DISKUZE K ČLÁNKU "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve
Bývalý šampion Formule 1 Jacques Villeneuve se vyjadřuje k situaci Williamsu, který se potácí na dně tabulek. Kritizuje také Roberta Kubicu, jenž na mladého týmového kolegu nestíhá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
17:03 12.06.2019 37.188.252.XXXWilliams je sice v těžkých problémech, ale světe div se drží se v zisku. Otázkou je jak dlouho si dokáže získovost udržet.
Když se koukneme trochu zpátky jaké týmy tuhle chlapáckou neustály dokonce ani s velkými sponzory, tak se sluší před soukromníčkem smeknout a popřát jim uzdravení. A bude to těžká práce, když i tak velká společenost jakým McL loni vykázala ztrátu téměř 100 mega. -
-
juras
16:28 12.06.2019 90.177.218.XXXMyslim ze diky rodine Williamsu muzeme stale tento tym F1 sledovat.
Nechci omlouvat jejich spatne odvedenou praci...z pohledu jejich historie je to ostuda.
Ale myslim ze dva uhly pohledu trochu vysvetli situaci do niz se Williams dostal.
Nejdriv bych vysvetlil tu financni stranku. Kdo trochu vic zna zakulisi F1 a orientuje se i v jinych vecech nez ktery pilot sedi v kterem monopostu a jakou ma ten autak barvu...ten vi ze soucasna F1 je s ohledem na podepsanou smlouvu s tymy do velke miry zakonzervovana...a to znamena ze krome tovarnich top tymu je zbytek pole odsouzen ke sbirani drobku. Vzhledem k nasponovanym financim tymu stredu pole jsme v nedavne minulosti byly svedky krachu hned nekolika tymu...a dva soucasne tymy zachranil prodej (Sauber a Force India). Williams si prozil krusne chvilky v letech 2008-2011. V dobe hosppdarske krize se kvuli krachu nekolika svych sponzoru dostal do dluhu a Frank tym stabilizoval s vypetim vsech sil. Myslim ze od te doby Williams zacal pracovat z dlouhodobeho horizontu s min. vyrovnanym rozpoctem a svou dalsi ucast podminil tim ze tym se nezadluzi a tim padem nebude hrozit z techto duvodu jeho krach a zanik. Ano, ze sportovniho hlediska muzeme ohrnovat nos...ale ruku na srdce...i kdyby si Williams kazdy rok pujcil 50 mil. navic, resilo by to neco? Myslim ze ne...na to aby mohl teoreticky aspirovat na tituly by to nestacilo.
Proto Williams nesmyslne neinvestuje riskantni penize...proto bohuzel angazuje platici piloty (zacalo to Nakadzimou?).
Takze konstatovani ze Williams funguje ale spokojenost konci plusem na konci roku neni uplne od veci. I kdyz je to nejspis klamna iluze (osobne zacinam byt skepticky ke zmenam ktere budou vrcholit novy.i tech. pravidly a smlouvami a rozdelenim prijmu) proste cekaji na rok 2021...kdy alespon teoreticky budou tymy zas na jednotne startovni care.
Druhy aspekt je ten ze Williams chtel zjevne sestupny trend od roku 2015 zastavit...a tak angazoval Paddy Lowa...a ten zcela od zakladu zmenil koncept vozu ve snaze vyuzit poznatku od Mercedesu a opet Williams zvednout alespon na nejlepsi tym stredu pole.
Jenze vsechno alespon podle me zkrachovalo na tom ze Williams nedisponuje takovym rozpoctem ktery by zaplatil vyvoj zcela nove koncepce.
Takze lonsky a letosni sesup souvisi uzce take s timto faktorem.
Myslite si ze by mela rodina tym Williamsu F1 prodat? A komu? Nekomu kdo tym koupi a az ho to prestane bavit tak tym necha zkrachovat? Dalsi automobilky se do F1 nehrnou...dalsiho Mateschice taky nevidim...nevim jestli je prodej celeho tymu F1 dnes realny tak aby ho koupil nekdo se zavodnickou naturou a ne spekulanti kteri budou jen zkouset na vsem vydelat nehajy penize...a nebo dobrodruh kterej nema ani sajn o tvrdem a nelitostnem bysnysu v F1.
Zak ma pomerne casto ve svych vyjadrenich pravdu...ale taky casto mluvi hlouposti.
Po odjetych zavodech se da souhlasit s tim ze Kubica asi neudelal zrovna dobre s tim comebackem do F1...na druhou stranu Williams neni mrtvej...jen je momentalne posledni...a matematicka jistota je ze vzdycky nekdo musi byt posledni. Lamat nad nim hul je jeste predcasne...-
Fanda.LH
16:33 12.06.2019 83.240.61.XXXJá si myslím, že Williams funguje v dnešní době jako technologická společnost a vzhledem k jeho historii je pro něj dobré / důležité v takovéto soutěži být... Podobně je na tom teď Mclaren nebo třeba Haas... Pro ně má hodnotu samotná účast, výsledky jsou vedlejší...
Nakonec jak říkáš, v současné době mají šanci jen 2 týmy i RB dost strádá a v penězích to není... Takže ono ani není moc o co usilovat....-
juras
20:51 16.06.2019 90.177.218.XXXTak kdo si mysli ze Williams nechce zavodit a dela F1 jen pro penize se velmi pravdepodobne zasadne myli.
Ono vezmeme-li si takovy McLaren...ten si spojenim s Hondou udrzel statut v podstate tovarniho tymu...mel konkurenceschopnej rozpocet...ale doplatil na ztratu Hondy a podle me unahlenost...chtel spickove vysledky moc rychle. Sam sebe a potazmo Hondu dostal pod zbytecny a velky tlak...a zamotal se do spiraly ktera skoncila rozchodem s Hondou. A hned prvni sezona s motorem Renault odhalila mnobem hlubsi problemy nez jen slabinu v motoru.
Williams byl naposledy "tovarnim" tymem v dobe spoluprace s BMW.
V poslednich letech eskalovaly naklady F1 opet (co se top tymu tyce) do castek ktere zasadne F1 rozdelily na v podstate dva tabory...3 top tymy a kompars.
Bod ke kteremu se vse upina je nova smlouva...jedine omezeni nakladu a alespon castecne narovnani rozdeleni penez muze na tomhle rozdeleni neco zmenit.
Osobne si myslim (uz zacinam byt pesimista) ze u Williamsu realne hrozi zanik...nebo min. odchod z F1. Myslim ze ani Frank nebude uz chtit zavodit stale v komparsu...bez jakekoliv sance opet vitezit.
-
-
-
Fanda.LH
16:19 12.06.2019 83.240.61.XXXSouboj na samém chvostu nikoho nezajímá... Pokud bude Kubica platit, tak nemá smysl ho měnit, s tím autem by nic nezajel ani Chuck Norris... Co mě mrzí je, že s očekáváním sleduji kariéry jak právě Russella, tak Norrise (Myslím syna Landa ) a nerad bych aby jim nekonkurenceschopné vozy zavřely kariéru.. -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek