DISKUZE K ČLÁNKU Jak zlepšit show? Pirelli o nesmyslném požadavku týmů, o splněných i o nesplněných cílech

Šéf Pirelli Mario Isola pro F1news.cz popsal, jak náročnému úkolu čelí. Jak jsou spokojeni se současnými pneumatikami, volbou strategií a zadáním, které dostali?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak zlepšit show? Pirelli o nesmyslném požadavku týmů, o splněných i o nesplněných cílech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 30.06.2019 09:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 29.06.2019 07:24
Pirelli nemůže za to že se na těch hadrech nedá… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 29.06.2019 07:55
OK, Coopere. Ale to je přeci problém pravidel.… »
» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 28.06.2019 21:09
Fajn, puchýře nejsou. Ale provozní okno je směšně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.232.XXX
        To že provozní okno je příliš úzké přiznalo samo Pirelli. To neovlivní týmy které s těma gumama jezdí, ale ten kdo ty gumy vyrábí.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          To je asi pravda. Nicméně Mergl předvádí, že se do toho okna lze dostat a udržet. Dokonce si většinou vystačí s jediným pitstopem. Tak kde je problém? Že to ostatní neumí? Ano, ale to je problém těch ostatních, nikoliv Pirelli.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.236.XXX
            To že někdo bude nejlepší i na mizerných gumách je statistická jistota. Někdo by byl nejlepší i na čtvercových nebo trojúhelníkových gumách. To ale nemůže být argument pro výrobce aby takové gumy vyráběl. Pokud budou mít problémy se zahříváním jeden nebo dva týmy startovního pole, je to problém těch týmů. Pokud má ale takový problém 7 nebo 8 týmů, je to problém výrobce pneumatik. Toť můj názor. A jsem rád že Pirelli alespoň tenhle problém přiznalo a (údajně) se ho snaží vyřešit, i když netuším jak to chtějí provést bez zásahu do stávající konstrukce pneumatik. Prý je snad ve hře že by už byly letos nasazeny pneu verze 2020.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Že někdo musí být nejlepší, je jasné. Samozřejmě, že od Merglů stížnosti na gumy neslyšíme, zatímco od ostatních ano.
              Ale mně to pořád připadá jako hledání viníka za vlastní neschopnost.
              Já nezpochybňuji, že by provozní rámec Pirelli nebyl úzký. Ale je to F1. Soutěž nejlepších konstruktérů světa, tak proč jim ulehčovat "výzvy".
              Já prostě nepovažuji za férové, když se mění pravidla uprostřed sezóny. Týmy půl roku pracují na monopostu dle předem známých pravidel. Pak někdo odvede lepší práci a ostatní ho za to chtějí potrestat změnou, aby mu to nefungovalo. Pro výrobce je možná složitější vyrobit gumu, která by měla kontrolovaně degradovat, než vyrobit trvanlivou, která téměř nedegraduje.
              Kdyby byl problém s degradací tak veliký, pak by většina týmů musela jezdit na více pitstopů. Což letos opravdu nehrozí. Takže tyto kecy beru pořád jako výmluvy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Pirelli vyrabi s.ejdy na zakazku...ze to tak je by hned dokazalo kdyby dostal dalsi vyrobce postavit se Pirelli...

        Nechapu jak je tohle vlastne mozny. Vzdyt to je tragikomedie...a ne zavodeni.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Čím sofistikovanější a složitější jsou technická pravidla, tím více se nůžky mezi top týmy a zbytkem pole rozevírají a tím hůře se předjíždí. Motory klidně mohou nechat v současném stavu, ale aero je pořád moc komplexní. Je potřeba pořádně vše osekat a možná zavést nějaký rozumný rozpočtový strop aby top týmy neutrácely příliš mnoho ale zároveň aby na něj ty nejmenší týmy ani nedosáhly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jak zlepšit show? Já bych věděl. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Kde jsou ti chytrolíni, kteří před sezónou lobovali za Mercedes a Ferrari proti Liberty? Pod heslem: Jen pro Boha žádné změny. Ať se zakonzervují dominantní automobilky ve svých čelních pozicích v F1.
    Jak by asi tak vypadal jejich vlastní šampionát? Mergl o dva parníky ve předu a Ferrari pokulhává za nimi. A pak jejich dceřinky, pro změnu v opačném pořadí. Fakt napínavá podívaná.
    Kde jsou obhájci bysnysových argumentů? Pro koho asi tyto týmy by utráceli stamiliony, když taková "soutěž", kde je vítěz předem znám, nikoho moc nezajímá?
    Já naopak tvrdím, že F1 je nemocná a změnu zoufale potřebuje. A čím ta změna bude radikálnější, tím lépe pro tento sport. Jo, vlastně, on to sport není, jak jsem byl neustále poučován. Tak by se zase po radikální změně o sport mohlo jednat, ne? 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      46.135.17.XXX
      Co já od nich dostal jmen. Neviděj si na špičku nosu.Fandí týmu co to.vyhovuje tak melou nesmysli. 12 02

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně tak. Též jsem si leccos přečetl. Když se "malost" zasnoubí s "hloupostí", vznikají šílené teorie. Ztrácí se soudnost a obhajují se vyděračské praktiky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama