DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

Emanuele Pirro usedl během víkendu v Kanadě jako zástupce jezdců mezi komisaře FIA. Během závodu také on rozhodoval o kontroverzní penalizaci Sebastiana Vettela, jenž byl ve výsledcích dodatečně odsunut za Lewise Hamiltona.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisaři o Vettelově penalizaci v Kanadě - fanouška Ferrari Pirra mrzí obzvlášť jedna věc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 173, poslední 23.06.2019 13:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 8 lidí) 14.06.2019 15:32
Vtom případě musí požadovat odškodné po Vettelovi. »
» Mansell_fan (Hlasovalo 8 lidí) 14.06.2019 20:25
Hele tady nikdo "hystericky nekvičí",… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 14.06.2019 19:38
Njn, tak misto aby fandove Vettela a rudych byli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    "Naštěstí se mi dostala celá řada vyjádření solidarity o lidí z F1 a od závodníků," odpovídá veterán...

    Tak to bych chtěl vidět ty bývalé nebo současné jezdce, kteří ho podpořili. Jedině tak neger a Wollf. Jinak co jsem četl vyjádření, tak všichni stáli za Vettelem. No a že zamítli projednávat tu žádost Ferrari? Vy by jste snad šli proti svému rozhodnutí?! Vždyť by tím ze sebe udělali vlastně blbce. na projednávání měla být sestavena nezávislá komise a ne ti tři šašci co už jednou rozhodli špatně. To je Kocourkov jak vyšitý.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak Fernandovo vyjádření by se tu na chybu Vettela zachtělo? Nepřekvapuje mě to, teď bude žádán ještě více co by jediný multišampion F1 a WEC v současnosti i v historii. Jak řekl včera pan LeMans, Alonso je symbol motorsportu 13 Možná bude v přešetřovací komisi FIA daného prohřešku 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.188.XXX
    No když to vlastně vezmu kolem a kolem, tak jediný kdo se k pentli ještě nevyjádřil je dvojkorunovaný král motorsportu, jezdec desetiletí, století a tisíciletí, neomylný, nechybující a i se šrotem vítězící Fernando I. Veliký, mocný závodník a helma pomazaná. Což je škoda. Jeho názor by mě docela zajímal 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      To jo, kdyby jen relativizoval ten trest.....to by bylo dopuštění. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.137.XXX
        Až dozní oslavy vítězství v la Sarthe, tak se ho třeba někdo zeptá. A my se konečně dozvíme skutečnou PRAVDU… 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Mě by zase zajímalo, jak se brzdí/zpomaluje bez brzd za pomoci nabíjení baterky (dle tebe - jakési brzdné síly rekuperace energie)? :D Já měl vždy za to, že je to opačně, že baterka se nabíjí brzděním... Puštění plynu před brzdným bodem tj. šetření paliva pomocí tzv. Lift and Coast chápu, ale tohle fakt ne. A v souvislosti s tím - jak asi přesně si myslíš, že jsi ten jeho článek přeložil...? 03 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          No určitě to bude zajímavý a měl bych si o tom tedy zjistit víc. Díky. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.188.XXX
            Ten článek se z italštiny překládá dost těžko. Proto jsem tu hodil ten odkaz ať si to každý (kdo má zájem) zkusí přelouskat sám. Jinak pro mě jsou ty technické věci na hranici srozumitelnosti, Lift and Coast ještě poberu, ale ty baterie, to je fakt maso. Díky že to Miroslav D. trochu osvětlil.
            Jen bych k tomu ještě dodal, že dneska jde tohle zpomalování za pomoci rekuperace využívat třeba v elektromobilu, četl jsem nedávno recenzi na Teslu 3 a autor tam píše že s trochou cviku a odhadu vpodstatě při normálním zpomalování třeba před křižovatkou vůbec brzdy nepoužíval. Ale samozřejmě je asi dost rozdíl zkoušet si to v civilním autě kde je ten systém vyladěný a v závoďáku uprostřed Velké ceny, kde to na první dobrou nastaví z boxu a jezdec pak každou zatáčku zkouší esli auťák zpomalí nebo nezpomalí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    I Peter Windsor to dal Vettelovi pěkně sežrat, a jeho názoru si hodně cením. Fakt je že dneska to mají jezdci horší v tom že všude jsou kamery, tak jim na ty prohřešky hned přijdou. Možná by je měli zase sundat aby Vettel nebyl tak pod drobnohledem a mohl jezdit jak se mu chce, kudy chce a ostatní kolem aby jen brzdili 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Názory lidí, kterých si vážím já 13

      Nigel Mansell: "Je to velmi, velmi zarážející. Neměl jsem žádné potěšení ze sledování tohoto závodu. Oba šampioni jeli skvěle, skončilo to falešným výsledkem."

      Mario Andretti: "Myslím, že prací komisařů je penalizovat jasně nebezpečné manévry a ne skutečné chyby, které jsou výsledkem tvrdého závodění. To, co se stalo během Velké ceny Kanady, není na této úrovni našeho skvělého sportu přijatelné."

      Alex Wurz: "Můj postřeh k návratu Vettela na trať: jeho přilba se otočila, aby se podíval do zpětného zrcátka, až po korekci řízení! Ten smyk tak daleko byl dán zákonem fyziky. To, že pro Lewise nebylo dost místa, je součástí hry na městských okruzích. Co se stalo s ideou 'Nechme je závodit?' Bylo to nebezpečné? Ano. Na penalizaci? Podle mě nikoliv."

      Allan McNish: "Nevím, co měl Vettel udělat jinak, když se vracel na dráhu. Vzhledem k rychlosti, kterou měl, by vždy skončil tam, kde skončil. Je to vůči němu přísné rozhodnutí."

      Giedo van der Garde: "Být Vettelem, tak na to pódium ani nejdu. Vážně."

      Max Chilton: "Těžký výsledek pro F1. Dokážu vnímat oba pohledy. FIA se drží pravidel o tom, že se nemůžete vrátit rovnou do závodní stopy, ale pro sport jde o mizerné rozhodnutí. Všichni piloti vědí, že Vettel nemohl přidat plyn a vrátit se bezpečně na vnitřní straně."

      Felix Rosenqvist: "Pódiové oslavy ukázaly, že kvůli té hloupé penalizaci nemá nikdo radost z toho, že tam je. Nám všem fanouškům to zničilo skvělý závod. Vettel si zaslouží pochvalu, i když se toho nedočkal, a Hamilton za to, že je skvělým sportovcem."

      Jenson Button: "Je to smutné. Zklamání, když máte pořádný souboj na trati mezi dvěma skvělými vícenásobnými mistry světa, a pak jsou komisaři schopni přijít a všechny nás diváky o to obrat. Škoda. Z mého pohledu šlo o závodní incident. Ano, Seb udělal chybu, ale musíte si uvědomit, že jel 160 km/h, a to nemůžete auto jen tak zastavit a zůstat stát mimo trať.

      Ustřelilo mu to, vrátil se na trať, ale za to si penalizaci podle mě nezasloužil. Na takovémto okruhu je to úzké, jde o městský okruh, a tato auta jsou borovská. Skončíte v tom mstě, to si nevyberete. Seb neměl v úmyslu narazit do Lewise. Bylo to těžké a smutné vidět Lewise na pódiu, ani on nechtěl vyhrát takovým způsobem."

      Daniel Abt: "Penalizace je na hovno."

      Jason Plato: "Příšerné, zkrátka příšerné rozhodnutí komisařů F1. Moc se mi líbilo, jak Seb vyměnil čísla před vozy."

      Jimmie Johnson: "Jsem rád, že v NASCAR nemáme komisaře."

      Parker Kligerman: "Absolutně směšné rozhodnutí komisařů F1. Všem závodním úředníkům: Přestaňte svou úředničinou vést tento sport k zapomnění. Nástup technologií umožňuje další úhly a informace nepotřebují takový mikromanagement sportu. Měly by být využívány pouze k tomu, aby fanouškům zajistily lepší přístup."



      Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/96803-ja-bych-na-to-podium-ani-nesel-reakce-ostatnich-pilotu-na-kontroverzni-penalizaci-vettela

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Moc dlouhé, stačí mrknout na analýzu Palmera nebo Rosberga nebo Winsdora nebo Prestleyho a spoustu dalších, tam to není jen o emocích ale o argumentech ve vztahu k skutečným psaným pravidlům. Doba kdy bral titul Schumacher najetím do Hilla je už naštěstí pryč 14

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama