DISKUZE K ČLÁNKU "Ztráta je příliš velká. I kdyby ostatní přestali svá auta vyvíjet, už je nedoženeme," říká Kubica
Robert Kubica je frustrovaný z výkonnosti svého Williamsu v letošní sezóně. A uvědomuje si, že letos s ním už na body mít nebude.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ztráta je příliš velká. I kdyby ostatní přestali svá auta vyvíjet, už je nedoženeme," říká Kubica
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
15:42 30.05.2019 176.97.15.XXXMyslim ze ty vase nazory jsou strasne naivni...
Treba ten ze Williams jde cestou min. odporu....takova hloupost. Staci se podivat na top speed a je jasne ze je to blbost.
Dalsi hloupost je ze je tam kde je kvuli angazovani platicich pilotu...byl zminen Barrichello a Massa, ale vzdyt oba byli na konci kariery...krom toho jak malo pomuze dnes pilot pri vyvoji auta nejlepe dokumentoval Michael v Mercedesu...dnes je vliv pilota na vyvoj vozu nejmensi v historii...ostatne co byl platny Alonso McLarenu?
Tovarna nefunguje? Dalsi hloupost...tovarna v Grove funguje...jenze Williams chtel zastavit postupny pokles tim ze angazoval Lowa a chtel po nem aby aplikoval reseni a postupy ktere disraly Mercedes na vrchol...a jsme u priciny...Lowe do toho sel jako u Mercedesu...jenze ouha, Williams neni Mercedes...jeho rozpocet je tretinovy.
Proto vzniklo problematicke lonske auto a letosne fo-pa s nedokoncenym autem a krizi ktera vyustila v odchod Lowa.
Podle toho ze do Grove se castecbe vratil Patrik Head je jasny ze tymu nechybi nic nez osobnost v cele a pevna ruka. Zdroje a zkusenosti maji...jen potrebuji organizatora...organizatora ktery ale bude pracovat s tim realnym rozpoctem co maji. A vyse rozpoctu bohuzel rozhoduje o vysi ambici. Williams je nyni tam kde je kvuli tomu ze mel vetsi ambice nez bylo realne.
Zrovna fanousci McLarenu by tohle mohli chapat...protoze McLaren taky vyhorel na spatne nastavenych ambicich.
Ono lidove prislovi rika : Kdo chce moc, nema nic.-
Situs
09:07 31.05.2019 85.70.164.XXXVlastně s tebou docela souhlasím. Williams před nějakým časem opustil cestu nízkého přítlaku a snaží se o větší přítlak, a nejde mu to protože je to u nich vykoupeno příliš velkým odporem. I když teda Stroll, Kubica či Sirotkin si myslím že by v F1 neměli být, jejich výkonnost prostě nevidím na dostatečné úrovni a tak nějak to podtrhává tu bídu u Williamsu.
.... pro zajímavost, je vidět že Williams ztrácí na všech typech tratích tak nějak podobně, nejhorší je ten trend kdy je letos ještě horší než loni. Přes 4%, to je příšerný.
[odkaz na stránku]
-
-
Situs
08:57 30.05.2019 85.70.164.XXXWilliams opravdu postupně za ty roky spadl do takových úrovní že jen těžko mohou pomýšlet na souboj s kýmkoliv. Skoro neuvěřitelný když si představím kde začali tuto hybridní éru v roce 2014. Sice za to mohl hlavně motor Mercedes ale to kam s ním spadli dnes to je fakt síla.
Kubica a jeho výkony, to jak si vede v porovnání s Russellem, to mluví za hodně. Russell jsem čekal že bude hodně dobrý, ale že Kubica bude proti němu vypadat až tak slabě, to je prostě moc.-
HellHogr
09:45 30.05.2019 37.48.50.XXXTak Russell upřímně ty výkony ukazovat musí, právě, protože je to Kubica, kdyby je neukazoval, tak ztratí tu hodnotu velmi talentovaného pilota co vyhrál F2.
Co se týče Williamsu, je to jejich cesta šasi od 2014 - co nejnižší odpor vzduchu a maximální top speed, tohle už se dávno nevyplácí a co teď s tím, když ještě do minulého roku s tím operovali, těžko se ty ztracené roky vývoje tímhle směrem jednoduše nahradí.. Šťastní pro McLaren, že dokázal už po roce napravovat chyby z 2018-
-
jumpman
11:26 30.05.2019 178.255.168.XXXplácáš nesmysly, williams už dávno nejde cestou nízkého odporu, ale zkrátka jeho kapacity nestačí na ostatní týmy.
Kubica je zářný příklad bídy williamsu, russell je dobrej, o tom žádná, ale žádnej nováček by neměl porážet zkušeného matadora jako se to děje kubicovi, ten je evidentně totálně za zenitem a sešup williamsu nastal především po vyhazovu massy a jeho nahrazením platícími kroužiči, viz kubica. Zde se jasně projevuje naprostá nekoncepčnost vedení clair williamsové, frank by měl vyhodnotit přínos dcerušky a konečně ji nahradit myslícím managerem...-
-
-
-
jumpman
13:12 30.05.2019 178.255.168.XXXpodívej se, je zajímavé, že s massou byli výkonnostně nahoře a zlepšovali se a současnej monopost je v podstatě výsledek kubicovi práce v simulátoru. Je jasné, že aerodynamiku jezdec nenavrhne, ale pokud není schopen aslespoň dát týmu směr kam je třeba investovat prostředky, tak je asi něco špatně a je zajímavé, že ta křivka výkonnosti williamsu poměrně dost odpovídá angažování barika/vyhazovu barika, angažování massy/ vahazovy massy
A nejde o překlenování nějakého období, williams zapadá postupně víc a víc do bahna a platiči je z toho nedostanou, protože jejich přínos = 2 větší rány a jsou tam za to co jim přinesli. Williams naopak potřebuje jezdce, kteří je dokáží zviditelnit a přitáhnout sponzory. Kubica by byl dobrej tah, pokud by měl výkonnost ale on ho naprosto řeže nováček. Třeba bude russel dalším schumacherem, ale já si to nemyslím, spíš je to kubicovou nedostatečnou výkonností
-
-
-
-
jon
01:18 31.05.2019 90.176.154.XXXS tím Kubicou ... Ty jsi snad věřil, že to zvládne jednou rukou? Je zázrak, že se mu vůbec povedlo vrátit. Renault to tehdy v testech viděl jasně. Kubica x Sirotkin - cca 0,5s ve prospěch Sirotkina. A ten rozhodně nebyl nějaký super talent.
Byl to jeden z prvních testů, ale pilot kalibru Kubici určitě nebyl při tom testu rozklepaný jak nějaký mladík. Prostě to tam nebylo. A jeho nynější angažmá bohužel dokazuje, že to tam stále není a už asi nikdy nebude.
Paradoxně je to tedy opravdu jen Russel, který se musí snažit ho stále porážet. Když by ho Kubica drtil, tak se všude bude psát, že talentovaného mladíka pojel jednoruký veterán po 8-mi leté pauze.-
-
jumpman
11:30 31.05.2019 178.255.168.XXXjenomže to bylo vidět už když testoval, že aby dosahoval srovnatelnejch časů, tak potřeboval o dva stupně měkčí pneumatiky. Zkrátka věk nezastavíš a to zranění mu rychlosti taky nepřidalo. Kdyby tu výkonnost měl, tak je to comeback jako blázen, ale ono bylo vidět, že tu rychlost nemá už když se snažit před 2 lety dostat do renaultu, loni se nedostal do williamsu a když jim utekl stroll s balíčkem tak vzali zavděk kubicovým balíčkem a to je to smutné...-
jon
13:56 02.06.2019 90.176.154.XXXTen Renault byl dobrý benchmark. Tam se jednalo o možnost angažmá dle výkonnosti a jasně se tam ukázalo to, o čem píšeš. Musel jezdit na měkčích gumách a po pravdě, Renault se tehdy podle mě taky snažil jen o pozitivní reklamu. Ve vší úctě k Robertovi a tovární stáji Renault. O Robertovi se tehdy hojně mluvilo a Renault tato reklama stála minimální prostředky. Silně pochybuji, že Roberta neměli předtím na simulátoru, takže jeho výkon na trati podle mě očekávali a na trať ho poslali s vědomím pouze té reklamy. V monopostu jsou o poznání líbivější fotky než na simulátoru.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek