DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc
Emanuele Pirro usedl během víkendu v Kanadě jako zástupce jezdců mezi komisaře FIA. Během závodu také on rozhodoval o kontroverzní penalizaci Sebastiana Vettela, jenž byl ve výsledcích dodatečně odsunut za Lewise Hamiltona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepino60
13:39 23.06.2019 217.197.149.XXX"Naštěstí se mi dostala celá řada vyjádření solidarity o lidí z F1 a od závodníků," odpovídá veterán...
Tak to bych chtěl vidět ty bývalé nebo současné jezdce, kteří ho podpořili. Jedině tak neger a Wollf. Jinak co jsem četl vyjádření, tak všichni stáli za Vettelem. No a že zamítli projednávat tu žádost Ferrari? Vy by jste snad šli proti svému rozhodnutí?! Vždyť by tím ze sebe udělali vlastně blbce. na projednávání měla být sestavena nezávislá komise a ne ti tři šašci co už jednou rozhodli špatně. To je Kocourkov jak vyšitý.
-
Situs
21:26 17.06.2019 85.70.164.XXXTak Fernandovo vyjádření by se tu na chybu Vettela zachtělo? Nepřekvapuje mě to, teď bude žádán ještě více co by jediný multišampion F1 a WEC v současnosti i v historii. Jak řekl včera pan LeMans, Alonso je symbol motorsportu Možná bude v přešetřovací komisi FIA daného prohřešku-
spinelesssheep
21:43 17.06.2019 85.70.184.XXXTo by si nejspíš nepřáli. Jinak, co že jsi četl v souvislosti Alonsa s přestupem do Ferrari?-
-
spinelesssheep
22:11 17.06.2019 85.70.184.XXXAha, zajímavé, já naposledy četl, že vyloučil návrat do F1 v roce 2020. A to, že se ho dokonce ptali na trest Vettela jsem taky nevěděl. Díky za info. -
-
-
-
-
-
Mansell_fan
19:06 17.06.2019 37.188.188.XXXNo když to vlastně vezmu kolem a kolem, tak jediný kdo se k pentli ještě nevyjádřil je dvojkorunovaný král motorsportu, jezdec desetiletí, století a tisíciletí, neomylný, nechybující a i se šrotem vítězící Fernando I. Veliký, mocný závodník a helma pomazaná. Což je škoda. Jeho názor by mě docela zajímal-
-
Mansell_fan
20:35 17.06.2019 37.188.137.XXXAž dozní oslavy vítězství v la Sarthe, tak se ho třeba někdo zeptá. A my se konečně dozvíme skutečnou PRAVDU…
-
-
spinelesssheep
20:46 17.06.2019 85.70.184.XXXMě by zase zajímalo, jak se brzdí/zpomaluje bez brzd za pomoci nabíjení baterky (dle tebe - jakési brzdné síly rekuperace energie)? :D Já měl vždy za to, že je to opačně, že baterka se nabíjí brzděním... Puštění plynu před brzdným bodem tj. šetření paliva pomocí tzv. Lift and Coast chápu, ale tohle fakt ne. A v souvislosti s tím - jak asi přesně si myslíš, že jsi ten jeho článek přeložil...?-
Miroslav D.
21:13 17.06.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
spinelesssheep
21:22 17.06.2019 85.70.184.XXXNo určitě to bude zajímavý a měl bych si o tom tedy zjistit víc. Díky.-
Mansell_fan
22:34 17.06.2019 37.188.188.XXXTen článek se z italštiny překládá dost těžko. Proto jsem tu hodil ten odkaz ať si to každý (kdo má zájem) zkusí přelouskat sám. Jinak pro mě jsou ty technické věci na hranici srozumitelnosti, Lift and Coast ještě poberu, ale ty baterie, to je fakt maso. Díky že to Miroslav D. trochu osvětlil.
Jen bych k tomu ještě dodal, že dneska jde tohle zpomalování za pomoci rekuperace využívat třeba v elektromobilu, četl jsem nedávno recenzi na Teslu 3 a autor tam píše že s trochou cviku a odhadu vpodstatě při normálním zpomalování třeba před křižovatkou vůbec brzdy nepoužíval. Ale samozřejmě je asi dost rozdíl zkoušet si to v civilním autě kde je ten systém vyladěný a v závoďáku uprostřed Velké ceny, kde to na první dobrou nastaví z boxu a jezdec pak každou zatáčku zkouší esli auťák zpomalí nebo nezpomalí.
-
-
-
-
-
Situs
17:45 17.06.2019 85.70.164.XXXI Peter Windsor to dal Vettelovi pěkně sežrat, a jeho názoru si hodně cením. Fakt je že dneska to mají jezdci horší v tom že všude jsou kamery, tak jim na ty prohřešky hned přijdou. Možná by je měli zase sundat aby Vettel nebyl tak pod drobnohledem a mohl jezdit jak se mu chce, kudy chce a ostatní kolem aby jen brzdili-
daaviid23
17:53 17.06.2019 91.245.26.XXXNázory lidí, kterých si vážím já
Nigel Mansell: "Je to velmi, velmi zarážející. Neměl jsem žádné potěšení ze sledování tohoto závodu. Oba šampioni jeli skvěle, skončilo to falešným výsledkem."
Mario Andretti: "Myslím, že prací komisařů je penalizovat jasně nebezpečné manévry a ne skutečné chyby, které jsou výsledkem tvrdého závodění. To, co se stalo během Velké ceny Kanady, není na této úrovni našeho skvělého sportu přijatelné."
Alex Wurz: "Můj postřeh k návratu Vettela na trať: jeho přilba se otočila, aby se podíval do zpětného zrcátka, až po korekci řízení! Ten smyk tak daleko byl dán zákonem fyziky. To, že pro Lewise nebylo dost místa, je součástí hry na městských okruzích. Co se stalo s ideou 'Nechme je závodit?' Bylo to nebezpečné? Ano. Na penalizaci? Podle mě nikoliv."
Allan McNish: "Nevím, co měl Vettel udělat jinak, když se vracel na dráhu. Vzhledem k rychlosti, kterou měl, by vždy skončil tam, kde skončil. Je to vůči němu přísné rozhodnutí."
Giedo van der Garde: "Být Vettelem, tak na to pódium ani nejdu. Vážně."
Max Chilton: "Těžký výsledek pro F1. Dokážu vnímat oba pohledy. FIA se drží pravidel o tom, že se nemůžete vrátit rovnou do závodní stopy, ale pro sport jde o mizerné rozhodnutí. Všichni piloti vědí, že Vettel nemohl přidat plyn a vrátit se bezpečně na vnitřní straně."
Felix Rosenqvist: "Pódiové oslavy ukázaly, že kvůli té hloupé penalizaci nemá nikdo radost z toho, že tam je. Nám všem fanouškům to zničilo skvělý závod. Vettel si zaslouží pochvalu, i když se toho nedočkal, a Hamilton za to, že je skvělým sportovcem."
Jenson Button: "Je to smutné. Zklamání, když máte pořádný souboj na trati mezi dvěma skvělými vícenásobnými mistry světa, a pak jsou komisaři schopni přijít a všechny nás diváky o to obrat. Škoda. Z mého pohledu šlo o závodní incident. Ano, Seb udělal chybu, ale musíte si uvědomit, že jel 160 km/h, a to nemůžete auto jen tak zastavit a zůstat stát mimo trať.
Ustřelilo mu to, vrátil se na trať, ale za to si penalizaci podle mě nezasloužil. Na takovémto okruhu je to úzké, jde o městský okruh, a tato auta jsou borovská. Skončíte v tom mstě, to si nevyberete. Seb neměl v úmyslu narazit do Lewise. Bylo to těžké a smutné vidět Lewise na pódiu, ani on nechtěl vyhrát takovým způsobem."
Daniel Abt: "Penalizace je na hovno."
Jason Plato: "Příšerné, zkrátka příšerné rozhodnutí komisařů F1. Moc se mi líbilo, jak Seb vyměnil čísla před vozy."
Jimmie Johnson: "Jsem rád, že v NASCAR nemáme komisaře."
Parker Kligerman: "Absolutně směšné rozhodnutí komisařů F1. Všem závodním úředníkům: Přestaňte svou úředničinou vést tento sport k zapomnění. Nástup technologií umožňuje další úhly a informace nepotřebují takový mikromanagement sportu. Měly by být využívány pouze k tomu, aby fanouškům zajistily lepší přístup."
Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/96803-ja-bych-na-to-podium-ani-nesel-reakce-ostatnich-pilotu-na-kontroverzni-penalizaci-vettela-
Situs
17:54 17.06.2019 85.70.164.XXXMoc dlouhé, stačí mrknout na analýzu Palmera nebo Rosberga nebo Winsdora nebo Prestleyho a spoustu dalších, tam to není jen o emocích ale o argumentech ve vztahu k skutečným psaným pravidlům. Doba kdy bral titul Schumacher najetím do Hilla je už naštěstí pryč
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek