DISKUZE K ČLÁNKU "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Bývalý šampion Formule 1 Jacques Villeneuve se vyjadřuje k situaci Williamsu, který se potácí na dně tabulek. Kritizuje také Roberta Kubicu, jenž na mladého týmového kolegu nestíhá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 16.06.2019 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2019 16:28
Myslim ze diky rodine Williamsu muzeme stale… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2019 15:47
Naráží, ale je to nesmysl... Co víme je jedno...… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 12.06.2019 13:42
Klidně ať v F1 jezdí hendikepovaní ale musejí k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Kubica se neměl vracet, jen si tam dělá ostudu. Měl po Monaku silná slova, ale Kanada ukázala, že na F1 už nestačí. A říkal jsem hned, jak se začaly počítat operace jeho rozmlácené ruky, že na F1 to už nikdy nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.252.XXX
    Williams je sice v těžkých problémech, ale světe div se drží se v zisku. Otázkou je jak dlouho si dokáže získovost udržet.
    Když se koukneme trochu zpátky jaké týmy tuhle chlapáckou neustály dokonce ani s velkými sponzory, tak se sluší před soukromníčkem smeknout a popřát jim uzdravení. A bude to těžká práce, když i tak velká společenost jakým McL loni vykázala ztrátu téměř 100 mega.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.48.56.XXX
      V zisku ale není tým, nýbrž celá společnost. Tým tvoří jen malou ztrátovou část => Proto do něj neinvestují...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.252.XXX
        Jenže část společnosti Williams prodal před ERSem a prachy natlačil do F1. Proto se mu chvíli dařilo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Myslim ze diky rodine Williamsu muzeme stale tento tym F1 sledovat.

    Nechci omlouvat jejich spatne odvedenou praci...z pohledu jejich historie je to ostuda.

    Ale myslim ze dva uhly pohledu trochu vysvetli situaci do niz se Williams dostal.

    Nejdriv bych vysvetlil tu financni stranku. Kdo trochu vic zna zakulisi F1 a orientuje se i v jinych vecech nez ktery pilot sedi v kterem monopostu a jakou ma ten autak barvu...ten vi ze soucasna F1 je s ohledem na podepsanou smlouvu s tymy do velke miry zakonzervovana...a to znamena ze krome tovarnich top tymu je zbytek pole odsouzen ke sbirani drobku. Vzhledem k nasponovanym financim tymu stredu pole jsme v nedavne minulosti byly svedky krachu hned nekolika tymu...a dva soucasne tymy zachranil prodej (Sauber a Force India). Williams si prozil krusne chvilky v letech 2008-2011. V dobe hosppdarske krize se kvuli krachu nekolika svych sponzoru dostal do dluhu a Frank tym stabilizoval s vypetim vsech sil. Myslim ze od te doby Williams zacal pracovat z dlouhodobeho horizontu s min. vyrovnanym rozpoctem a svou dalsi ucast podminil tim ze tym se nezadluzi a tim padem nebude hrozit z techto duvodu jeho krach a zanik. Ano, ze sportovniho hlediska muzeme ohrnovat nos...ale ruku na srdce...i kdyby si Williams kazdy rok pujcil 50 mil. navic, resilo by to neco? Myslim ze ne...na to aby mohl teoreticky aspirovat na tituly by to nestacilo.
    Proto Williams nesmyslne neinvestuje riskantni penize...proto bohuzel angazuje platici piloty (zacalo to Nakadzimou?).
    Takze konstatovani ze Williams funguje ale spokojenost konci plusem na konci roku neni uplne od veci. I kdyz je to nejspis klamna iluze (osobne zacinam byt skepticky ke zmenam ktere budou vrcholit novy.i tech. pravidly a smlouvami a rozdelenim prijmu) proste cekaji na rok 2021...kdy alespon teoreticky budou tymy zas na jednotne startovni care.

    Druhy aspekt je ten ze Williams chtel zjevne sestupny trend od roku 2015 zastavit...a tak angazoval Paddy Lowa...a ten zcela od zakladu zmenil koncept vozu ve snaze vyuzit poznatku od Mercedesu a opet Williams zvednout alespon na nejlepsi tym stredu pole.
    Jenze vsechno alespon podle me zkrachovalo na tom ze Williams nedisponuje takovym rozpoctem ktery by zaplatil vyvoj zcela nove koncepce.
    Takze lonsky a letosni sesup souvisi uzce take s timto faktorem.

    Myslite si ze by mela rodina tym Williamsu F1 prodat? A komu? Nekomu kdo tym koupi a az ho to prestane bavit tak tym necha zkrachovat? Dalsi automobilky se do F1 nehrnou...dalsiho Mateschice taky nevidim...nevim jestli je prodej celeho tymu F1 dnes realny tak aby ho koupil nekdo se zavodnickou naturou a ne spekulanti kteri budou jen zkouset na vsem vydelat nehajy penize...a nebo dobrodruh kterej nema ani sajn o tvrdem a nelitostnem bysnysu v F1.

    Zak ma pomerne casto ve svych vyjadrenich pravdu...ale taky casto mluvi hlouposti.

    Po odjetych zavodech se da souhlasit s tim ze Kubica asi neudelal zrovna dobre s tim comebackem do F1...na druhou stranu Williams neni mrtvej...jen je momentalne posledni...a matematicka jistota je ze vzdycky nekdo musi byt posledni. Lamat nad nim hul je jeste predcasne...

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Já si myslím, že Williams funguje v dnešní době jako technologická společnost a vzhledem k jeho historii je pro něj dobré / důležité v takovéto soutěži být... Podobně je na tom teď Mclaren nebo třeba Haas... Pro ně má hodnotu samotná účast, výsledky jsou vedlejší...

      Nakonec jak říkáš, v současné době mají šanci jen 2 týmy i RB dost strádá a v penězích to není... Takže ono ani není moc o co usilovat....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Tak kdo si mysli ze Williams nechce zavodit a dela F1 jen pro penize se velmi pravdepodobne zasadne myli.

        Ono vezmeme-li si takovy McLaren...ten si spojenim s Hondou udrzel statut v podstate tovarniho tymu...mel konkurenceschopnej rozpocet...ale doplatil na ztratu Hondy a podle me unahlenost...chtel spickove vysledky moc rychle. Sam sebe a potazmo Hondu dostal pod zbytecny a velky tlak...a zamotal se do spiraly ktera skoncila rozchodem s Hondou. A hned prvni sezona s motorem Renault odhalila mnobem hlubsi problemy nez jen slabinu v motoru.

        Williams byl naposledy "tovarnim" tymem v dobe spoluprace s BMW.
        V poslednich letech eskalovaly naklady F1 opet (co se top tymu tyce) do castek ktere zasadne F1 rozdelily na v podstate dva tabory...3 top tymy a kompars.
        Bod ke kteremu se vse upina je nova smlouva...jedine omezeni nakladu a alespon castecne narovnani rozdeleni penez muze na tomhle rozdeleni neco zmenit.

        Osobne si myslim (uz zacinam byt pesimista) ze u Williamsu realne hrozi zanik...nebo min. odchod z F1. Myslim ze ani Frank nebude uz chtit zavodit stale v komparsu...bez jakekoliv sance opet vitezit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Souboj na samém chvostu nikoho nezajímá... Pokud bude Kubica platit, tak nemá smysl ho měnit, s tím autem by nic nezajel ani Chuck Norris... Co mě mrzí je, že s očekáváním sleduji kariéry jak právě Russella, tak Norrise (Myslím syna Landa 18 ) a nerad bych aby jim nekonkurenceschopné vozy zavřely kariéru..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Klidně ať v F1 jezdí hendikepovaní ale musejí k tomu mít výsledky, a Kubica za Russelem z mého pohledu zaostává o parník. Williams teď už ztrácí tolik že je do změn pravidel definitivně mimo hru, a kdo ví co potom.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      O Sauberu jsem si taky myslel, že je mrtvý a vono hele, pěkně se zvedl.

      Ale to je jinej příběh. Rodina Williams raději nechá padnout, než aby ho nechala zachránit někým jiným.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        Nevím na co narážíš...? Sauber v F1 skončil, místo něj je tam Alfa... Takže tohle asi není řešení, pokud chtějí mít v F1 své jméno...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          90.182.38.XXX
          To je právě to na co naráží. Sauber zachránila Alfa. Ano, jmenuje se to nyní Alfa ale je to Sauber :D My to víme a oni to taky vědí. Williams ale tohle nedovolí a proto jsou taky poslední.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Naráží, ale je to nesmysl... Co víme je jedno... To můžeme říct, že RB zachránil Jaguar a Minardi... Prostě kravina...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso během testování s Toyotou v Jižní Africe

Kdo je podle Alonsa nejlepším jezdcem současnosti?

Carlos Sainz během kvalifikaci na městském okruhu Marina Bay

McLaren se v kvalifikacích výrazněji zlepšil v Singapuru, tvrdí Sainz

Sebastian Vettel s Ferrari SF90, které je na rovinkách suverénně nejrychlejší

Ferrari v podezření: Honda volá po "čistém" souboji, v roce 2020 chce titul

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama