DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela
Historie GP Kanady 2019 a 48. kolo. Sebastian Vettel nezvládá nájezd do zatáčky 3 a přejíždí travnatý okraj. Chvíle, která nejenže rozhodla o osudu závodu v Montrealu, ale také spustila lavinu dohadů, zda bylo či nebylo nutné trestat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
06:06 10.06.2019 176.74.141.XXXVždy se dá odvolat... Pokud komisaři rozhodují bez účasti jezdců, ale zrovna v tomto případě je v podstatě nulová šance na úspěch.
-
shazec
02:07 10.06.2019 89.203.142.XXXTěžko posuzovat penalizaci ... ale přesto se pokusím objektivně zhodnotit.
Za dob soubojů Schumachera s Montoyou a dalšími by takhle museli mít pentle všichni. Raději bych to viděl bez penalizace a ať si to kluci rozdají na dráze. Hamiltona při návratu evidentně zablokoval a (kdyby tam bylo místo) tak by se přes něj zřejmě dostal, ale jako nebezpečný návrat bych to fakt neviděl - přeci to nezaparkuje na trávě dokud Ham neprojede, holt blbé místo. Takových incidentů z minulých let kdy se tohle nepenalizovalo musí být tuny, za mě tedy trochu škoda a velmi příšný metr.-
Jirka_1
05:57 10.06.2019 217.30.64.XXXSeb se pořád vyjadřoval v tom smyslu "co jsem měl na té trávě dělat", což je sice pravda (spíš "na té trávě jsem neměl co dělat"), ale na tu trávu se dostal nezvládnutím brzdění před šikanou a vlastně si zkrátil trať. Pokud by tam byl sám a měl náskok před druhým v pořadí takový, že ten by nemusel sundat nohu z plynu, tak bych považoval potrestání za nemístné. Jenže Lewis musel docela intanzívně brzdit a navíc uhýbat hodně ke zdi, aby se neťukli. Komisaři rozhodli jak rozhodli, oporu v pravidlech na to mají. Na druhé straně - když se bojuje o vítězství, je každá penalizace ohněm na střeše. Berme to tak, že na jiném místě, kde je víc místa a není tam zeď, by ho mohl Lewis objet a jelikož byl v posledních kolech rychlejší, asi by vyhrál normálním způsobem.-
uzivatel003302
06:46 10.06.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
airwar1939
07:02 10.06.2019 176.74.141.XXXMožná to bude tím že se Max nedostal na jeho úroveň, a během té situace Max do Lewise najel. -
Jirka_1
15:52 10.06.2019 217.30.64.XXXMícháš hrušky s banány. V Monacu šlo o pokus předjet, i když byl v zatáčce Lewis první o celé auto. Pokud by zatočil ve směru trati, byla by to rána jako z děla a oba by šli ven. Takže o žádnou výhodu nejde, jestli mě moje staré oči neklamou, tak tam došlo ke kontaktu PP pneu Maxe s LZ pneu Lewise. Sice to bylo jen drc, ale Lewis musel jet rovně i kdyby nechtěl, pokud chtěl dojet do cíle. Ano, zkráítil si trať, ale vlivem vyšší moci a žádnou časovou výhodu nezískal, Max mu byl pořád na zadeli.
-
-
-
-
-
-
airwar1939
06:04 10.06.2019 176.74.141.XXXTen report nesměřuje jen k týmu, ale i ke komisařům, či režisérovi přenosu. A jak správně píšeš, ten moment nemusel být v daný moment vůbec v televizi a nikdo by si ho nemusel všimnout.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek