DISKUZE K ČLÁNKU Norris se ve voze F1 cítí lépe, v F2 to pro něj bylo fyzicky mnohem těžší

Lando Norris se ve Formuli 1 cítí mnohem pohodlněji než ve Formuli 2, kde jsou vozy kvůli absenci posilovače řízení fyzicky náročnější na ovládání, což potvrzuje svými výsledky na závodních okruzích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Norris se ve voze F1 cítí lépe, v F2 to pro něj bylo fyzicky mnohem těžší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 24.07.2019 08:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mám dotaz k McLarenu a k Hondě. Neví někdo jak to mezi nimi je? Jde mi o to že se má za to že v F1 McLaren za vypovězení smlouvy s Hondou platí nemalé peníze, ale četl jsem japonský článek kde je tomu prý jinak. McLaren měl smlouvu prý na 3 roky s opcí na další 2, a tu prostě v daný termín neaktivoval. Nebylo to prý jen o tom že McLaren nechtěl ale že díky bídnému výkonu Hondy chtěl od nich více a handloval, ale ta nelenila a bylo tam tajné setkání s Helmutem kde se tam pak pro Hondu otevřela alternativní cesta. Spekulací bude asi více, ale existuje ověřená informace že McLaren Hondě opravdu platí odstupné?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Red Bull

Další názor pilota ze staré školy. Bude Alan Jones pokračovat v roli závodního komisaře?

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama