DISKUZE K ČLÁNKU "Jsme minimálně stejně rychlí jako McLaren," tvrdí Renault, i když s ním zatím prohrává. Fungují mu nové díly?
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul tvrdí, že jeho Renault je minimálně stejně rychlý jako McLaren, byť v předchozím závodu dojel až za ním a v šampionátu zatím nasbíral méně bodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jsme minimálně stejně rychlí jako McLaren," tvrdí Renault, i když s ním zatím prohrává. Fungují mu nové díly?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
GRAHAM
17:15 27.06.2019 77.236.218.XXXNo Marko už začíná šít do Hondy. A přes noviny, což se teda fakt divím.... Na druhou stranu tři upgrade a nikdy nebylo navýšení celkového výkonu ani o milmetr. Ostatní navyšují průběžně. Měly vyhlásit rok 2020 a bejt v klidu. Je ale asi pravda, že Honda pořád nejede ( vývoj vs aktualizace na trati) v módu F1.
A je velká sranda že jmenuje jen Mercedes a Ferrari. Mód FERDA holt taky důchodce. -
Kaša
11:52 27.06.2019 82.142.123.XXXTen Cyril je ale dobrý pohádkář!
Takový PR kec aby obhájil že není renault tam kde by měl (i sliboval) být.
Prostě je teď McL trochu lepší, a kdo není slepý, tak to vidí.
Já tedy přeju Renaultu ať dostane nejen od McL pořádně na prdel a ať konečně vyhodí tohodle jejich velmi nesympatického šéfa. -
-
Situs
11:34 27.06.2019 85.70.164.XXXMimochodem, Palmer pro F1 zase pěkně rozebral hlavní momenty v závodě (start, penalizace, předjíždění) a líbí se mi to více a více. Má to prostě hlavu a patu a vypadá velmi konzistentně a pěkně to umí vysvětlit. Třeba mi utekl incident v posledním kole kdy jak se tam pral Kimi, Ricci a Hulk tak Norris se ještě dostal k šanci znovu po vnějšku zatáčky předjet Hulka, no ten mu tam nenechal místo. Dalo by se říci klasika kterou jsem tu prezentoval Mikovi už nesčetněkrát. Vysvětlení sedí přesto správně nastavuje tezi zda by mělo opravdu rozhodovat to zda je v té zatáčce minimálně na stejné úrovni aby mu tam nechal ten na vnitřku místo. Předjíždění v zatáčkách by se mělo spíše podporovat než DRS na rovince, takže definovat kdy by ten na vnitřku měl nechat místo by stálo za přehodnocení. Když se mrknete na toho Norrise (5:30) mohl z toho být ještě pěkný souboj kdyby se netolerovalo takovéto zavření. Pak by ale asi také přišly častější penalizace, což by se zas mohlo zvrtnout v protesty typu nechte je závodit.
[odkaz na stránku] -
Situs
10:55 27.06.2019 85.70.164.XXXDobře to popsal a ztotožňuji se s ním, Renault v závodě na mě často působí o kousek lépe než McLaren, McLaren vypadá lépe v kvalifikaci. Ale někdy to může zkreslovat, protože třeba bylo zjevné že Sainz teď ve Francii jel jen to co potřeboval aby dojel na co nejlepší možné pozici, na Vettela a Verstappena prostě neměl. Uvidíme jak tomu bude dál, doufám že to bude mezi Renaultem a McLarenem nadále dobrá bitva a že se poženou navzájem dál k těm před nima -
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek