DISKUZE K ČLÁNKU "Čtyři dobré závody ještě neznamenají, že je všechno fantastické," tvrdí šéf týmu F1. V čem je problém?

Šéf Haasu Günther Steiner varuje vedení Formule 1 před pocity samolibosti. I přes čtyři vydařené poslední závody v ní je rozhodně co napravovat. Vysvětluje, v čem je podle něj problém, zatímco šéf Red Bullu Christian Horner do nebes vychvaluje Maxe Verstappena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Čtyři dobré závody ještě neznamenají, že je všechno fantastické," tvrdí šéf týmu F1. V čem je problém?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 17.08.2019 23:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2019 11:13
je to tak. na druhou stranu je potřeba se podívat… »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 12.08.2019 11:51
Myslím že celá Formule je tak špatná od … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Myslím že celá Formule je tak špatná od roku 2014. Snad bude lepe.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      195.122.220.XXX
      To nesouhlasím, LH s NR o titul bojovali mezi sebou... Problém vidím od sezóny 2017, kdy nové aero zhoršilo možnost předjíždění... Nicméně největší problém v roce 2014 započal a to jsou současné motory...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    je to tak. na druhou stranu je potřeba se podívat, proč ty závody byly tak zajímavé - deštivé počasí, výpadek Mercedesu, "klasické" okruhy ( i když to Maďarsko je atraktivní jen výjimečně a zrovna letos se to podařilo ), současná auta, která mohou jezdit poměrně těsně za sebou a to včetně jindy proklínaných gum a v neposlední řadě skvělé výkony jezdců - nejen Maxe. nesmíme zapomenout, na stíhačku Vettela z 20. pozice na startu, stabilně výtečné výkony Leclerka ( až na tu nehodu na mokru v Německu ), propad Bottase a jeho cestu zpět dopředu, stejně tak Hamilton jezdil většinou výborně. a navíc, jako bonus, spousta výborných soubojů v hloubi pole...

    takže co dělat, aby to vydrželo? za první bych nechal jezdce závodit, ale hlídal bych dodržování limitů trati hlavně tam, kde to není samozřejmostí. pečlivě bych vybíral a případně i upravoval okruhy a modlil se, aby svatý Petr občas poslal nad okruh nějaký ten mráček s pár kapkami vody 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Je to pravda, čo hovorí Steiner, lebo kvalita je nekonečný proces a ak sú zodpovedané všetky otázky, prichádzajú ďalšie na ktoré treba odpovedať a to je to, čo zvyšuje kvalitu F1 ! Preto komisári FIA musia počúvať aké otázky na nich kladú šéfovia jednotlivých tímov, aby na ne nielen odpovedali, ale robili opatrenia a zavádzali ich do predpisov F1 bez toho, aby ostali stáť na jednom mieste a tvárili sa, že sa ich tieto otázky netýkajú !!! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama