DISKUZE K ČLÁNKU Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Týmy a vedení F1 včera na schůzce v Paříži, kde nechyběl ani úřadující šampion Lewis Hamilton, souhlasily s odkladem prezentace sportovních, technických a finančních pravidel pro sezónu 2021 na říjen tohoto roku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Představení nových pravidel pro rok 2021 odloženo, naplňují se obavy menších týmů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.06.2019 18:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 15.06.2019 18:10
Tak McLaren říká, že jim je jedno kdy se pravidla… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2019 09:15
když ono je to těžké. velcí budou mít vždy výhodu… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2019 09:18
Chapal bych, kdyby si stezovala FI, Haas atp.,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Tak McLaren říká, že jim je jedno kdy se pravidla zveřejní, težko říct jak to bude, kadopadnáě čekám, že menší týmy raději vypustí sezonu 2020 a velké dokáží vést dva projekty najednou, takže špička pole sep olde mně zase oddálí příští rok a budeme doufat, že 2021 vyhraje McLaren titul 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    Chapal bych, kdyby si stezovala FI, Haas atp., ale ze zrovna Reanult a pridava se Mcl, tedy tymy, ktere historicky ty rozpocty a velke sponzory meli a jen svymi vlastnimi spatnymi rozhodnutimi se o ne pripravily. Navic za Renaultem prece stoji cela fabrika, takze rozpocet by mohli mit stejny jako tymy, ktere jim dnes nakladaji sekundu a vice na kolo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Frantíci do toho nechtějí dávat peníze a proto chtějí co nejvíce omezit ty, kteří do toho peníze dávat chtějí.
      Mclaren už řádku let nemá výsledky top týmu, rozchod s Hondou stál peníze, atd....to se finančně projevit musí.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        212.96.178.XXX
        Jsem si toho vedom, nerikas mi zadnou novou informaci. Ale potom tezko muzou frantici chit nekdy zacit vyhravat, kdyz nechteji investovat pootrebny balik. Potom maji jit do formule 2.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    "Čeho se menší týmy obávají?
    Renault s odkladem ale nesouhlasí - podle něj to otevírá dveře velkým týmům, které díky svým zdrojům tak velkou změnu zvládnou snadněji a uzmou těm menším šanci na smazání náskok."

    Nějak tomu nerozumím. Neříkalo se, že se bude odkládat právě proto, aby do toho velké týmy nestihli nalít tak velké peníze?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      když ono je to těžké. velcí budou mít vždy výhodu. buď za delší čas nalijí peníze do dlouhodobého vývoje, nebo své ohromné zdroje použijí v krátkém čase na rychlý vývoj. o fungování finančních stropů nemám moc iluze, to půjde vždy obejít dumpingovým nákupem nějaké části zvenčí od nějaké dcerky a pod...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No mě je naprosto jasný, že je to složitý. Respektive je složité zabránit bohatým nacpat do toho velké prachy.
        Jenže mě příjde že ať se udělá cokoliv, tak někdo z chudých bude brečet.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nevím o tom, že by se něco takového říkalo (odklad proto, aby do toho velké týmy nestihli nalít velké peníze). Čím více změn se v původním návrhu udělá na poslední chvíli, tím více to bude vyhovovat velkým týmům, které jsou proti radikálnějším změnám. Čím méně času na přípravu auta dle nových pravidel, tím větší výhodu mají velké týmy. Tak to fungovalo vždy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama