DISKUZE K ČLÁNKU Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel

Pravidla současné Formule 1 jsou momentálně velice ožehavým tématem. Jaký má na ně názor čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 10.07.2019 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2019 12:28
A v cem ma pravdu? Kdyz budou pravidla na dvou A4… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2019 12:38
Uz by mohl konecne prestat brecet a zacit neco… »
» hurthys (Hlasovali 3 lidé) 08.07.2019 13:13
Ti, co nevyhrávají, fňukají vždycky. Co je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Software a budoucnost ta už tu je kup si F1 poslední verze hry a máš software.... ne je to hloupost pokud tam nebude pilot tak F1 je konec...souhlas s Ferdou vraťte ji tam jak má být...nejnovější motor a né žádnou rekuperaci...to se můžeš koukat na F E formuli ta jezdí na elektriku...V8 a vymazlit ho...a je to...to je pak paráda....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jediným krokem vpřed pro závodění v F1 je udělat pár kroků zpátky a těžce omezit kybernetiku.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To že v budoucnu nebude jezdec potřeba, to beru jako jistotu. Autonomní řízení půjde velmi rychle nahoru a má to i své výhody v oblasti závodění. Auta pro závodění budou moci mít vlastnosti které bude mimo možnosti lidského těla, a vývoj software agresivní jízdy bude mít také své kouzlo a svou soutěž 11 Osobně bych se na takové souboje aut v budoucnu rád podíval, a atraktivita bude zase otázkou jak moc pole bude blízko k sobě, potenciál to má. Závody s jezdci ale podle mě budou stále, i když až přijde čas kdy jen nahrajete do volantu soft který vám s tím daným autem zajede lépe než člověk, tak to možná trochu kouzla ztratit může. Takhle ale časem zanikne profesí, vývoj nezastavíš, a v technice už vůbec ne. To jaký mám pocit že rok starý telefon či televize je out, tak taková doba tu ještě nebyla 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Problém ale bude, že až bude řídit software, tak to bude nudná dokonalost.
      Na závodění lidí je právě ten aspekt proměnné formy a chyb to zajímavé. To podle mě software odbourá. Asi ne hned ale rychle se tam dostaneme.
      Technologicky to bude topovka ale jako závod to bude podle mě hrozně nudné.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to pravděpodobný, je otázkou jak moc bude rozhodovat ten software a jak moc budou muset jít do rizika. Ale jednou to bude dokonalé až příliš, je to tak. Přijde čas kdy software zvládne všechno líp a pak nastane čas pro SkyNet.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      já tedy vim, že jakmile to už nebudou ovládat lidi, ale pouze stroje, tak to přestávám sledovat

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Vettel se od Kanady stal asi největším zastáncem toho aby komisaři do toho promlouvali co nejméně a nazývá to "nechte nás závodit". Až přijde zase někdo nový stylem jakým přišel Verstappen tak to zase otočí a budou se rychle dopisovat pravidla, aby až se do nich chytí zase Vettel tak aby se s řevem zase rušily 11 Já v pravidlech závodění nevidím hlavní problém, s konzistencí je to horší ale závodění mimo trať a vrácení se na trať je celkem jasná věc popsaná v pár řádcích. Zatím mi to přijde jen jako ty výkřiky co nikam nevedou, pokud je problém ta Kanada, chce to definovat proč by se Kanada neměla počítat do nebezpečného návratu na trať, prodiskutovat a rozhodnout zda pravidlo upravit či ne. Definovat co se smí a nesmí je potřeba, a časem to vylepšovat. Já vlastně letos s tresty nemám ani moc problém, jen to vytlačení z tratě bych možná ještě zpřísnil, rozhodně ne více povoloval a "nechal je tak závodit".

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Každého věc jestli ještě bude F1 někoho bude bavit a dále jí fandit. Já mám v tom celkem jasno,.. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hurthys

    hurthys

    77.104.245.XXX
    Ti, co nevyhrávají, fňukají vždycky. Co je složitého na principu, že se závodí na trati a ne mimo ni?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    Uz by mohl konecne prestat brecet a zacit neco delat s temi tragickymi vykony jak svymi, tak tymu. Je na 99.99% jiste, ze kdyby rudi letos maximalizovali svuj bodovy zisk, tak bychom ty placky ze strany Vettela a dalsich rudych neslyseli.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    má pravdu předsedo 05

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      A v cem ma pravdu? Kdyz budou pravidla na dvou A4, tak bude posuzovani ciste na dojmech komisaru a bude jeste daleko nekonzistentnejsi nez dnes, neboli bude jeste horsi to, proc naopak vetsina jezdcu a fanousku breci. Ale tak urciteeee...., ma pravdu ...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • TheYoungestQuadrupleWorldChampion.SV5

        TheYoungestQuadrupleWorldChampion.SV5

        88.81.89.XXX
        nebyl by důvod k posuzování čistě na dojmech komisařů, pokud by každá blbost nebyla napsána v pravidlech. A konečně by to slavné vedení mělo třeba i tu show, kterou pořád nesmyslnými pravidly chtějí přivést, ale pořád se jim to nedaří.... Dřív tolik pravidel nebylo a lidi to bavilo víc

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          212.96.178.XXX
          To jsou ale jenom babske kecy. Lidi to bavilo vic, protoze to bylo nebezpecnejsi, piloti bezne umirali, meli tezka zraneni, riziko bylo i pro divaky atp.
          Ale zmenil se svet, zmenila se doba. Kdyby dneska nekdo umrel proto, ze bezpecnost auta odpovidala roku 1980, tak by soudy staj i celou soutez zruinovaly. Je treba premyslet v souvislostech. Zvanite o tom, ze drive pravidla byla mala, ale i diky filmu zpopularizovana sezona Hunt vs Lauda, diskvlifikace kvuli par centimetrum atp. Taky se resily capiny, rozhodovalo se od zeleneho stolu atp. Je treba se podivat na fakta a nikoli falesne iluze a predstavy.
          Je treba si uvedomit, ze mozek je evolucne nastaven tak, ze si pamatuje hlavne to pozitivni a prikrasluje si minulost. Staci se podivat na zavody z minulosti a v drtive vetsine z nich je poradi pekne po tymech, kdy mezi jednotlivymi tymy jsou bezne rozdily i desitky sekund. Napinavych a dramatickych zavodu a sezon bylo cca stejne mnozstvi jako v posledni dekade a o drama se vetsinou staral dest a promenlive podminky na trati. Jakmile bylo sucho a vse probihalo jak melo, tak to byla nuda od startu do konce a souboju bylo mene, nez je dnes v prumernem zavode.
          V neposledni rade lide dnes maji diky vyssi zivotni urovni a technologickemu a dalsimu vyvoji mnohem vice druhu zabavy a nasobne vice moznosti, jak stravit svuj volny cas. Takze i proto uz nektere veci netahnou jako drive atd.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • TheYoungestQuadrupleWorldChampion.SV5

            TheYoungestQuadrupleWorldChampion.SV5

            88.81.89.XXX
            bezpečnostní hledisko aut a písmena na papíře jsou rozdílné věci.... tím, že by se vytratila některá pravidla ohledně závodění, by se nevytratila bezpečnost aut.... jestli se tvůj komentář týkal ještě něčeho jiného nevím, víc se mi nechtělo číst 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        Že čím větší regulace, tím méně zábavy. Vypadá to, že F1 se bohužel ubírá cestou EU 02

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton za oběma rudými vozy v Belgii

"Na mexických rovinkách budeme proti Ferrari bez šance," tuší před víkendem Hamilton

Lando Norris s McLarenem MCL34 nastaveným pro vysoký přítlak v Maďarsku

Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren

Přední křídlo vozu Maxe Verstappena před závodem v Japonsku

Věří si Verstappen letos ještě na vítězství?

Carlos Sainz s McLarenem MCL34

McLaren už věří, že může Renault porazit a skončit čtvrtý. Jeho šéf ale ví, že to nestačí

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Německu

Magnussen a top tým? Zasloužím si ho, říká Dán

Alain Prost a Cyril Abiteboul v tréninku v Abú Zabí

Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Lewis Hamilton s Mercedesem W10 na Hockenheimu

"Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (17:00 - 18:00)
    • Kvalifikace (20:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama