DISKUZE K ČLÁNKU "Já bych na to pódium ani nešel!" Reakce ostatních pilotů na kontroverzní penalizaci Vettela

Jak se současní i ostatní závodní jezdci dívají na penalizaci Sebastiana Vettela, která jej ve Velké ceně Kanady připravila o vítězství?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Já bych na to pódium ani nešel!" Reakce ostatních pilotů na kontroverzní penalizaci Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 11.06.2019 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasovalo 14 lidí) 10.06.2019 11:59
Souhlasím s citovanými piloty. Obávám se, že… »
» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 10.06.2019 12:19
Tak ty a byvali piloti iniciujte zmenu pravidel.… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 10.06.2019 12:51
Přesně takhle mluví pravidla, já nechápu jak by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.135.XXX
    Letitá nekonzistence traťových komisařů se jim teď vrací jako bumerang. Jim a celé FIA. Jakékoliv takové rozhodnutí jako to včerejší okamžitě vyvolá otazníky proč podobné případy z minulosti byly řešeny jinak. Už léta volám po superkomisaři který by objížděl všechny závody v sezóně a jehož slovo by mělo hlavní váhu při rozhodování. Třeba včerejší kontroverze pomůže tomu aby o takovém profesionálovi (či profesionálech) na plný úvazek začala FIA uvažovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      A pritom zrovna v nedeli o zadnou nekonzistenci neslo. Byly presne dodrzeny pravidla, ktera ani jiny vyklad neumoznuji.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        O tý nekonzistenci by se dalo polemizovat 😁, o tom že, a teď zdůrazním, TENTOKRÁT, byly ty pravidla dodrženy nikdo spekulovat nemůže, to je fakt 😉

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          213.220.223.XXX
          Přesně, tentokrát byly dodrženy. Ale bylo tomu tak v minulosti? Stačí se podívat co připomněl Ricci ohledně svého souboje s Hamiltonem v Monaku 2016. Pokud jednou komisaři rozhodnou správně dle litery pravidel a jindy nikoliv, je to nekonzistentnost.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        proč tedy nebyl dle výkladu pravidel diskvalifikován hamilton????

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    188.92.14.XXX
    Komisaři prý mají data a záběry ze zpomalené kamery, které dokladají, že v poslední fázi toho návratu na trať měl již vůz pod kontrolou a úmyslně HAM zablokoval.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak on to ještě k tomu udělal schválně? To je prevít.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dene

      dene

      188.167.252.XXX
      Zaujímavé. Lebo z onboard kamery vidno ako ešte na dráhe sa snažil auto stabilizovať, tak ťažko povedať, či ho mal pod kontrolou. Možno sa mýlim, ale vyzerá to skôr, že ak by sa snažil uhnúť doľava, alebo brzdiť, tak ide do hodín. Navyše sa to celé odohralo v stotinách sekundy a ak aj v poslednej fáze auto stabilizoval, tak už zrejme nie je v ľudských silách stihnúť ešte manéver, aby nevbehol Hamovi do stopy.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        A nejenom onboard, ten toho moc neukáže, ale pohled z ptačí perspektivy ukáže jak mu před poslední korekcí doleva ustřelil zadek, takže musel korigovat, jina by jel opět mission spin now 180 natvrdo. Ale penalta po právu, chyboval, porušil traťový limity, omezil Hamiltona. Tady by se mělo jednat tvrdě. Škoda tý nekonzistence FIA, ale za tohle tleskam.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Tady fakt nemá cenu nic vysvětlovat. Pořád bučíte dokola jako banda trotlů. Udělal chybu, vrátil se nebezpečným způsobem, vlastní vinou vyjel z tratě... opravdoví odborníci. Jen co je pravda. Ctěl bych vidět někoho z vás v téhle situaci. Myslím, že bych se hodně nasmál. Podle mně a nakonec i podle drtivé většiny současných i bývalých pilotů rozhodli komisaři špatně. A to je pro mně důležité.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      Tak ty a byvali piloti iniciujte zmenu pravidel. Ale pokud je pro vas dodrzovani pravidel neco spatneho, jste za pitomce vy, nikoli komisari.
      V neposledni rade, kdybyste byli ty a byavli piloti vcera v Hamiltonove kuzi, tak se budete dozadovat trestu stejne jako on a Mercedes. Tedy pokud jste skutecni zavodnici a vysledek vam neni sumafuk a slo by o stejne penize. Tak si tady nehrej pokrytecky na hogofogo prosim.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Přesně takhle mluví pravidla, já nechápu jak by někdo fakticky mohl ten trest zpochybňovat.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Kašlat na emoce, příběhy atd.... Jel mimo? Jel... Omezil? Omezil, neni co řešit. Co je průšvih, že takhle "správně tvrdý" komisaři nejsou standart, když člověk vezme v potaz, co komu kdy neodpískali, tak si FIA sama hřeje polívčičku a je z toho jen chaos, a orná půda pro různý konspirace. Tady je jeden další velkej problém F1.....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    193.165.96.XXX
    Souhlasím s citovanými piloty. Obávám se, že většina diskutujících nechápe principy závodění. SV a LH tvrdě závodili, v důsledku toho SV ustřelilo auto, nezvládl průjezd zatáčkou. LH nedokázal chyby využít, na druhou stranu pohotově reagoval a zabránil kolizi. Podle mého názoru se SV vrátil tak bezpečně, jak to reálně bylo možné, bez záměru způsobit bouračku. Penalizace tedy špatná, jednak by se o vítězi z principu nemělo rozhodovat od stolu, druhak by se mělo penalizovat pouze záměrné a nebezpečné chování, nikoliv chyba v zápalu boje. Přičemž u té nebezpečnosti třeba zohlednit závodní okruh a formuli 1, to budeme rozdávat penalizace pokaždé, když někdo bude muset dupnout na brzdu?

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      212.96.178.XXX
      My chapeme princip pravidel. Ta se i v zavodeni maji dodrzovat a nelze je ignorovat jenom proto, ze ti to jako divakovi zkazi pozitek ze zavodu. To potom muzeme zavest umele omezovani vykonu motoru, jakmile nekdo ziska naskok vetsi nez pet vterin, povede sampionat o vice jak 20 bodu atp, aby sis uzil zavodeni a predjizdeni 03

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama