DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela

Historie GP Kanady 2019 a 48. kolo. Sebastian Vettel nezvládá nájezd do zatáčky 3 a přejíždí travnatý okraj. Chvíle, která nejenže rozhodla o osudu závodu v Montrealu, ale také spustila lavinu dohadů, zda bylo či nebylo nutné trestat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 11.06.2019 00:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 9 lidí) 10.06.2019 07:39
Nechápu tu hystérii ... Byl to OPĚT Vettel, který… »
» mi88ki (Hlasovalo 6 lidí) 10.06.2019 09:27
V tom případě by měl i Magnussen dostat… »
» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 10.06.2019 09:57
A kdo je jako vetsi odbornik na pravidla, nez ti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Alf

Alf

88.83.234.XXX
V které části vyjádření komisařů se píše, že návrat na trať udělal dobře?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Travolta

Travolta

185.73.103.XXX
Ještě jsem od nějakého týmu neslyšel: Díky, že jsi nám to řekl, vůbec jsme o tom nevěděli :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

46.135.9.XXX
Krasne napsáno. Tohle má být závodění v královně motorsportu ne závodění invalidních vozíků nebo 1.2HTP.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

46.135.9.XXX
Pokud to chápu a čtu dobře návrat na trať podle komisařů udělal dobře?? Tak za co penalizace za bránění pozice v tom případě normální souboj o pozici

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Když jsme tak u toho fotbalu a co by měl nebo nemusel písknout, je to celé padlé na hlavu. Jednoho tím poškodí, druhému pomůže jen proto, že si pravidla upraví dle svého. Na co pak ta pravidla jsou? Viz poslední zápas baráže, kde Jihlavu rozhodčí vysloveně podřízl jako podsvinče. Osobně jsem názoru, že pravidla by se měla ctít v jejich plném znění a ne si je upravovat dle svého. Těch zákroků na žlutou napočítám za zápas minimálně třicet a nakonec se ukáží tak dvě tři. Nemyslím tím jen fauly, ale různé zdržování hry poponášením míče, pokopnutím kousek vedle, simulování atd. a v pravidlech jsou za to jednoznačně žluté karty. Rozhodčí to radši nepískne - i když mu to pravidla přikazují!!! Je to nesportovní a možná by se Bican a jeho generace za takové chování na hřišti styděla. Ale po zápase se rozjede na diskuzi takový fofr, že se člověk nestačí divit. V basketbalu došlo kdysi k tak surové hře, že bylo nutné změnit pravidla tak, že se prakticky jeden druhého nesmí dotknout, za pět faulů je vyloučen do konce utkání atd. A kupodivu se s tím hráči srovnali a hraje se dle těchto pravidel. Nikdo tam o kontaktním sportu nemluví, fotbal by měl být také bezkontaktní sport, aspoň podle pravidel. Jediné, co je povolené, je vytláčení rameno na rameno při souběžném běhu...
Podle mě je rozdíl v maršálech v tom, že Whiting už není a noví na to mají jiný pohled, který ctí literu pravidel.
P. S.: Vettel se ukázal jako obyčejný uplakánek - mamíííí, oni mi vzali hračkůůů... 03 Čtyřnásobný mistr světa a člověk přes třicet by se už měl umět nad toto povznést. U mě nikdy nebyl za hvězdu a tímto chováním si to u mě rozházel nadosmrti.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Proto! 12

VAR je tam z toho důvodu, aby si rozhodčí nevymýšleli nebo nebyli slepí. Faktem je, že z některýých úhlů to jako faul vypadá, z jiného jde o čistý zákrok nebo film. Pokud rozhodčí faul zaregistruje jasně a zřetelně, nemusí brát na VAR ohled - rozhodnutí je vždy na něm.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Mícháš hrušky s banány. V Monacu šlo o pokus předjet, i když byl v zatáčce Lewis první o celé auto. Pokud by zatočil ve směru trati, byla by to rána jako z děla a oba by šli ven. Takže o žádnou výhodu nejde, jestli mě moje staré oči neklamou, tak tam došlo ke kontaktu PP pneu Maxe s LZ pneu Lewise. Sice to bylo jen drc, ale Lewis musel jet rovně i kdyby nechtěl, pokud chtěl dojet do cíle. Ano, zkráítil si trať, ale vlivem vyšší moci a žádnou časovou výhodu nezískal, Max mu byl pořád na zadeli.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

46.135.90.XXX
To je objektivni jak noha. Videl jsi ze ho Max trefil? Nemel na to ho predjet a i tak to zkusil.. Nastesti je oba nevyradil. Za 2 zavody Lewis zabranil 2 nehodam. Ale kazdy si tu pravdu ohyba jak se mu hodi.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Očividně nevíš o čem píšeš. A ten příklad s tím fotbalem není zrovna moc výstižný. Tam prostě když nechci nekopnu. Vettel byl v tu chvíli pasažérem ve svém autě a spíš než blokovat Lojzu z kterého jsou evidentně i tady všichni po.raní se snažil o to aby vůbec nevletěl do zdi. Myslím, že v tu chvíli měl myšlenky jinde než u Lojzíka. Jenže tady ti vědátoři neustále melou jak na kolovrátku něco o tom, že svou chybou se dostal mimo trať. Ježíši to je samozřejmé, že svou chybou! To nikdo nepopírá. Ale jak řekl třeba i Buton. Uvědomte si, že jel přes 160km/h a to nejde jen tak zastavit a navíc na trávě. On udělal maximum proto, aby neskončil na zdi. Jenže tohle vysvětlovat někomu kdo se courá padesátkou i mimo obec je hrozně těžké. To raději budu učit svého psa mluvit.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
No, zrovna u těch penalt bych byl hodně opatrný. Proč se jich tolik posuzuje na VARu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
ten by měl dostat diskvalifikaci z celýho víkendu! V ohrožení bylo najednou hned několik pilotů 16 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Vsechno to jsou jen zbytecne kecy a je to vsechno irelevantni. Faktem proste je, ze Vettel se pouze vlastni chybou dostal mimo trat a pri navratu ohrozil soupere, ktery musel reagovat, aby zabranil kolizi. Pravidla jsou zde proste jasna.
Je to jako bys okecaval, ze rozhodci nemel odpiskat to jasne podrazeni ve vapne, vzdyt ten hrac chtel trefit balon. Ale to nikoho, vcetne pravidel nezajima. Sejmul ho ve vapne, jasna pentle. Tecka, konec, hotovo.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Takze on svym navratem malem zpusobi kolizi, donutil soupere zpomalit, aby ke kolizi nedoslo, ale neni to nebezpecny navrat? A co sakra potom jako ten nebezpecny navrat?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
automaticky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
A kdo je jako vetsi odbornik na pravidla, nez ti koisari? Nejaky byvaly ci soucasny jezdec?

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.225.72.XXX
V tom případě by měl i Magnussen dostat penalizaci a trestné body za konec druhé části kvalifikace. Mám dojem, že po tom druhém odrazu od levé zdi už byl mimo trať a následně se na ni nebezpečně vrátil. 18 18 18

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Komisaři ale neměli dle pravidel na výběr.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Teď si přeštěte co tomu říkají opravdoví odborníci a ne řidiči Fábií. Všichni se totiž shodli na tom, že komisaři jsou idi.ti.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
- máš za to jak jsi to napsal. 02

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama