DISKUZE K ČLÁNKU "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Bývalý šampion Formule 1 Jacques Villeneuve se vyjadřuje k situaci Williamsu, který se potácí na dně tabulek. Kritizuje také Roberta Kubicu, jenž na mladého týmového kolegu nestíhá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kubica je jasně pomalejší než Russell, Williams je mrtvý," hodnotí Villeneuve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 16.06.2019 20:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2019 16:28
Myslim ze diky rodine Williamsu muzeme stale… »
» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2019 15:47
Naráží, ale je to nesmysl... Co víme je jedno...… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 12.06.2019 13:42
Klidně ať v F1 jezdí hendikepovaní ale musejí k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

90.177.218.XXX
Tak kdo si mysli ze Williams nechce zavodit a dela F1 jen pro penize se velmi pravdepodobne zasadne myli.

Ono vezmeme-li si takovy McLaren...ten si spojenim s Hondou udrzel statut v podstate tovarniho tymu...mel konkurenceschopnej rozpocet...ale doplatil na ztratu Hondy a podle me unahlenost...chtel spickove vysledky moc rychle. Sam sebe a potazmo Hondu dostal pod zbytecny a velky tlak...a zamotal se do spiraly ktera skoncila rozchodem s Hondou. A hned prvni sezona s motorem Renault odhalila mnobem hlubsi problemy nez jen slabinu v motoru.

Williams byl naposledy "tovarnim" tymem v dobe spoluprace s BMW.
V poslednich letech eskalovaly naklady F1 opet (co se top tymu tyce) do castek ktere zasadne F1 rozdelily na v podstate dva tabory...3 top tymy a kompars.
Bod ke kteremu se vse upina je nova smlouva...jedine omezeni nakladu a alespon castecne narovnani rozdeleni penez muze na tomhle rozdeleni neco zmenit.

Osobne si myslim (uz zacinam byt pesimista) ze u Williamsu realne hrozi zanik...nebo min. odchod z F1. Myslim ze ani Frank nebude uz chtit zavodit stale v komparsu...bez jakekoliv sance opet vitezit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Kubica se neměl vracet, jen si tam dělá ostudu. Měl po Monaku silná slova, ale Kanada ukázala, že na F1 už nestačí. A říkal jsem hned, jak se začaly počítat operace jeho rozmlácené ruky, že na F1 to už nikdy nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.252.XXX
Jenže část společnosti Williams prodal před ERSem a prachy natlačil do F1. Proto se mu chvíli dařilo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.48.56.XXX
V zisku ale není tým, nýbrž celá společnost. Tým tvoří jen malou ztrátovou část => Proto do něj neinvestují...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

37.188.252.XXX
Williams je sice v těžkých problémech, ale světe div se drží se v zisku. Otázkou je jak dlouho si dokáže získovost udržet.
Když se koukneme trochu zpátky jaké týmy tuhle chlapáckou neustály dokonce ani s velkými sponzory, tak se sluší před soukromníčkem smeknout a popřát jim uzdravení. A bude to těžká práce, když i tak velká společenost jakým McL loni vykázala ztrátu téměř 100 mega.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Já si myslím, že Williams funguje v dnešní době jako technologická společnost a vzhledem k jeho historii je pro něj dobré / důležité v takovéto soutěži být... Podobně je na tom teď Mclaren nebo třeba Haas... Pro ně má hodnotu samotná účast, výsledky jsou vedlejší...

Nakonec jak říkáš, v současné době mají šanci jen 2 týmy i RB dost strádá a v penězích to není... Takže ono ani není moc o co usilovat....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Myslim ze diky rodine Williamsu muzeme stale tento tym F1 sledovat.

Nechci omlouvat jejich spatne odvedenou praci...z pohledu jejich historie je to ostuda.

Ale myslim ze dva uhly pohledu trochu vysvetli situaci do niz se Williams dostal.

Nejdriv bych vysvetlil tu financni stranku. Kdo trochu vic zna zakulisi F1 a orientuje se i v jinych vecech nez ktery pilot sedi v kterem monopostu a jakou ma ten autak barvu...ten vi ze soucasna F1 je s ohledem na podepsanou smlouvu s tymy do velke miry zakonzervovana...a to znamena ze krome tovarnich top tymu je zbytek pole odsouzen ke sbirani drobku. Vzhledem k nasponovanym financim tymu stredu pole jsme v nedavne minulosti byly svedky krachu hned nekolika tymu...a dva soucasne tymy zachranil prodej (Sauber a Force India). Williams si prozil krusne chvilky v letech 2008-2011. V dobe hosppdarske krize se kvuli krachu nekolika svych sponzoru dostal do dluhu a Frank tym stabilizoval s vypetim vsech sil. Myslim ze od te doby Williams zacal pracovat z dlouhodobeho horizontu s min. vyrovnanym rozpoctem a svou dalsi ucast podminil tim ze tym se nezadluzi a tim padem nebude hrozit z techto duvodu jeho krach a zanik. Ano, ze sportovniho hlediska muzeme ohrnovat nos...ale ruku na srdce...i kdyby si Williams kazdy rok pujcil 50 mil. navic, resilo by to neco? Myslim ze ne...na to aby mohl teoreticky aspirovat na tituly by to nestacilo.
Proto Williams nesmyslne neinvestuje riskantni penize...proto bohuzel angazuje platici piloty (zacalo to Nakadzimou?).
Takze konstatovani ze Williams funguje ale spokojenost konci plusem na konci roku neni uplne od veci. I kdyz je to nejspis klamna iluze (osobne zacinam byt skepticky ke zmenam ktere budou vrcholit novy.i tech. pravidly a smlouvami a rozdelenim prijmu) proste cekaji na rok 2021...kdy alespon teoreticky budou tymy zas na jednotne startovni care.

Druhy aspekt je ten ze Williams chtel zjevne sestupny trend od roku 2015 zastavit...a tak angazoval Paddy Lowa...a ten zcela od zakladu zmenil koncept vozu ve snaze vyuzit poznatku od Mercedesu a opet Williams zvednout alespon na nejlepsi tym stredu pole.
Jenze vsechno alespon podle me zkrachovalo na tom ze Williams nedisponuje takovym rozpoctem ktery by zaplatil vyvoj zcela nove koncepce.
Takze lonsky a letosni sesup souvisi uzce take s timto faktorem.

Myslite si ze by mela rodina tym Williamsu F1 prodat? A komu? Nekomu kdo tym koupi a az ho to prestane bavit tak tym necha zkrachovat? Dalsi automobilky se do F1 nehrnou...dalsiho Mateschice taky nevidim...nevim jestli je prodej celeho tymu F1 dnes realny tak aby ho koupil nekdo se zavodnickou naturou a ne spekulanti kteri budou jen zkouset na vsem vydelat nehajy penize...a nebo dobrodruh kterej nema ani sajn o tvrdem a nelitostnem bysnysu v F1.

Zak ma pomerne casto ve svych vyjadrenich pravdu...ale taky casto mluvi hlouposti.

Po odjetych zavodech se da souhlasit s tim ze Kubica asi neudelal zrovna dobre s tim comebackem do F1...na druhou stranu Williams neni mrtvej...jen je momentalne posledni...a matematicka jistota je ze vzdycky nekdo musi byt posledni. Lamat nad nim hul je jeste predcasne...

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Souboj na samém chvostu nikoho nezajímá... Pokud bude Kubica platit, tak nemá smysl ho měnit, s tím autem by nic nezajel ani Chuck Norris... Co mě mrzí je, že s očekáváním sleduji kariéry jak právě Russella, tak Norrise (Myslím syna Landa 18 ) a nerad bych aby jim nekonkurenceschopné vozy zavřely kariéru..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Naráží, ale je to nesmysl... Co víme je jedno... To můžeme říct, že RB zachránil Jaguar a Minardi... Prostě kravina...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

90.182.38.XXX
To je právě to na co naráží. Sauber zachránila Alfa. Ano, jmenuje se to nyní Alfa ale je to Sauber :D My to víme a oni to taky vědí. Williams ale tohle nedovolí a proto jsou taky poslední.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Nevím na co narážíš...? Sauber v F1 skončil, místo něj je tam Alfa... Takže tohle asi není řešení, pokud chtějí mít v F1 své jméno...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
O Sauberu jsem si taky myslel, že je mrtvý a vono hele, pěkně se zvedl.

Ale to je jinej příběh. Rodina Williams raději nechá padnout, než aby ho nechala zachránit někým jiným.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Klidně ať v F1 jezdí hendikepovaní ale musejí k tomu mít výsledky, a Kubica za Russelem z mého pohledu zaostává o parník. Williams teď už ztrácí tolik že je do změn pravidel definitivně mimo hru, a kdo ví co potom.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama