DISKUZE K ČLÁNKU Vyhrát letos všechny závody? Nemožné, zní z tábora Mercedesu

Mercedes zatím válcuje své soupeře včetně nejočekávanějšího oponenta deprimujícím způsobem - pět vítězných double v pěti úvodních závodech, to je výsledek, který nahání vrásky nejen do tváří ostatních týmů, ale i organizátorů Grand Prix.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vyhrát letos všechny závody? Nemožné, zní z tábora Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 21.05.2019 17:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 18.05.2019 14:36
No jo, ale kdy se Mercedes s nějakým jiným týmem… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.05.2019 13:40
Hoši hoši, nad čím tu brečíte? nad tím, že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 18.05.2019 14:17
2000, 2001, 2002, 2003, 2004? 03 McLaren 87,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
možná by sis měl uvědomit, že v době dominace ferrari nebo red bull FIA dělala kroky namířené přímo proti výkonnosti těchto týmů, ale u mercedesu je to právě naopak, někdo přijde s něčím, čím se mercedesu přiblíží a FIA hned zahájí svatou válku a zakáže to, do mercedesu se holt nikdo sr*t nesmí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ale takové závodní série zde již jsou, stačí je začít sledovat. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud necháš jedny pravidle delší dobu, narazí ti nejlepší postupně na strop a ostatní je doženou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mě nevadí dominance Mercedesu posledních pět let, stejně jako mě nevadili čtyři tituly RB, či pět titulů Ferrari v řadě. Vadí mě počínání FIA, která na jednu stranu deset let říká něco o potřebě šetření, a pak každé dva roky nutí týmy vyvíjet vůz podle nových pravidel, což stojí zbytečné peníze a snižuje to konkurenceschopnost středu pole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Můžu ti to říct hned, třeba letos Ferrari je naporsto impotentní využít svůj potenciál, to je taky dobrej vtip, když i Bernie prozradil, že FIA pomáhala Ferrari k té dominanci, každopádně tu brečet nad dominancí Mercedesu mi příjde divný, prostě odvádí nejlepší práci a jestli tu aircondition tvrdí, že bez změny pravidel se týmy dotáhnou spíš nže při změně pravidel jak je buď hodně naivní nebo má fakt dobrej matroš, kontinuita Mercedesu za stejných pravidel se těžko horozí

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Pověz nám víc o tom, kdy kdo přesně nevyužívá potenciál auta 18

Jinak k dominanci k Ferrari, ano i dominance týmu, který má nejvíce fanoušků F1 škodila a lidi se přestávali dívat. Já jako velký fanoušek Ferrari a Schumiho raději vzpomínám na druhou polovinu devadesátých let než třeba na roky 2002 nebo 2004.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já bych se vůbec neobával být vůči současným pravidlům ještě tvrdší. Zrušil bych veškeré těžké kyseliny, snížil přítlak, omezil počítačovou podporu během závodů ze strany týmu a továrny, přidal palivo, povolil bych závodní gumy, pořádně odlehčil vozy a nevadily by mi ani klasické fofr klacky se standartní spojkou.
Holt s kybernetickými vozy to už nikdy lepší nebude.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Ale ano, ty monoposty byly dominantné, jenže se nevyužili naplno, přečti si knížku od Webbera a co řekl Newey o 2010 - to auto bylo daleko lepší než byly výsledky, to auto bylo víc dominatní než 2010, jenže Vettel často boural, Schumi a Ferrari měli občas smůlu, občas nehody atd. to se do toho promítá taky, prostě to, že nevyužijí naplno potenciál auta neznamená, že to nebylo dominantní chápeš? mimochodem 87 si to zahodil silně McLaren sám 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
No jo, ale kdy se Mercedes s nějakým jiným týmem pral o titul do posledního závodu? Pochopitelně vnitrotýmové duely nechme stranou...
Jen uvádím na pravou míru - v roce 1987 byl mistrem Piquet na Williamsu, tam opravdu McLaren nedominoval. V roce 1990 se Senna mydlil s Prostem do předposledního závodu, Vettel u Red Bullu vyhrál v roce 2010 titul výhrou v posledním závodě, o dva roky později měl Alonso ještě v Abú Dhabí šanci rozhodnout pro sebe. Schumi v roce 2000 rozhodl až ve čtyřech posledních závodech, v roce 2003 měl před Räikkönenem náskok dvou bodů a také to sichroval až v posledním závodě v Japonsku. Takže souvislá dominance??? Ani náhodou. 04 04 04 04

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
2000, 2001, 2002, 2003, 2004? 03 McLaren 87, 88, 89, 90 ... RB 2010, 11, 12, 13 .. a tak dále

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

178.17.4.XXX
Potíž je jenom v tom, že dominance Ferrari nikdy netrvala tak dlouho jako Mercedesu. Rok dva se to dá vydržet, ale pět let je poněkud hodně.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Máš pravdu, měli by neměnit pravidla a nechat současný stav, to bude daleko lepší 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Hoši hoši, nad čím tu brečíte? nad tím, že Mercedes odvedl nejlepší práci? že dominance Ferrari lidi nevadila? nebo já vás fakt nechápu, nadáváte na FIA a Liberyty, Liberty kritizovat se dá za politiku okolo okruhuů, nikoliv rozložení sil, víc radikální změna nebude, protože už teď je tak definovaná jestli jste si náhodou nevšimli a k tomu týmy ze středu pole ještě bojoktují, aby se vydali co nejdřív, tak kdo pak za to může? Mercedes? Pokud nebudou mít možnosti všichni stejně investovat, tak se nikam nepohneme, tohle není o pravidlech, zrušme super bonus pro Ferrari a vaše nářky o Mercedesu a mohlo by to bejt fajn 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Nevěřím že se FIA a LM chytnou za nos, naopak očekávám že pro rok 2021 udělají další radikální změny, čímž zničí nejen sezónu 2021 ale i rok 2020.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Je nepravděpodobné aby Mercedes vyhrál všechny závody ale není to nemožné. S jejich současnou formou a formou soupeřů je reálné aby vyhráli všechny závody.
A upřimně vlastně doufám, že se to stane. Pak si možná po pádu zájmu o F1 Liberty a FIA uvědomí, že momentální stav je na ******

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pokud současná dominance dělá vrásky na čelech organizátorů a FIA, měli by se z toho poučit. Pokud ovšem chtějí pro rok 2021 připravit revoluční technické předpisy, tedy opět nové vozy a pak především zásadně odlišné disky a pneumatiky, plus tím pádem u všech vozů i nové zavěšení, můžeme se se 100% jistotou vsadit, že minimálně sezona 2021 bude opět o dominanci jednoho týmu.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama