DISKUZE K ČLÁNKU Haas ani Alfa Romeo s novou pohonnou jednotkou Ferrari ve Španělsku nenastoupí

Již jsme vás informovali o rozhodnutí Ferrari urychleně nasadit novou specifikaci jejich pohonné jednotky a to s měsíčním předstihem. Avšak toto se bude týkat pouze tovární stáje, jejich zákazníci zatím pojedou se stávajícími motory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas ani Alfa Romeo s novou pohonnou jednotkou Ferrari ve Španělsku nenastoupí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 10.05.2019 11:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2019 20:45
Ehm, nevím, kde vidíš u mě zmínění o Haasu, ale… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 09.05.2019 19:01
No je otázka co má nové vylepšení motoru vlastně… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 09.05.2019 21:12
Je to fakt lol, když si myslíš, že mod motoru… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Dobrá zpráva pro Alfu a Haas, dýmovnice jim otestuje Ferrari. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.58.XXX
    No je otázka co má nové vylepšení motoru vlastně být, zvýšit výkon nebo spolehlivost? u Ferrari oboje najednou nečekám 13

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Ehm, nevím, kde vidíš u mě zmínění o Haasu, ale ok. Mimochodem Haas měl dva extrémy s pneu - přehřívání a nedostávání je do provozního okna, mimochodem jaký dalších 8 týmů myslíš? já třeba problémy u Mercedesu, McLarenu, RB či STR extra neviděl 03 a trakce auta se ti fakt neprojeví motorovým módem obzvláště nemáš jen 3 - úspornej, konzerv., max výkon - takže i tohle je dost naivní si myslet a ani nevíš v jakým to máš spojení, jakože v Q jezdili nižší motorovej mod nebo? 18 jasně, je nelogický dostat výkonějšší motor, když ti to může pomoct zvýšit nebo snížit náskok na soupeře

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.58.XXX
            Je to fakt lol, když si myslíš, že mod motoru určuje trakci monopostu 11 nevšiml, možná by bylo dobrý poslouchat třeba ohlasy těch týmu jak pracují s pneu a ne si něco vytvořit v hlavě 04

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                McMatej

                212.79.110.XXX
                Vážně myslíš trakci? Není to spíš ovladatelnost motoru, reakci na pohyb plynového pedálu??
                Vážně myslíš, že lze z hlediska ovladatelnosti motoru srovnávat dnešní hybrydní turbo motory s turbo motory před 30 lety? 20

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Miroslav D.

                  Miroslav D.

                  194.228.59.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Dneska tohle řeší kontrola trakce.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Ale kušuj. Ta je zakázaná. Řeší se to elektronickým omezením točivého momentu. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Jestli si s 90ti koňovým Civicem v serpentinách ujel 200 koňovýmu bávu, tak to bylo primárně tvými řidičskými schopnostmi v kombinaci s podstatné agilnějším a lehčím autem. Každopádně ovladatelnost motoru je v dnešní době natolik vyškerkovaná (dnešní PJ se chovají defakto čistě atmosfericky díky MGU-H a vyšperkovanýmu průběhu. Jsem si jistý, že při trakci pilot nepozná, jestli má jeho PJ 960 ps nebo 980 ps. Ty koně navíc pozná jen časomíra. Souhlasím, že v roce 1988, byly atmosferické motory lepší na ovládání a v dešti to byla výhoda. Je však rok 2019 a dnešní PJ jsou opravdu maistrštyk motorového a hybridního umění.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Marný boj s větrnými mlýny. Těžko vysvětlit myšlenku, když pánové výše očividně nevědí, co se pod slovem trakce skrývá.
                    Celkově je s gumami vždy boj. Někdo se trápí více, někdo méně. Žel je to hodně vidět jen u stájí, které jedou v první půlce pole. Respektive u úplné špičky. Když to jedné stáji nesedne, proti druhé se značně trápí.
                    Máš pravdu v tom, že se problémy s provozní teplotou gum řeší i motorovými mapami. Pomocí točivého momentu (ten se dá zásadně ovlivnit programem elektromotoru turba - pro neználky výše), posazení výkonové křivky a s tím související změna otáček pro změnu rychlostních stupňů. O možnosti zásadního ovlivnění užití ERS už asi nemá cenu mluvit, ať těch informací není příliš na první dobrou.
                    Už nám chybí jen příklad konkrétního užití limitů trakce. Pomocí výše uvedených systémů, díky kterým dnes lze zásadně regulovat výkon a točivý moment hybridních motorů, mají tyto agregáty zásadně regulovaný točivý moment na nižších rychlostních stupních, aby piloti nemuseli tolik "lechtat" plyn. Hodnota regulace se mění směrem dolů nebo nahoru právě podle toho, v jakém teplotním rámci jsou gumy. O velkou část se stará aerodynamika. Jenže pak tu máme další věc, která nedílně patří k závodům. Tím je výjezd z pomalých zatáček. Správně dobrzdit, neminout apex jsou první dva faktory, ale mít co nejlepší výjezd ze zatáčky je faktor třetí, častokrát nejdůležitější. A právě zde je alfou omegou najít ideální vyvážení trakce, aby to bylo únosné pro pneumatiky, ale zároveň z té zatáčky pilot nemusel odjíždět s lehkou nohou na plynu.

                    Jen mě trochu pozastavil ten Civic. Pokud to nebyla 735i z 80. let na laciných čínských gumách a řídil to nějaký páprda, tak bych tomu i uvěřil. Ale za opačných okolností to se slabou předokolkou oproti zadokolce s motorem vpředu není úplně rovný boj. Především pak u BMW s kratším rozvorem (3er coupé), které by tomu Civicu zmizeli v prvních pár zatáčkách.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama