DISKUZE K ČLÁNKU Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel
Pravidla současné Formule 1 jsou momentálně velice ožehavým tématem. Jaký má na ně názor čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chinadragon
19:52 10.07.2019 178.255.168.XXXSoftware a budoucnost ta už tu je kup si F1 poslední verze hry a máš software.... ne je to hloupost pokud tam nebude pilot tak F1 je konec...souhlas s Ferdou vraťte ji tam jak má být...nejnovější motor a né žádnou rekuperaci...to se můžeš koukat na F E formuli ta jezdí na elektriku...V8 a vymazlit ho...a je to...to je pak paráda.... -
Situs
15:50 08.07.2019 85.70.164.XXXTo že v budoucnu nebude jezdec potřeba, to beru jako jistotu. Autonomní řízení půjde velmi rychle nahoru a má to i své výhody v oblasti závodění. Auta pro závodění budou moci mít vlastnosti které bude mimo možnosti lidského těla, a vývoj software agresivní jízdy bude mít také své kouzlo a svou soutěž Osobně bych se na takové souboje aut v budoucnu rád podíval, a atraktivita bude zase otázkou jak moc pole bude blízko k sobě, potenciál to má. Závody s jezdci ale podle mě budou stále, i když až přijde čas kdy jen nahrajete do volantu soft který vám s tím daným autem zajede lépe než člověk, tak to možná trochu kouzla ztratit může. Takhle ale časem zanikne profesí, vývoj nezastavíš, a v technice už vůbec ne. To jaký mám pocit že rok starý telefon či televize je out, tak taková doba tu ještě nebyla-
daaviid23
18:23 08.07.2019 91.245.26.XXXProblém ale bude, že až bude řídit software, tak to bude nudná dokonalost.
Na závodění lidí je právě ten aspekt proměnné formy a chyb to zajímavé. To podle mě software odbourá. Asi ne hned ale rychle se tam dostaneme.
Technologicky to bude topovka ale jako závod to bude podle mě hrozně nudné. -
Petr Hloušek
20:31 08.07.2019 194.79.55.XXXjá tedy vim, že jakmile to už nebudou ovládat lidi, ale pouze stroje, tak to přestávám sledovat
-
-
Situs
15:39 08.07.2019 85.70.164.XXXVettel se od Kanady stal asi největším zastáncem toho aby komisaři do toho promlouvali co nejméně a nazývá to "nechte nás závodit". Až přijde zase někdo nový stylem jakým přišel Verstappen tak to zase otočí a budou se rychle dopisovat pravidla, aby až se do nich chytí zase Vettel tak aby se s řevem zase rušily Já v pravidlech závodění nevidím hlavní problém, s konzistencí je to horší ale závodění mimo trať a vrácení se na trať je celkem jasná věc popsaná v pár řádcích. Zatím mi to přijde jen jako ty výkřiky co nikam nevedou, pokud je problém ta Kanada, chce to definovat proč by se Kanada neměla počítat do nebezpečného návratu na trať, prodiskutovat a rozhodnout zda pravidlo upravit či ne. Definovat co se smí a nesmí je potřeba, a časem to vylepšovat. Já vlastně letos s tresty nemám ani moc problém, jen to vytlačení z tratě bych možná ještě zpřísnil, rozhodně ne více povoloval a "nechal je tak závodit". -
SergioPÉREZ
14:43 08.07.2019 78.108.149.XXXKaždého věc jestli ještě bude F1 někoho bude bavit a dále jí fandit. Já mám v tom celkem jasno,.. -
-
-
-
Duncan66
12:28 08.07.2019 212.96.178.XXXA v cem ma pravdu? Kdyz budou pravidla na dvou A4, tak bude posuzovani ciste na dojmech komisaru a bude jeste daleko nekonzistentnejsi nez dnes, neboli bude jeste horsi to, proc naopak vetsina jezdcu a fanousku breci. Ale tak urciteeee...., ma pravdu ...-
David.S.
13:13 08.07.2019 88.81.89.XXXnebyl by důvod k posuzování čistě na dojmech komisařů, pokud by každá blbost nebyla napsána v pravidlech. A konečně by to slavné vedení mělo třeba i tu show, kterou pořád nesmyslnými pravidly chtějí přivést, ale pořád se jim to nedaří.... Dřív tolik pravidel nebylo a lidi to bavilo víc-
Duncan66
13:46 08.07.2019 212.96.178.XXXTo jsou ale jenom babske kecy. Lidi to bavilo vic, protoze to bylo nebezpecnejsi, piloti bezne umirali, meli tezka zraneni, riziko bylo i pro divaky atp.
Ale zmenil se svet, zmenila se doba. Kdyby dneska nekdo umrel proto, ze bezpecnost auta odpovidala roku 1980, tak by soudy staj i celou soutez zruinovaly. Je treba premyslet v souvislostech. Zvanite o tom, ze drive pravidla byla mala, ale i diky filmu zpopularizovana sezona Hunt vs Lauda, diskvlifikace kvuli par centimetrum atp. Taky se resily capiny, rozhodovalo se od zeleneho stolu atp. Je treba se podivat na fakta a nikoli falesne iluze a predstavy.
Je treba si uvedomit, ze mozek je evolucne nastaven tak, ze si pamatuje hlavne to pozitivni a prikrasluje si minulost. Staci se podivat na zavody z minulosti a v drtive vetsine z nich je poradi pekne po tymech, kdy mezi jednotlivymi tymy jsou bezne rozdily i desitky sekund. Napinavych a dramatickych zavodu a sezon bylo cca stejne mnozstvi jako v posledni dekade a o drama se vetsinou staral dest a promenlive podminky na trati. Jakmile bylo sucho a vse probihalo jak melo, tak to byla nuda od startu do konce a souboju bylo mene, nez je dnes v prumernem zavode.
V neposledni rade lide dnes maji diky vyssi zivotni urovni a technologickemu a dalsimu vyvoji mnohem vice druhu zabavy a nasobne vice moznosti, jak stravit svuj volny cas. Takze i proto uz nektere veci netahnou jako drive atd.-
David.S.
14:28 08.07.2019 88.81.89.XXXbezpečnostní hledisko aut a písmena na papíře jsou rozdílné věci.... tím, že by se vytratila některá pravidla ohledně závodění, by se nevytratila bezpečnost aut.... jestli se tvůj komentář týkal ještě něčeho jiného nevím, víc se mi nechtělo číst
-
-
-
Petr Hloušek
15:59 08.07.2019 194.79.55.XXXŽe čím větší regulace, tím méně zábavy. Vypadá to, že F1 se bohužel ubírá cestou EU
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek