DISKUZE K ČLÁNKU Haas ani Alfa Romeo s novou pohonnou jednotkou Ferrari ve Španělsku nenastoupí

Již jsme vás informovali o rozhodnutí Ferrari urychleně nasadit novou specifikaci jejich pohonné jednotky a to s měsíčním předstihem. Avšak toto se bude týkat pouze tovární stáje, jejich zákazníci zatím pojedou se stávajícími motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas ani Alfa Romeo s novou pohonnou jednotkou Ferrari ve Španělsku nenastoupí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 10.05.2019 11:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Miroslav D. (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2019 20:32
Jakýkoliv zlepšení je pozitivum, co čekáš vlastně… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2019 20:45
Ehm, nevím, kde vidíš u mě zmínění o Haasu, ale… »
» Miroslav D. (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2019 21:02
To o Haasu jsem právě u tebe neviděl, ani nic s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Dobrá zpráva pro Alfu a Haas, dýmovnice jim otestuje Ferrari. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.58.XXX
    No je otázka co má nové vylepšení motoru vlastně být, zvýšit výkon nebo spolehlivost? u Ferrari oboje najednou nečekám 13

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Jakýkoliv zlepšení je pozitivum, co čekáš vlastně ani neni důležitý. Renault taky plánuje upgrade. Co z toho vzejde, necháme se překvapit. K tématu, Haas bojoval pouze s gumama, stejně tak jako dalších osm týmů, to se v Barce opakovat nebude, tam je teplo. Vzhledem k jejich trakci stejnak jeli na motorech konzervu, takže by bylo nelogický něco měnit, když donutí auto fungovat, tak získaj mnohem víc než předčasnou výměnou motoru, kterej asi ani nebude nějak moc jetej...... 😉

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Ehm, nevím, kde vidíš u mě zmínění o Haasu, ale ok. Mimochodem Haas měl dva extrémy s pneu - přehřívání a nedostávání je do provozního okna, mimochodem jaký dalších 8 týmů myslíš? já třeba problémy u Mercedesu, McLarenu, RB či STR extra neviděl 03 a trakce auta se ti fakt neprojeví motorovým módem obzvláště nemáš jen 3 - úspornej, konzerv., max výkon - takže i tohle je dost naivní si myslet a ani nevíš v jakým to máš spojení, jakože v Q jezdili nižší motorovej mod nebo? 18 jasně, je nelogický dostat výkonějšší motor, když ti to může pomoct zvýšit nebo snížit náskok na soupeře

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          To o Haasu jsem právě u tebe neviděl, ani nic s Alfou, ač by to mělo být tématem, no budiž. A ty si opravdu u nikoho neviděl problémy s gumama? Opravdu ne? Tady můžu jen dodat tripple lol, vzhledem k tomu o co ses rozhodl se opírat..... 😏

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.58.XXX
            Je to fakt lol, když si myslíš, že mod motoru určuje trakci monopostu 11 nevšiml, možná by bylo dobrý poslouchat třeba ohlasy těch týmu jak pracují s pneu a ne si něco vytvořit v hlavě 04

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Ohledně tý trakce, pamatuješ jaký formule dřív vyhrávali v dešti? Turbo nebo atmosféry?.... to jenom k tý trakci. Který z těch dvou měli agresivnější zátah ti je doufam známý.....

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                McMatej

                212.79.110.XXX
                Vážně myslíš trakci? Není to spíš ovladatelnost motoru, reakci na pohyb plynového pedálu??
                Vážně myslíš, že lze z hlediska ovladatelnosti motoru srovnávat dnešní hybrydní turbo motory s turbo motory před 30 lety? 20

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Miroslav D.

                  Miroslav D.

                  194.228.59.XXX
                  Menší výkon je snáze převoditelný přes gumy na asfalt, toť pointa.... Proč sem v serpentínách s 90 koňovym civicem vždycky ujel 200 koňovýmu bávu.... Protože limity trakce milý wole.... Konzervativní motorový mapy = méně problémů s trakcí. Je to tak jednoduchý na pochopení, poper se s tim..... 😁

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Dneska tohle řeší kontrola trakce.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Ale kušuj. Ta je zakázaná. Řeší se to elektronickým omezením točivého momentu. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Jestli si s 90ti koňovým Civicem v serpentinách ujel 200 koňovýmu bávu, tak to bylo primárně tvými řidičskými schopnostmi v kombinaci s podstatné agilnějším a lehčím autem. Každopádně ovladatelnost motoru je v dnešní době natolik vyškerkovaná (dnešní PJ se chovají defakto čistě atmosfericky díky MGU-H a vyšperkovanýmu průběhu. Jsem si jistý, že při trakci pilot nepozná, jestli má jeho PJ 960 ps nebo 980 ps. Ty koně navíc pozná jen časomíra. Souhlasím, že v roce 1988, byly atmosferické motory lepší na ovládání a v dešti to byla výhoda. Je však rok 2019 a dnešní PJ jsou opravdu maistrštyk motorového a hybridního umění.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Marný boj s větrnými mlýny. Těžko vysvětlit myšlenku, když pánové výše očividně nevědí, co se pod slovem trakce skrývá.
                    Celkově je s gumami vždy boj. Někdo se trápí více, někdo méně. Žel je to hodně vidět jen u stájí, které jedou v první půlce pole. Respektive u úplné špičky. Když to jedné stáji nesedne, proti druhé se značně trápí.
                    Máš pravdu v tom, že se problémy s provozní teplotou gum řeší i motorovými mapami. Pomocí točivého momentu (ten se dá zásadně ovlivnit programem elektromotoru turba - pro neználky výše), posazení výkonové křivky a s tím související změna otáček pro změnu rychlostních stupňů. O možnosti zásadního ovlivnění užití ERS už asi nemá cenu mluvit, ať těch informací není příliš na první dobrou.
                    Už nám chybí jen příklad konkrétního užití limitů trakce. Pomocí výše uvedených systémů, díky kterým dnes lze zásadně regulovat výkon a točivý moment hybridních motorů, mají tyto agregáty zásadně regulovaný točivý moment na nižších rychlostních stupních, aby piloti nemuseli tolik "lechtat" plyn. Hodnota regulace se mění směrem dolů nebo nahoru právě podle toho, v jakém teplotním rámci jsou gumy. O velkou část se stará aerodynamika. Jenže pak tu máme další věc, která nedílně patří k závodům. Tím je výjezd z pomalých zatáček. Správně dobrzdit, neminout apex jsou první dva faktory, ale mít co nejlepší výjezd ze zatáčky je faktor třetí, častokrát nejdůležitější. A právě zde je alfou omegou najít ideální vyvážení trakce, aby to bylo únosné pro pneumatiky, ale zároveň z té zatáčky pilot nemusel odjíždět s lehkou nohou na plynu.

                    Jen mě trochu pozastavil ten Civic. Pokud to nebyla 735i z 80. let na laciných čínských gumách a řídil to nějaký páprda, tak bych tomu i uvěřil. Ale za opačných okolností to se slabou předokolkou oproti zadokolce s motorem vpředu není úplně rovný boj. Především pak u BMW s kratším rozvorem (3er coupé), které by tomu Civicu zmizeli v prvních pár zatáčkách.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly zvládl návrat do Toro Rosso mnohem lépe než než Kvjat, nese část viny," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Lando Norris s McLarenem MCL34 během tréninku v Brazílii

McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

Robert Kubica v Japonsku

Vážné zranění? Kubica si nemyslí, že mělo na jeho formu vliv

Max Verstappen s Red Bullem RB15 během tréninku v Maďarsku

Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Charles Leclerc (vlevo) se Sebastianem Vettelem

"Od Vettela mám stále hodně co se učit," uznává Leclerc. Jaké ambice má letos Ferrari?

Pneumatiky Pirelli v rámci sezónních testů v Barceloně

Co čeká Pirelli od nové sezony?

Mattia Binotto v kvalifikaci v Monaku

Binotto hodnotí svou první sezonu v roli šéfa Ferrari. Co ho překvapilo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama