DISKUZE K ČLÁNKU Jak zlepšit show? Pirelli o nesmyslném požadavku týmů, o splněných i o nesplněných cílech
Šéf Pirelli Mario Isola pro F1news.cz popsal, jak náročnému úkolu čelí. Jak jsou spokojeni se současnými pneumatikami, volbou strategií a zadáním, které dostali?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak zlepšit show? Pirelli o nesmyslném požadavku týmů, o splněných i o nesplněných cílech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 3 lidé)
28.06.2019 21:09
Fajn, puchýře nejsou. Ale provozní okno je směšně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mansell_fan
08:50 29.06.2019 37.188.232.XXXTo že provozní okno je příliš úzké přiznalo samo Pirelli. To neovlivní týmy které s těma gumama jezdí, ale ten kdo ty gumy vyrábí.-
-
Mansell_fan
12:29 29.06.2019 37.188.236.XXXTo že někdo bude nejlepší i na mizerných gumách je statistická jistota. Někdo by byl nejlepší i na čtvercových nebo trojúhelníkových gumách. To ale nemůže být argument pro výrobce aby takové gumy vyráběl. Pokud budou mít problémy se zahříváním jeden nebo dva týmy startovního pole, je to problém těch týmů. Pokud má ale takový problém 7 nebo 8 týmů, je to problém výrobce pneumatik. Toť můj názor. A jsem rád že Pirelli alespoň tenhle problém přiznalo a (údajně) se ho snaží vyřešit, i když netuším jak to chtějí provést bez zásahu do stávající konstrukce pneumatik. Prý je snad ve hře že by už byly letos nasazeny pneu verze 2020.-
odin
13:32 29.06.2019 77.240.103.XXXŽe někdo musí být nejlepší, je jasné. Samozřejmě, že od Merglů stížnosti na gumy neslyšíme, zatímco od ostatních ano.
Ale mně to pořád připadá jako hledání viníka za vlastní neschopnost.
Já nezpochybňuji, že by provozní rámec Pirelli nebyl úzký. Ale je to F1. Soutěž nejlepších konstruktérů světa, tak proč jim ulehčovat "výzvy".
Já prostě nepovažuji za férové, když se mění pravidla uprostřed sezóny. Týmy půl roku pracují na monopostu dle předem známých pravidel. Pak někdo odvede lepší práci a ostatní ho za to chtějí potrestat změnou, aby mu to nefungovalo. Pro výrobce je možná složitější vyrobit gumu, která by měla kontrolovaně degradovat, než vyrobit trvanlivou, která téměř nedegraduje.
Kdyby byl problém s degradací tak veliký, pak by většina týmů musela jezdit na více pitstopů. Což letos opravdu nehrozí. Takže tyto kecy beru pořád jako výmluvy.
-
-
-
-
-
-
shazec
20:57 28.06.2019 89.203.142.XXXČím sofistikovanější a složitější jsou technická pravidla, tím více se nůžky mezi top týmy a zbytkem pole rozevírají a tím hůře se předjíždí. Motory klidně mohou nechat v současném stavu, ale aero je pořád moc komplexní. Je potřeba pořádně vše osekat a možná zavést nějaký rozumný rozpočtový strop aby top týmy neutrácely příliš mnoho ale zároveň aby na něj ty nejmenší týmy ani nedosáhly. -
odin
20:26 28.06.2019 77.240.103.XXXKde jsou ti chytrolíni, kteří před sezónou lobovali za Mercedes a Ferrari proti Liberty? Pod heslem: Jen pro Boha žádné změny. Ať se zakonzervují dominantní automobilky ve svých čelních pozicích v F1.
Jak by asi tak vypadal jejich vlastní šampionát? Mergl o dva parníky ve předu a Ferrari pokulhává za nimi. A pak jejich dceřinky, pro změnu v opačném pořadí. Fakt napínavá podívaná.
Kde jsou obhájci bysnysových argumentů? Pro koho asi tyto týmy by utráceli stamiliony, když taková "soutěž", kde je vítěz předem znám, nikoho moc nezajímá?
Já naopak tvrdím, že F1 je nemocná a změnu zoufale potřebuje. A čím ta změna bude radikálnější, tím lépe pro tento sport. Jo, vlastně, on to sport není, jak jsem byl neustále poučován. Tak by se zase po radikální změně o sport mohlo jednat, ne? -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek