DISKUZE K ČLÁNKU Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel

Pravidla současné Formule 1 jsou momentálně velice ožehavým tématem. Jaký má na ně názor čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Se současným vývojem může být jezdec postupem času úplně nahrazen, obává se Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 10.07.2019 19:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2019 12:28
A v cem ma pravdu? Kdyz budou pravidla na dvou A4… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 08.07.2019 12:38
Uz by mohl konecne prestat brecet a zacit neco… »
» hurthys (Hlasovali 3 lidé) 08.07.2019 13:13
Ti, co nevyhrávají, fňukají vždycky. Co je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chinadragon

Chinadragon

178.255.168.XXX
Software a budoucnost ta už tu je kup si F1 poslední verze hry a máš software.... ne je to hloupost pokud tam nebude pilot tak F1 je konec...souhlas s Ferdou vraťte ji tam jak má být...nejnovější motor a né žádnou rekuperaci...to se můžeš koukat na F E formuli ta jezdí na elektriku...V8 a vymazlit ho...a je to...to je pak paráda....

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jediným krokem vpřed pro závodění v F1 je udělat pár kroků zpátky a těžce omezit kybernetiku.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
já tedy vim, že jakmile to už nebudou ovládat lidi, ale pouze stroje, tak to přestávám sledovat

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to pravděpodobný, je otázkou jak moc bude rozhodovat ten software a jak moc budou muset jít do rizika. Ale jednou to bude dokonalé až příliš, je to tak. Přijde čas kdy software zvládne všechno líp a pak nastane čas pro SkyNet.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Problém ale bude, že až bude řídit software, tak to bude nudná dokonalost.
Na závodění lidí je právě ten aspekt proměnné formy a chyb to zajímavé. To podle mě software odbourá. Asi ne hned ale rychle se tam dostaneme.
Technologicky to bude topovka ale jako závod to bude podle mě hrozně nudné.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Že čím větší regulace, tím méně zábavy. Vypadá to, že F1 se bohužel ubírá cestou EU 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To že v budoucnu nebude jezdec potřeba, to beru jako jistotu. Autonomní řízení půjde velmi rychle nahoru a má to i své výhody v oblasti závodění. Auta pro závodění budou moci mít vlastnosti které bude mimo možnosti lidského těla, a vývoj software agresivní jízdy bude mít také své kouzlo a svou soutěž 11 Osobně bych se na takové souboje aut v budoucnu rád podíval, a atraktivita bude zase otázkou jak moc pole bude blízko k sobě, potenciál to má. Závody s jezdci ale podle mě budou stále, i když až přijde čas kdy jen nahrajete do volantu soft který vám s tím daným autem zajede lépe než člověk, tak to možná trochu kouzla ztratit může. Takhle ale časem zanikne profesí, vývoj nezastavíš, a v technice už vůbec ne. To jaký mám pocit že rok starý telefon či televize je out, tak taková doba tu ještě nebyla 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vettel se od Kanady stal asi největším zastáncem toho aby komisaři do toho promlouvali co nejméně a nazývá to "nechte nás závodit". Až přijde zase někdo nový stylem jakým přišel Verstappen tak to zase otočí a budou se rychle dopisovat pravidla, aby až se do nich chytí zase Vettel tak aby se s řevem zase rušily 11 Já v pravidlech závodění nevidím hlavní problém, s konzistencí je to horší ale závodění mimo trať a vrácení se na trať je celkem jasná věc popsaná v pár řádcích. Zatím mi to přijde jen jako ty výkřiky co nikam nevedou, pokud je problém ta Kanada, chce to definovat proč by se Kanada neměla počítat do nebezpečného návratu na trať, prodiskutovat a rozhodnout zda pravidlo upravit či ne. Definovat co se smí a nesmí je potřeba, a časem to vylepšovat. Já vlastně letos s tresty nemám ani moc problém, jen to vytlačení z tratě bych možná ještě zpřísnil, rozhodně ne více povoloval a "nechal je tak závodit".

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
A co konkretne se udajne vytraci? A ted prosim odloz emoce a napis jasna fakta.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Každého věc jestli ještě bude F1 někoho bude bavit a dále jí fandit. Já mám v tom celkem jasno,.. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
bezpečnostní hledisko aut a písmena na papíře jsou rozdílné věci.... tím, že by se vytratila některá pravidla ohledně závodění, by se nevytratila bezpečnost aut.... jestli se tvůj komentář týkal ještě něčeho jiného nevím, víc se mi nechtělo číst 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

78.80.24.XXX
Je to o tom, že ten princip se pomalu vytrácí. Zbytek komentovat nebudu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
To jsou ale jenom babske kecy. Lidi to bavilo vic, protoze to bylo nebezpecnejsi, piloti bezne umirali, meli tezka zraneni, riziko bylo i pro divaky atp.
Ale zmenil se svet, zmenila se doba. Kdyby dneska nekdo umrel proto, ze bezpecnost auta odpovidala roku 1980, tak by soudy staj i celou soutez zruinovaly. Je treba premyslet v souvislostech. Zvanite o tom, ze drive pravidla byla mala, ale i diky filmu zpopularizovana sezona Hunt vs Lauda, diskvlifikace kvuli par centimetrum atp. Taky se resily capiny, rozhodovalo se od zeleneho stolu atp. Je treba se podivat na fakta a nikoli falesne iluze a predstavy.
Je treba si uvedomit, ze mozek je evolucne nastaven tak, ze si pamatuje hlavne to pozitivni a prikrasluje si minulost. Staci se podivat na zavody z minulosti a v drtive vetsine z nich je poradi pekne po tymech, kdy mezi jednotlivymi tymy jsou bezne rozdily i desitky sekund. Napinavych a dramatickych zavodu a sezon bylo cca stejne mnozstvi jako v posledni dekade a o drama se vetsinou staral dest a promenlive podminky na trati. Jakmile bylo sucho a vse probihalo jak melo, tak to byla nuda od startu do konce a souboju bylo mene, nez je dnes v prumernem zavode.
V neposledni rade lide dnes maji diky vyssi zivotni urovni a technologickemu a dalsimu vyvoji mnohem vice druhu zabavy a nasobne vice moznosti, jak stravit svuj volny cas. Takze i proto uz nektere veci netahnou jako drive atd.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
nebyl by důvod k posuzování čistě na dojmech komisařů, pokud by každá blbost nebyla napsána v pravidlech. A konečně by to slavné vedení mělo třeba i tu show, kterou pořád nesmyslnými pravidly chtějí přivést, ale pořád se jim to nedaří.... Dřív tolik pravidel nebylo a lidi to bavilo víc

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hurthys

hurthys

77.104.245.XXX
Ti, co nevyhrávají, fňukají vždycky. Co je složitého na principu, že se závodí na trati a ne mimo ni?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Uz by mohl konecne prestat brecet a zacit neco delat s temi tragickymi vykony jak svymi, tak tymu. Je na 99.99% jiste, ze kdyby rudi letos maximalizovali svuj bodovy zisk, tak bychom ty placky ze strany Vettela a dalsich rudych neslyseli.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
A v cem ma pravdu? Kdyz budou pravidla na dvou A4, tak bude posuzovani ciste na dojmech komisaru a bude jeste daleko nekonzistentnejsi nez dnes, neboli bude jeste horsi to, proc naopak vetsina jezdcu a fanousku breci. Ale tak urciteeee...., ma pravdu ...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
má pravdu předsedo 05

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama