DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle
Včerejší ruleta v podobě německé grand prix na deštěm zasaženém Hockenheimu nehrála do karet domácí stáji, Stříbrným šípům. Pokazilo se pro ně doslova vše, co se jen pokazit mohlo a obhájce mistrovského titulu už ani neměl chuť v pošramoceném závodě pokračovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton to měl včera chuť zabalit ještě před dojetím do cíle
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
15:43 30.07.2019 86.49.242.XXXHam je skvělý pilot, ale tohle je co popisoval Dennis, jak se mu něco nedaří, hned se vzdá, je tam nechuť dál bojovat .. tohle byl obrovský rozdíl mezi ním a Alonsem a to nepočítám co by Ham dělal, kdyby byl v takové kiri, jak byla Honda co neuměla udělat PJ pro F1-
Fanda.LH
08:41 31.07.2019 83.240.61.XXXJe pravda a všímám si to od začátku jeho kariéry, že když se něco total pos*re, tak ten propad výkonnosti je tam až neuvěřitelný... Neříkám, že nemůže mít poškozený vůz, ale i tak bych čekal, že týmy z chvostu pokoří raz dva... No neděje se tomu tak vždy...
-
-
Petr Hloušek
17:54 29.07.2019 194.79.55.XXXno to je tedy "závodník", ten jezdit za Ferrari, tak už by si to dávno hodil -
Ferda
16:31 29.07.2019 46.47.176.XXXVčera mě hodně překvapilo jak jezdci ještě na poměrně mokré trati přezouvali z mediálek na slicky. Nejspíše budou ty mediálky hrozné šmejdy, když se jich zbavovali tak brzy.
Ještě než se Hadráci dostali k žezlu, tak by byl takový přístup jezdců jistým propadem v poli. Mediálky od jiných výrobců totiž byly poměrně slušné i na suché trati. To jak včera jezdci předčasně přezouvali na Slicky by si kdysi nedovolil ani Jenson, který byl v přechodných podmínkách excelentní a právě tyhle podmínky byly snad jeho nejsilnější zbraní.-
-
-
-
Petr
09:08 30.07.2019 109.81.245.XXXNikdo s hlubokým vzorkem je v GP Německa neměnil, schválně jsem se na to díval - když tak mi napiš, v kterém kole se ti to u koho nezdálo. Nesmíš se dívat na vnější stranu pneumatiky, ale na tu vnitřní - kvůli odklonu kol, to tě možná zmátlo. S intermediálkama byla celkem spokojenost, horší to bylo s těmi do deště (extreme wet).-
Ferda
09:38 30.07.2019 46.47.176.XXXHrubý vzorek propadl úplně. A mediálky bych taky v žádném případě nevychvaloval, když se jich jezdci i na mokré trati chtěli co nejdříve zbavit. Ale je docela možné, že asfalt byl natolik hrubý, že i slicky na vodě docela slušně držely, ale to od telky posoudit nedokáži.-
jon
10:39 31.07.2019 90.176.154.XXXJe tam hodně faktorů. Gumy do deště nebo intermediátky se hodně rychle zahřívají a pokud osychá asfalt, vzorek na nich doslova mizí před očima. Zároveň je takto přehřívající se pneumatika též dost mizerná na jízdní vlastnosti, takže byť je z ní skoro slick, rozdíl v časech na kolo je dramatický.
Každý pilot má zkušenosti s jízdou na slickách na mokru. V motokárách se to hodně trénuje (samozřejmě ne v závodě), protože jízda za přechodných podmínek může rozhodovat závody. Stačí se podívat do historie. Mistry tohoto oboru byli (ze známých pilotů) např. Ayrton, MSC a Jenson. V aktuálním jezdeckém poli za těchto podmínek umí nadstandardně málokdo, špičkově nikdo. Což letošní Hockenheim ověřil v plné parádě.
-
-
-
-
-
Fanda.LH
11:51 30.07.2019 195.122.220.XXXTo mi přijde v reakci na můj příspěvek celkem OT... Napsal jsi zkrátka kravinu, sjeté IM nejsou jako slicky... A jestli je ochlazovali nebo ne je jejich věc, rozhodně jsme neviděli všechno... Nebo snad chceš říct, že neví co dělají a chtěl bys jim radit ? -
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek