DISKUZE K ČLÁNKU Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"
Podle Cyrila Abiteboula, šéfa Renaultu, je Red Bull týmem, jakým je, i díky jejich tehdejší spolupráci s francouzskou automobilkou. Reagují tak na kritiku, která se na ně od bývalého partnera stále snáší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovalo 7 lidí)
02.05.2019 14:41
Nějak si nevzpomínám, že by někdo od RB upíral… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
16:52 03.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
16:50 03.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Cooper
14:55 03.05.2019 194.12.34.XXX
To že měl RB lépe připravenou cestu díky TR je asi fakt, nicméně byl to šéf McL RD který vetoval dodávky motorů honda i pro jiný tým, kde mohli mít daleko více dat a srovnání. Takže to zas vidím já jako chybu McL. Renault taky kdo ví jak super výsledky neměl je sice fakt že byli lepší než honda ale RB zas museli narozdíl od Mcl za ty moroty platit celkem balík a na nějaký vyskakování to taky nebylo.
Situs
14:13 03.05.2019 85.70.164.XXX
No počkej, neshodneme. Vždyť to že RedBull měl na přípravu více času i tým k dobru je velká pomoc ne?
McLaren je ten co se rozhodl takže je jasné že si za to mohl sám. Ale zastávám názor že to není jen o tom rozhodnutí ale o kvalitě vztahu který špatné výsledky velmi narušily. Kdyby byl alespoň ten výchozí bod jako v tom roce 2017, no nebyl, to bylo v tom roce 2015 něco strašného a další rána byla jak v roce 2017 do toho spadli znova. Aby to přežilo musel by k tomu být od začátku uplně jiný přístup. Tam byly ambice a očekávání postaveny zcela jinak a proto to ani s takovými výsledky nemohlo přežít.
McLaren je ten co se rozhodl takže je jasné že si za to mohl sám. Ale zastávám názor že to není jen o tom rozhodnutí ale o kvalitě vztahu který špatné výsledky velmi narušily. Kdyby byl alespoň ten výchozí bod jako v tom roce 2017, no nebyl, to bylo v tom roce 2015 něco strašného a další rána byla jak v roce 2017 do toho spadli znova. Aby to přežilo musel by k tomu být od začátku uplně jiný přístup. Tam byly ambice a očekávání postaveny zcela jinak a proto to ani s takovými výsledky nemohlo přežít.
airwar1939
14:11 03.05.2019 176.74.141.XXX
To kde je McLaren, je z 99% vina McLarenu. Už si nemohu vzpomenout, kdo že to poslal Mercedes k šipku, protože z jeho motory se nedá vyhrávat?
Cooper
13:58 03.05.2019 194.12.34.XXX
Tak je jasný že na tom přechodu se neshodnem... já nefandím ani RB ani McL ani Hondě ani Renaultu takže si troufnu tvrdit že na to koukám nezaujatě narozdíl od vás kdy jedna část Fandí McL a druhá RB. Dokonce jsem otočil až poslední roky protože když se začal v mediich kočkovat RB s R byl jsem jednoznačně na straně R že by si RB neměl dovolovat takovou mediální kritiku a to si pořád myslím nicméně po dalších letech slibování od R jsem se už tolik těm řečem RB nedivil.
A to že to McL vyšlo pěkně draho souhlasím ... ale vy by ste zas měli uznat že si za to může McL sám když odmítl tovární podporu a balík peněz aby mohl bojovat o 4 - 5 v konstruktérech s renaultem...
A to že to McL vyšlo pěkně draho souhlasím ... ale vy by ste zas měli uznat že si za to může McL sám když odmítl tovární podporu a balík peněz aby mohl bojovat o 4 - 5 v konstruktérech s renaultem...
Petr Hloušek
13:56 03.05.2019 194.79.55.XXX
samozřejmě, podvozky mají asi všichni stejné když o průjezdech zatáček rozhodují křídla
Petr Hloušek
13:54 03.05.2019 194.79.55.XXX
Honda tehdy ovládla celý McLaren a stále ještě ovládá?
To jsou mi věci
To jsou mi věci
HellHogr
13:45 03.05.2019 89.24.58.XXX
Tak Bottas jezdí letos fakt dobře, já doufám, že mu to vydrží, horší bude až příjde na Hamovi oblibený okruhy jako Silverstone, Kanada, Monza, Hungaroring, snad Bottas i tam dokáže zatápět a Vettel se pochlapí a sundá Hamiltona a ne jen sebe, když už
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek