DISKUZE K ČLÁNKU "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Helmut Marko po Velké ceně Kanady přiznal, že Honda, od které odebírají pohonné jednotky, je nejslabší v poli a zaostává i za Renaultem. Tvrdě však pracuje na tom, aby se přiblížila ke špičce. Kdy se můžou u Red Bullu a u Toro Rosso těšit na výkonnější motory?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 102, poslední 26.06.2019 19:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přiznání Helmuta že je Honda nejslabší v poli bych od něj teda nečekal, asi jde do sebe 11 No nasazení dalšího motoru když tu Honda jen před Kanadou spustila jak věří že tenhle motor už vydrží po vzoru Mercedesu 7 závodů je docela překvápko, ta výdrž tam teda také ještě není. Francie pro ně možná bude stejně těžká jako Kanada a Renault by jim těžce mohl šlapat na paty, boj s Riccim by byl pro všechny v RedBullu docela depresivní ranou. Třeba tomu ale tak nebude, uvidíme.

    Jo a to jeho tvrzení že Red Bull čtyři roky dominoval je taky dobrý, to se tu taky moc líbit nebude 12 Zastavovat Mercedes pneumatikama ale vnímám za hodně zoufalý pokus. Pokud se ví třeba o spalování oleje nebo ohýbání křídel tak ok, klidně dalšími technickými směrnicemi s okamžitou platností do nich, ale nasadit šmejdy pneu? Když si představím že by to fakt 7 týmů chtělo a stalo se tak tak to je slušná lotrovina. Jde vidět že mít pod palcem pár týmů je docela nutnost i z tohoto hlediska.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Kdepak Helmut je furt stejnej. A nic proti. Opatrnou formou narozdíl od Renaultu tlačí na Hondu. Viz vyjádření Adriana Neweyho RB vs Renault. Tam změna u něj je, že se krotí. Snad napořád a ne v módu prozatím. nakonec situace je zcela jiná. Honda funguje a rozhodně není špatná jako dříve. Renault na tom byl jednu dobu taky bídně. Ale to už je pryč, dnes jsou všechny motory tak nějak v pohodě a je to dobře.
      Vyměna motorářů se teď jeví jako správná, jak pro Mclaren, tak pro RB+TR. Vzduch se pročistil , vztahy jsou dobré a týmům (všem) to prospívá. RB si i finančně polepšil. Všichni jsou myslím se současným stavem spokojeni. Honda se ještě zlepší a bude vyřešeno. Jednoduché to ale mít nebude, může to trvat. Ta časová ztráta ve vyvoji tam nějaká je. Japonci jsou však zarputilí, takže je realné, že to zvládnou. Je jen otázka kdy. V tom jim věřím, ale jednoduché to mít fakt nebudou.Konkurence je silná.

      Jinak Renault musel loni vědět, o kolik bude jednotka navyšovat. Otázkou je zda s tím vším RB přesně seznámil a pokud ano, viditelně číslům nevěřil. myslím ale, že by se stejně rozhodl pro Hondu, logicky. Přes zimu ty čísla Renault na stolici zcela jistě nenašel.
      Jinak psal jsem už jinde, šušká se, že Renault pro další rok , má další hodně moc zajímavá čísla pro jednotku na sezónu 2020. Na co to bude stačit se uvidí, vývoj řeší všichni.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a jak asi zastavili ferrari... 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Nijak, krom Mercedesu se všichni vydali cestou malého odporu, což je dobrá funkčni cesta, jenže nefungují správně pneumatiky. Mercedes jako jediný to udělal dobře. Respektive lépe. Taky se s tím perou, jen o hodně méně. Spiklenecké teorie bych tam nehledal. Oni nejsou v zájmu F1 současné doby a ani pro Pirelli to není dobrá reklama.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama