DISKUZE K ČLÁNKU Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"
Podle Cyrila Abiteboula, šéfa Renaultu, je Red Bull týmem, jakým je, i díky jejich tehdejší spolupráci s francouzskou automobilkou. Reagují tak na kritiku, která se na ně od bývalého partnera stále snáší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovalo 7 lidí)
02.05.2019 14:41
Nějak si nevzpomínám, že by někdo od RB upíral… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
daaviid23
13:26 03.05.2019 90.182.169.XXX
Ale prosím tě, nějak to dramatizuješ. Děláš jako by jsi mě neznal
RB neměl vždycky nejlepší šasi. Pochopitelně. Třeba letos tvrdí, že mají rezervy
Hlavní problém Projektu byla Honda. Ano. Ale nějaké problémy byly jednoznačně i na straně Mclarenu.
Okej, zajímavá sázka. Ty té Hondě přecejenom zase budeš fandit
RB neměl vždycky nejlepší šasi. Pochopitelně. Třeba letos tvrdí, že mají rezervy
Hlavní problém Projektu byla Honda. Ano. Ale nějaké problémy byly jednoznačně i na straně Mclarenu.
Okej, zajímavá sázka. Ty té Hondě přecejenom zase budeš fandit
Situs
13:24 03.05.2019 85.70.164.XXX
Jako ale je to tak, přechod na poslední chvíli z motoru Honda na motor Renault se nepovedl, příprava RedBullu na tento krok byla neporovnatelná a měl v tom velkou výhodu. A i tak ho to stálo nějaký krok zpět.
Peníze samo jsou jiná věc, přínos Hondy v tomto je výhoda. Přesto si myslím že McLaren to vyšlo nakonec pěkně draho. Nejen tím rozchodem a pokutou.
Peníze samo jsou jiná věc, přínos Hondy v tomto je výhoda. Přesto si myslím že McLaren to vyšlo nakonec pěkně draho. Nejen tím rozchodem a pokutou.
Situs
13:15 03.05.2019 85.70.164.XXX
Ty se hádáš asi rád protože poslední dobou nevynecháš žádnou příležitost nepřidat se na stranu Mika, který je velmi účelový rýpal A je jedno jestli jsem oponent já či Hell nebo zda máš argumenty či nemáš. To že RedBull také vždy neměl extra šasi je fakt který sami přiznali. To že McLaren neměl problém jen v Hondě aby vyhrával tituly je asi také velice pravděpodobné, ale taky je velice pravděpodobné že problém v Hondě byl tím hlavním faktorem.
Mimochodem jsem si konečně vsadil na Verstappena na titul Chtěl jsem to udělat už před sezonou a když teď má Verstappen 8x horší kurz než Leclerc či Vettel a 5x horší než před sezonou tak jsem už neodolal
Mimochodem jsem si konečně vsadil na Verstappena na titul Chtěl jsem to udělat už před sezonou a když teď má Verstappen 8x horší kurz než Leclerc či Vettel a 5x horší než před sezonou tak jsem už neodolal
Cooper
13:10 03.05.2019 194.12.34.XXX
To se ale nehodí do krámu... protože výmluvy typu ale McL měl strááášně málo času na zabudování motoru do auta... ovšem letos od RB čekali asi PP a Double hned v prvním závodě. RB totiž žádný čas na zabudovaní nového motoru nepotřebuje!! (jasně chápu že RB měl výhodu že TR testovalo hondu minulou sezonu ale pokud vím honda ten motor taky předělávala.
a v neposlední řadě mě fakt vytáčí na těch řečech McLnistů že Honda 4 roky testovala... s čímž souhlasím ale už neřeknou B a to že jim honda dávala ty motory zadara a ještě posílala nějakej balík peněz na alonsův plat... kdežto Renaultu RB musel za Druhej nejhorší a nejnespolehlivější motor platit celkem balík peněz...
a v neposlední řadě mě fakt vytáčí na těch řečech McLnistů že Honda 4 roky testovala... s čímž souhlasím ale už neřeknou B a to že jim honda dávala ty motory zadara a ještě posílala nějakej balík peněz na alonsův plat... kdežto Renaultu RB musel za Druhej nejhorší a nejnespolehlivější motor platit celkem balík peněz...
Miroslav D.
12:49 03.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
12:45 03.05.2019 90.182.169.XXX
Ale já netvrdím, že neměli dobré šasi. Je mi naprosto jasný, že výkonnost se mění a nedá se tvrdě srovnávat meziročně, navíc po nějaké výrazné změně.
Od začátku napadám tvrzení, že Mclaren měl lepší šasi než Mercedes s Ferrari. Připadalo mě to absurdní už když to tu psal Petr a po změně a pádu Mclarenu mi to prostě nesedí.
Neporovnávat absolutní hodnoty ale jakýsi logický poměr. Jaktože tým, který jeden rok postavil údajně postavit skoro nejlepší šasi, postavil další rok skoro nejhorší?
Jak říkám, netvdím, že Mclaren měl špatné šasi a že Honda nemohla za jejich problémy. Tvrdím jenom, že to není tak černobílé.....jako vždycky.
Od začátku napadám tvrzení, že Mclaren měl lepší šasi než Mercedes s Ferrari. Připadalo mě to absurdní už když to tu psal Petr a po změně a pádu Mclarenu mi to prostě nesedí.
Neporovnávat absolutní hodnoty ale jakýsi logický poměr. Jaktože tým, který jeden rok postavil údajně postavit skoro nejlepší šasi, postavil další rok skoro nejhorší?
Jak říkám, netvdím, že Mclaren měl špatné šasi a že Honda nemohla za jejich problémy. Tvrdím jenom, že to není tak černobílé.....jako vždycky.
HellHogr
12:35 03.05.2019 89.24.58.XXX
Tak to víš, že tihle dva sexperti ti budou házet nesmysly a nevyjádří se ke skutečnosti, to že McLaren 2017 měl opravdu dobré šasi například ukázal Hungaroring, jenže oni tohle nepochopí, nepochopí to, že Honda neodvedla dobrou práci a taky nepochopí, že se šasi a motory vyvijí sezonu od sezony a někdy tým udělá chybu, že to zrovna Dejvid rejpe do McLarenu když jeho Ferrari je na tom zase hůř a hůř, tak to už klobouček dolů za tkakový divadlo
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek