DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela
Historie GP Kanady 2019 a 48. kolo. Sebastian Vettel nezvládá nájezd do zatáčky 3 a přejíždí travnatý okraj. Chvíle, která nejenže rozhodla o osudu závodu v Montrealu, ale také spustila lavinu dohadů, zda bylo či nebylo nutné trestat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři vysvětlují, proč potrestali Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Slaby.odvarek
17:11 10.06.2019 46.135.9.XXX
Krasne napsáno. Tohle má být závodění v královně motorsportu ne závodění invalidních vozíků nebo 1.2HTP.
Slaby.odvarek
17:09 10.06.2019 46.135.9.XXX
Pokud to chápu a čtu dobře návrat na trať podle komisařů udělal dobře?? Tak za co penalizace za bránění pozice v tom případě normální souboj o pozici
Jirka_1
16:10 10.06.2019 217.30.64.XXX
Když jsme tak u toho fotbalu a co by měl nebo nemusel písknout, je to celé padlé na hlavu. Jednoho tím poškodí, druhému pomůže jen proto, že si pravidla upraví dle svého. Na co pak ta pravidla jsou? Viz poslední zápas baráže, kde Jihlavu rozhodčí vysloveně podřízl jako podsvinče. Osobně jsem názoru, že pravidla by se měla ctít v jejich plném znění a ne si je upravovat dle svého. Těch zákroků na žlutou napočítám za zápas minimálně třicet a nakonec se ukáží tak dvě tři. Nemyslím tím jen fauly, ale různé zdržování hry poponášením míče, pokopnutím kousek vedle, simulování atd. a v pravidlech jsou za to jednoznačně žluté karty. Rozhodčí to radši nepískne - i když mu to pravidla přikazují!!! Je to nesportovní a možná by se Bican a jeho generace za takové chování na hřišti styděla. Ale po zápase se rozjede na diskuzi takový fofr, že se člověk nestačí divit. V basketbalu došlo kdysi k tak surové hře, že bylo nutné změnit pravidla tak, že se prakticky jeden druhého nesmí dotknout, za pět faulů je vyloučen do konce utkání atd. A kupodivu se s tím hráči srovnali a hraje se dle těchto pravidel. Nikdo tam o kontaktním sportu nemluví, fotbal by měl být také bezkontaktní sport, aspoň podle pravidel. Jediné, co je povolené, je vytláčení rameno na rameno při souběžném běhu...
Podle mě je rozdíl v maršálech v tom, že Whiting už není a noví na to mají jiný pohled, který ctí literu pravidel.
P. S.: Vettel se ukázal jako obyčejný uplakánek - mamíííí, oni mi vzali hračkůůů... Čtyřnásobný mistr světa a člověk přes třicet by se už měl umět nad toto povznést. U mě nikdy nebyl za hvězdu a tímto chováním si to u mě rozházel nadosmrti.
Podle mě je rozdíl v maršálech v tom, že Whiting už není a noví na to mají jiný pohled, který ctí literu pravidel.
P. S.: Vettel se ukázal jako obyčejný uplakánek - mamíííí, oni mi vzali hračkůůů... Čtyřnásobný mistr světa a člověk přes třicet by se už měl umět nad toto povznést. U mě nikdy nebyl za hvězdu a tímto chováním si to u mě rozházel nadosmrti.
Jirka_1
15:55 10.06.2019 217.30.64.XXX
Proto!
VAR je tam z toho důvodu, aby si rozhodčí nevymýšleli nebo nebyli slepí. Faktem je, že z některýých úhlů to jako faul vypadá, z jiného jde o čistý zákrok nebo film. Pokud rozhodčí faul zaregistruje jasně a zřetelně, nemusí brát na VAR ohled - rozhodnutí je vždy na něm.
VAR je tam z toho důvodu, aby si rozhodčí nevymýšleli nebo nebyli slepí. Faktem je, že z některýých úhlů to jako faul vypadá, z jiného jde o čistý zákrok nebo film. Pokud rozhodčí faul zaregistruje jasně a zřetelně, nemusí brát na VAR ohled - rozhodnutí je vždy na něm.
Jirka_1
15:52 10.06.2019 217.30.64.XXX
Mícháš hrušky s banány. V Monacu šlo o pokus předjet, i když byl v zatáčce Lewis první o celé auto. Pokud by zatočil ve směru trati, byla by to rána jako z děla a oba by šli ven. Takže o žádnou výhodu nejde, jestli mě moje staré oči neklamou, tak tam došlo ke kontaktu PP pneu Maxe s LZ pneu Lewise. Sice to bylo jen drc, ale Lewis musel jet rovně i kdyby nechtěl, pokud chtěl dojet do cíle. Ano, zkráítil si trať, ale vlivem vyšší moci a žádnou časovou výhodu nezískal, Max mu byl pořád na zadeli.
Pepino60
11:53 10.06.2019 217.197.149.XXX
Očividně nevíš o čem píšeš. A ten příklad s tím fotbalem není zrovna moc výstižný. Tam prostě když nechci nekopnu. Vettel byl v tu chvíli pasažérem ve svém autě a spíš než blokovat Lojzu z kterého jsou evidentně i tady všichni po.raní se snažil o to aby vůbec nevletěl do zdi. Myslím, že v tu chvíli měl myšlenky jinde než u Lojzíka. Jenže tady ti vědátoři neustále melou jak na kolovrátku něco o tom, že svou chybou se dostal mimo trať. Ježíši to je samozřejmé, že svou chybou! To nikdo nepopírá. Ale jak řekl třeba i Buton. Uvědomte si, že jel přes 160km/h a to nejde jen tak zastavit a navíc na trávě. On udělal maximum proto, aby neskončil na zdi. Jenže tohle vysvětlovat někomu kdo se courá padesátkou i mimo obec je hrozně těžké. To raději budu učit svého psa mluvit.
Duncan66
10:04 10.06.2019 212.96.178.XXX
Vsechno to jsou jen zbytecne kecy a je to vsechno irelevantni. Faktem proste je, ze Vettel se pouze vlastni chybou dostal mimo trat a pri navratu ohrozil soupere, ktery musel reagovat, aby zabranil kolizi. Pravidla jsou zde proste jasna.
Je to jako bys okecaval, ze rozhodci nemel odpiskat to jasne podrazeni ve vapne, vzdyt ten hrac chtel trefit balon. Ale to nikoho, vcetne pravidel nezajima. Sejmul ho ve vapne, jasna pentle. Tecka, konec, hotovo.
Je to jako bys okecaval, ze rozhodci nemel odpiskat to jasne podrazeni ve vapne, vzdyt ten hrac chtel trefit balon. Ale to nikoho, vcetne pravidel nezajima. Sejmul ho ve vapne, jasna pentle. Tecka, konec, hotovo.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek