DISKUZE K ČLÁNKU Williams dostane kompenzaci za Russelovo zničené auto v Baku

Pořadatelé závodu v Baku potvrdili, že poskytnou Williamsu finanční náhradu za škodu na voze George Russela způsobenou během pátečního tréninku víkem od kanálu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams dostane kompenzaci za Russelovo zničené auto v Baku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 08.05.2019 07:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 06.05.2019 09:17
I když motor Hondy ještě není úplná špička, pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Redbull zatim nema uplne idealni sasi...protoze jde o samotny aero plus soucinnost mechanicky casti sasi s motorem, vyladeni chlazeni...a hlavne spolupraci auta s gumama.
    Osobne me ale docela prekvapuje Honda...ne ze by stale nezaostavala ve vykonu...ale jak se rika "ovladatelnost motoru" je podle vseho velmi dobra...a spolehlivost opravdu zatim taky.

    Mercedes opet nechyboval, maji auto pripravene ve vsech smerech na nejvyssi urovni...je to komplexni vykon. Otazka zni jaky prostor maji k dalsimu zlepsovani ktere bude urcite nutnost.

    Ferrari je na prvni pohled zklamani, ale ja osobne si myslim ze jejich vykonnost z testu je skutecna...jen s ohledem na spolehlivost nemuzou jet naplno...takze je otazka jestli se jim podari tzv. "odemknout" 100% vykonu.

    Vypada to ze Ferrari jeste neumi jet na 100 %...a Redbull ma zas nejvetsi predpoklad k zlepsovani jak se budou s Hondou postupne sehravat.

    Rozhodne myslim ze Mercedes presto ze vyhral 4 prvni zavody a jeste mel dokonce 4 double nema zdaleka vyhrano.

    Jako slabinu Ferrari vidim jezdeckou sestavu...Vettel se jevi jako slabsi novice Leclerca...a pritom Ferrari mu strani...treba se jeste Vettel oklepe...ale moc tomu neverim...on je podle me pilot kterej potrebuje nejlepsi auto (byt treba jen o kousek)...kdyz ma nahradit ten kousek co tym ztraci technicky svym umenim...selhava. Pravy opak Hamiltona...ktery je prave tim kdo pripadne rozhodne vyrovnany zavod.

    Verstappena letos zatim nepoznavam...Redbull ma v kokpitu jasnou hvezdu...jen mu musi dat dost rychly auto...jakmile bude mit Verstappen auto tesne za urovni Mercedesu...musi se ho mergl bat mnohem vic nez Ferrari (bez urazky Leclerca...ten proste potrebuje zkusenosti...ktery uz Verstappen ma).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No vidíš a já zase četl a i slyšel že z ovladatelností kapku Honda bojuje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          90.177.218.XXX
          Ta ovladatelnost motoru je o sladeni nejen s prevodovkou...spis tam hraje roli naladeni s rekuperaci energie...motor je dneska porad v globalu rozhodujici faktor. Treba v dobe osmivalcu bez turba (byt pak meli KERS) kraloval Newey s jeho schopnosti suverene nejlepsiho aero guru v F1.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Tak o te "ovladatelnosti" jsem to cetl nekolikrat...a tvrdili to piloti...tak vychazim z toho.
        Kdyz si prectu co rika dochtor Marko beru to jinak...Marko je jinej kalibr :-)

        Jen cekam jak dlouho tenhle pozitivni pristup Redbullu vydrzi...ale treba jo...McLaren mi letos prijde taky jak vymenenej.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      V případě rozdílu mezi Mercedes a RedBullem zatím vidím konstantní ztrátu RedBullu bez ohledu na trať. Na plný souboj to vidím že RedBull potřebuje přidat tak půl procenta. Mezi Mercedesem a Ferrari je to závislé od trati a od úrovně přítlaku. Zdá se že u tratí s vyšším přítlakem Ferrari schází asi to co RedBullu, ovšem u středně přítlakových tratí na tom Ferrari může být lépe, u nízkopřítlakových tratí by mohli i dominovat, ale to se teprve uvidí. Co se týče rozdílu mezi jezdci v daných týmech, Ham má malou výhodu nad Bottasem, Leclerc se zdá být lepší se menším stupněm přítlaku od Vettela, no a Gasly se zaučuje a poslední závod se už předvedl slušně. On i to kolo co z povinnosti zajel v kvalifikaci tak nebylo vůbec špatné, jeho čas nebyl moc daleko od toho nejlepšího Verstappena ze všech částí Q. A v závodě jel jak ten Leclerc, takže rozhodně jde nahoru.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      90.177.218.XXX
      Jo, jo...Williams je na dne...a nevypada to moc dobre...s jejich rozpoctem a bordelem v Grove to asi letos bude hodne smutna sezona. Sice Patrik ktery se na to asi nemohl divat prispechal na pomoc...ale jedine ze by v Grove vzal rakosku a trochu je tam serezal. Postavit dva roky po sobe takovej paskvil je velika ostuda. Loni bych jim to odpustil...laborovali a jeste vzali dva platice...ale letos? Russell je jeden z nejlepsi mladiku, Kubica sice jednorukej, ale zkusenej borec...a v Grove je porad vic nez solidni tovarna F1.

      Ale nadeje umira posledni...se rika.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama