DISKUZE K ČLÁNKU "Špatné rozhodnutí, Norris za týmem přesto stojí." McLaren potřeboval ještě 5 kol, aby jeho strategie zabrala

Podle McLarenu by Lando Norris potřeboval ještě pět kol, aby se mu jeho dvouzastávková strategie ve Velké ceně Británie vyplatila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Špatné rozhodnutí, Norris za týmem přesto stojí." McLaren potřeboval ještě 5 kol, aby jeho strategie zabrala

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 17.07.2019 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2019 13:23
To je nesmysl a moc dobře to víš, Ferrari je… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2019 14:18
Ty odměny bych jim zrušil a rozdělil to mezi malé… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2019 14:59
Nevím, podle čeho je měřítko běžného světa, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Forbes oznamuje : Tržby od sponzorů za posledních 10 let

    Ferrari 2,1 miliardy ....Mclaren 1,2 miliardy dolarů, Red Bull 973 milionů, Mercedes/Brawn 945, Renault/Lotus 777, Williams 701, Sauber/BMW 460, Force India 356, Toro Rosso 278 a Haas (za tři roky) 93 milionů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No tohle by jsi měli přečíst ti, kteří tvrdí, že by F1 přežila odchod Ferrari bez větších potíží. Ferrari pořád táhne 11

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Přežila, fans by se rozprchli k jiným týmům a sponzoři též 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Kdyby chtěli lidi nebo sponzoři fandit/sponzorovat jiné týmy, tak by to udělali hned. Tady je vidět, kdo je volba číslo jedna 11

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            To je nesmysl a moc dobře to víš, Ferrari je pojem, proto tam jdou sponzorovat, ale pojem v běžném světě hlavně chápeš? 03

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              No však ano, Ferrari je nejslavnější motoristická značka na světě, má nejvíce fanoušků jak v normální světě tak v závodním světě a proto se na ní lepí nejvíce sponzorů.
              A taky proto jim dávají nejvíce peněz na odměnách....
              Všechno souvisí se vším.

              + 0 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Nevím, podle čeho je měřítko běžného světa, ale já potkám Ferrari v běžném provozu jednou za uherský rok. Osobně bych si netroufl hodnotit, zda má vyšší váhu Scuderia nebo auta pro běžný provoz.
              V čem má pravdu David, Ferrari prostě táhne. Když se dělá test sporťáku, který je schopen pokořit Ferrari, hned ho proti Ferrari postaví. V F1 je také veliké zadostiučinění Ferrari porazit, byť nemá nejlepší formu. Vzhledem ke své výjimečnosti je to obecný benchmark.
              Nehledě na fakt, že sponzoři mají v případě Ferrari ještě trochu jiné postavení. Vzhledem k propojení s Dálným východem, F.R.D., ale i jiným velkých promoakcím se ti sponzoři neobjevují pouze na monopostech. Respektive některým o to dnes už ani nejde (Philip Morris), ale přesto se jim spojení s Ferrari musí nějakým způsobem vracet.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Na internetu jsem si přečetl, že se od roku 2021 vrátí ground efekt.

    Hip, hip, hurá! 21

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lec Li9

    Lec Li9

    81.162.192.XXX
    Zdravím, jsem nový uživatel na této webové stránce, všechny vás tímto zdravím. 11

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama