DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf
Max Verstappen hraje velmi důležitou roli v plánech japonské automobilky pro Formuli 1, připouští sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto. Cení si jeho talentu, zpětné vazby i přitažlivosti pro média a fanoušky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
13:44 26.08.2019 86.49.242.XXXMiku, najdi si články o triple crown a to tvoje trojčehosi rázem zmizí, představ si, že i Schumi řekl, že triple corwn je vrchol motorsportu, ale že on na to nemá, aby jezdil další série ale znovu, gograficky, Amerika se označuje USA, je to špatný překlad, ale ano v Čr se tak označuje, pokud myslíš kontinet, tak bys musel napsat jižní Amerika, což si nenapsal, takže zase nevíš ani základy ze školy. Je fakt smutný, že se takhle ponižuješ-
Mike17
14:14 26.08.2019 185.149.130.XXXAle já o tom vím. Pořád čekám na ty mistry světa, co netouží po ničem jiném? Proč to tedy Schumi nejezdil ve své přestávce? Jezdil motorky, místo aby dosáhnul vrcholu?
A Amerika je kontinent. najdi si, co to slovo znamená. Pak je pojem světadíl, který Ameriku rozděluje. Ještě abych tě učil zeměpis. Až budu myslet USA, napíšu USA. Když myslím Ameriku, píšu Ameriku. Smiř se s tím, že text znamená něco, co znamená, ne to, co si ty myslíš, že by se ti znamenat hodilo.-
-
Mike17
11:20 27.08.2019 185.149.130.XXXTak trochu učiva základní školy. Dovolím si citovat, abys to nebral jako můj názor:
Česká geografická škola obvykle rozlišuje dva pojmy: kontinent a světadíl. Kontinentů je v tomto pojetí pět – Afrika, Eurasie, Amerika, Antarktida, Austrálie. Jsou definovány jako rozlehlé, souvislé části souše obklopené oceánem a tvořené pevninskou zemskou kůrou.
Za světadíl se pak považuje oblast se samostatným historicko-geografickým vývojem. Světadílů je sedm – Afrika, Evropa, Asie, Severní Amerika, Jižní Amerika, Antarktida, Austrálie.
Nebo dám odkaz z wikipedie, kdybys měl problém z jedním zdrojem:
Česká zeměpisná škola spory v počtu kontinentů většinou řeší vydělením dvou různých termínů: kontinent a světadíl. Zatímco za kontinent (5x) je považována souvislá část souše obklopená světovým oceánem a tvořená pevninským typem zemské kůry (kontinentální kůra), světadíl (7x) je vnímán jako oblast se samostatným geografickým a historickým vývojem.[1]
Pohřbil:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
06:00 24.08.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
HellHogr
09:07 24.08.2019 86.49.242.XXXTy tvoje básničky o Alonsovi jsou super, ale zapomínáš na to nejpodstatnější, Alonso vyhrál tituly v F1, jako jedinej v historii s Renaultem, má několik pódií, výhry s Ferrari i McLarenem, on nemá potřebu jít do tymu, co může občas vyhrát, když se trápí ostatní. V propadlišti dějin, proto letos titul s Toyotou, výhry v Daytoně a Sebringu, kámo, tvůj hate na Alonsa ho dělá ještě lepším-
Mike17
09:24 24.08.2019 185.149.130.XXXMůžu se zeptat, kam vlastně chtěl jít? Chtěl konkurenceschopný tým. Což podle tebe není Ferrari. Mercedes dal jasně najevo, že ho nechtějí a ani o něm neuvažuji. RB je jediný, kdo zvládá Mercedes porážet. Tak kam chtěl jít?
Ty úspěchy zmiňovat nemusíš. Renault měl tehdy nejlepší auto a s tím samým týmem má 2 tituly i Schumi, jen bez tovární podpory. S Ferrari vyhrával i Massa a k titulu měl blíž než Nejlepší. A výhry s Toyotou nevyhrál sám. Ještě s vozem, který měl za konkurenci šlapací autíčka. (samozřejmě nadsázka)-
HellHogr
09:35 24.08.2019 86.49.242.XXXMiku, já Ferrari neodepsal, jen kritizuju jejich letošní formu a výkony Vettela a řekl bych, že oprávněně. Do Mercedesu ho nevezmou, protože by zatápěl Hamovi, do RB nechce, protože to není tým, co dokáže pravidelně dlouhodobě prorážet Mercedes, alespoň teď ne, proto raději testuje na Dakar, co je tak těžkého pochopit na tom, že v F1 chce jen popřípadně bojovat o titul? Vždyť to chce i Verstappen a proto se RB bál, aby neodešel. Mimochodem, pokud uděláš přepočet bodů jaký je teď, tak Massa k tomu titulu paradoxně byl dál, ale já rád, že ukazujes, že i Massa byl lepší než Vettel. Každopádně v Sebringu a Daytoně se jeli úplně jiné podmínky než ve WEC pro běžnou sezónu, WEC Nort America je totiž jinak poskládaná + ono během vytvalostnich závodů je hlavním klíčem k úspěchu dojet a ne přímá výkonnost, proto se může stát cokoliv, to během závodů F1 v dnešní době ti těžko klekne monopost v posledním kole-
Mike17
10:03 24.08.2019 185.149.130.XXXA Ferrari je tým, co bude dlouhodobě porážet Mercedes? Hmmm a kdy? Je pravda, že v roce 2018, 2012 a 2010 měli auto na titul. O tom žádná. Ale asi to bylo málo. Ale řekl bych, že RB k tomu má podstatně blíž. Kdyby byl Alonso lepší než Max, jak tvrdíte, vyhrál by minimálně poslední 3 závody v kuse. To už se dá považovat za vůz, který dokáže Mercedes porážet. Tak z čehopak nám dostal Nejlepší strach? Bylo mu jasné, že by ho Max zajezdil? Dakar je jistě lepší volba, tam mu případný neúspěch nikdo vyčítat nebude. Nebo prostě o něj zájem neprojevili?
Mimochodem proč tedy nenastoupí už příští rok u Ferrari? Dával jsi to tu jako hotovou věc?
Hmmm, hezký. Takže vlastně Sebring a Daytona nejsou třetí liga, ale čtvrtá. Super úspěch.-
HellHogr
10:10 24.08.2019 86.49.242.XXXMiku, ty na něčem jedeš? já jenomže 2012 Ferrari určitě monopost na titul neměli, 2010 asi tak jakože Vettel ten rok nedělal x chyb. Stále ta samá písnička dokola, Alonso nedostal strach, ale v půlce sezony těžko zabojuje o titul a příští rok na to RB nebude tak slavně jak si myslíš, nebo to prohlášení Hondy, že není tak lehký najít zbytek koní k dorování Ferrari a Mercedesu je vlastně blud? místo toho občas dojet na bedně, tak zvolil Dakar, on na to koule má, ty nemáš koule ani na to přiznat pravdu. příští rok u Ferrari nenastoupí, protože Binotto nechce, aby Ferrari mělo titul, o to se postará on sám a Vettel, který mu to od 2017 krásně potvrzuje ehm, cože? Daytona a Sebring jsou 4 kategorie? jako F4? na to si přišel prosím tě kde? já fakt nechápu, kde ty bludy bereš ... WEC - vytrvalostní závody (konzistení rychlost a spolehlivost dojet do cíle) co je těžkýho na tom pochopit, že Aston Martin lanaří Verstappena do WEC taky, ale to už by pak podle tebe nebyla 3 kategorie že? to už by pak bylo víc-
Mike17
10:25 24.08.2019 185.149.130.XXXNa rozdíl od tebe na ničem nejedu. V roce 2012 stačilo nevytláčet Kimiho v Suzuce a měl titul. Tedy to auto na titul evidentně mělo. Na tom není co řešit.
V roce 2010 si nemusel v Británii zkracovat trať a dostat flastr, který ho posunul na 14-té místo, nebo nemusel bourat ve Spa. Abu Dhabi raději vynechám, to se tu těžce nese. Tedy auto mělo na titul. Nebýt těch chyb, v Abu Dhabi si mohl kouřit doutníček jako jistý mistr světa.
Jaké měl auto v roce 2007 raději vytahovat nebudeme. Že ho porazil nováček se tu také nesnáší moc dobře.
A ano, Vettel není u Ferrari o nic úspěšnější. Řekl bych, že jsou na tom doslova stejně.
Oni u Ferrari dobře vědí, proč tam mají raději Vettela. Inu proto taky Alonsa vyštípali, aby Vettela vzít mohli. Těžko udělají krok zpět. Ale můžeš ten rok ještě doufat.
A WEC je prostě třetí liga. Max si ji klidně vyzkouší, jako kdysi Hulk. Není špatné se občas vrátit a pobavit se něčím jiným a přitom pořád jezdit první ligu. Až se MAx rozhodne odejít z F1, jen aby jezdil WEC, dej mi vědět. Ale asi máš 20 let čas. Zatím můžeš přemýšlet, proč raději jezdí F1 než WEC. Ale nedoufám, že ti docvakne proč.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek