dosáhnout. Tak snad každý, kdo vyhrál Monako po tom touží.
            Kolikrát zkusil jet Indy a Le Mans Hamilton, Rosberg, Vettel, Button, Kimi, Schumi, Hakkinen...
            No povídej, přeháněj. Je to pro všechny top toho, co můžou dosáhnout, tak snad to nějaký mistr světa zkusil ne? Tedy kromě toho Hilla před 50-ti lety. Od té doby nikdo? Není to nějaký divný? Budu hodný, pomůžu ti. Andretti. Sice je to už 40 let a je Amík (což to vysvětluje), ale čerstvější než Hill. 12

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Nedělej si ostudu ještě větší, za A Montoya není z USA původem, za B Monotya jezdí a jezdil Indy a zapojil se do programu WEC, aby mohli bojovat o triple crown, za C Kolikrát Vettel, Hamilton, ROsberg, Kimi nebo Schumi dokázali uspět i jinde, Kimi velmi uspěl ve WRC, že ano? týýýý jom děláš ze sebe šaška ještě většího tímhle tím 04

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                12 No jo, zase to čtení.
                A) Psal jsem, že je z Ameriky, ne že je z USA. USA není Amerika. 13
                B) Ano, jezdil Indy, právě proto, že je z Ameriky. Tam se mladí jezdci vychovávají v této sérii.
                C) No když ani nezkusili jezdit WEC a Indy, tak tam asi nemohli uspět. Jsou to takové vrcholy motorsportu, že se rozhodli na ně prdět. 12 12 12
                D) WRC je součást trojčehosi? Sám psal mnohokrát, že tam nešel za vcholem jeho kariéry, ale bavit se. A nějakou záhadou se dobrovolně vrátil do F1. 13

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama