DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 24.07.2019 19:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 22.07.2019 22:29
A benzín smrdí teď po čem? Po brusinkách,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2019 23:34
To se v sobotu vždycky spálí oleje, až nezbude na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 23.07.2019 00:02
Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Chlapci sami jste se sami dostali, když ukazujete na to kolik Renault letos má pódií nebo výher a pak řeknete, že Williams s dobrým motorem hoří výkonnostně .. tak vidíte, že je to hlavně o celim balíku, takže myslet si, že Honda je lepší, protože má RB je dost naivní, loni s Renckem měli o vyhru víc touhle dobou + více pódií

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Nemůžeš připočítat strejdu náhodu, nebo můžeš? Loni ztrácelo na rovinkách RB kolik, a letos? A tady máš spoustu proměnlivejch, chce to klid hlavně. Honda opravdu nehraje druhý housle, nechce a nebude, to je finito wole 😁

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    A proč se nebavíme o dominanci a výkonu Mercedesu?Ono je potřeba odvézt pozornost jinam, to by jinak mohlo přinést moc otazníků. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Jenže letos není o čem. Mercedes předvedl svůj klasický vysoký standard a naopak Ferrari těžce propadlo.
      Tohle brečení není letos na místě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Tak ono je vlastně jedno kde ten výkon berou, protože pokud budou mít i dva tisíce kobyl a nepřenesou je na asfalt, tak je jim to prd platné. Ten přenos výkonu na povrch tratě je právě u Ferrari největší problém. Při použití plného výkonu při závodě by ani tak neutrpěla životnost motoru jako spíše životnost pneumatik. Možná by potřebovali tak o 3 až 4 cm širší pneimatiky.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V minulém roce se spekulovalo že těchto 40 koníků mohli využívat i v závodě. Těžko říci jak to přesně je, to vědí jen oni jak to dělají. Faktem je že když vidíte souboje v závodě tak v rychlosti na rovinkách mi nepřijde že by to pro ně byla nějaká hitparáda. Skutečnost že použitelnost je jen v kvalifikaci hodně smrdí, navíc to nejspíše dělá jen tovární tým, což smrdí taky. Myslím že Mercedes si to ohlídá a kdyby bylo Ferrari pro ně bodovou hrozbou tak by na to začal více tlačit, ale když si představím že by to Ferrari ztratilo tak by jsme asi přišli o skvělé souboje s RedBullem na trati. Tak jim to zatím nechte 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      No, co jsem četl různé názory odborníků, tak je to hlavně překročení používání ERS v Q, překračují tu hranici možnosti kolik energie použít, v závodě to nedělají, protože by se ta baterie potom dost dlouho dobíjely, v Q mají jeden hot lap a pak sbírání, takže tam to problém není

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Možné to je. Na začátku sezóny si všichni mysleli, že má Ferrari výkonnější motor, než Mercedes kvůli maximálce, ale nakonec z toho vychází, že je to jen "špatně" navrženou aerodynamikou základního tvaru, která má sice nižší Cx než ostatní, ale zase jí chybí přítlak.

        Já nevím, ale Ferrari bylo schopné postavit rychlé auto jen v dobách dřevních, kdy jediná elektronika v autě bylo elektronické zapalování. Od té doby to za moc nestálo a jen neustálé testování za Schumiho éry pomohlo postavit auto, které bylo skutečně rychlé - i když jeden čas Schumi tvrdil, že nejsou nejrychlejší, na začátku závodu zabral a získal náskok cca 15 - 16 sekund, s kterým ale dojel do cíle... A od té doby zase kloudně nic... Otázkou je, kdyby měl možnost takto testovat v té době McLaren nebo Williams s BMW, kde by Ferrari nakonec bylo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.152.XXX
          Nikdo oněm týmům tehdy testovat nebránil. Pokud testovaly méně než Ferrari, jejich chyba.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Jistě nedovolené testování, ale jak Bernie přiznal, FIA šla.na ruku Ferrari v jejich dominanci, aby přitáhli co nejvíc fanoušků, když Ferrari nemůže, FIA pomůže

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Tehdy bylo testování neomezené, v tomto ohledu pomoc FIA nebo Bernieho nepotřebovali. Osobně si myslím, že peníze za jakýsi pofidérní přínos dostává Ferrari neoprávněně. Na místě Američanů bych to zrušil a zavedl rozdělování peněz rovnoměrně pro všechny týmy bez ohledu na výsledky. V jiných sportech to tak je, třeba v LM nebo EL dostávají všichni peníze podle toho, kam se dostanou a je jedno, o jak slavný tým jde. Vyhraješ - dostaneš určenou částku, nevyhraješ, nedostaneš nic. Tady se zvýhodňují úspěšní na úkor neúspěšných a celý ten systém jen udržuje současné status quo ohledně výkonnosti a výsledků. V NHL má poslední právo prvního draftu atd., aby se soutěž vyrovnala...

                Když říkám, že Taliáni neumí, tak mě tady všichni tepou. Slavní Římani... 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Tak Ferrari těžilo, že FIA jim záměrně pomáhala a přiznal to Bernie, ono když se podíváš na historii F1 tak upřímně Ferrari na to, že je tam od začátku a dostávalo vždy něco ultra navíc tak to žádná obrovská sláva není, porovnej to s McLarenem, kterej si budoval všechno z ničeho a bez podpory

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Dobře, mají v kvaldě o 40 kobyl víc. Otázkou je, jestli těch 40 koní není na hranici povolené spotřeby a jakou má motor spotřebu během závodu. Proto možná nemohou párty mód použít v závodě, jelikož by nemuseli dojet do cíle. Další možností je, že toto zvýšení ničí motor, proto ho používají minimálně. Vyrábět písty na 3D tiskárně se někdy může minout účinkem... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    V závodě jsou na tom s využitelností motoru asi jak Honda, takže hůř než Mercedes, a mnohem lépe než to kladivo na Hondu z Viry, Sem nemohl nepodotknout 🤣...... Palce doplňte, děkuji pěkně.......

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále nejhorší i s daleko větším rozpočtem než Renault 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Teď mi přišlo že se bráníš smyslu věty, v závodě a to myslim v započtení celý doby závodu, je Renault až ten čtvrtej do party. Furt si nejsem jistej jestli to krotěj kvůli spotřebě nebo spolehlivosti, ale to je vlastně fuk, no ne?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Nemáš pravdu, i v závodě je Honda stále nejhorší, že sis toho stále nevšiml je až zarážející

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            37.188.174.XXX
            Mě přijdou zarážející jiný fakta, ale beru to lidsky, každej máme svuj mikrosvět, a fakt že moje pravda neni tvoje pravda mi přijde úplně normální, nejsem žádnej extrémista. Ale v závodě je Honda lepší, bo žere míň, tak můžou víc tlačit 😉

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              Aha, tak to nevím kde si na to přišel, Honda žere víc než Renault a má slabší celkový výkon baterií, že to furt nedokážeš pochopit je fakt divný

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama