DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 03.05.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 30.04.2019 06:57
Nedostane redaktor za tenhle článek padáka? Když… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 30.04.2019 08:19
Pravda bolí že? Nějak zapomínáš na to, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2019 10:07
Vždyť jo....ale ty první 4 roky to byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                To že se to psalo není moc argument. Když budu jmenovat jenom mě známé okruhy: Brands Hatch, Donington, Snetterton, Cadwell, Oulton... a těch závodů se na těchto okruzích pořádají mraky ... přičti k tomu slavnosti v Goodwoodu, závody na ostrově Mann, ... možná zákony neumožňují budovat nové okruhy, ale neměl by být problém využívat infrastrukturu co v Británii existuje, a jak Wiliamsl tak i McLaren mají k některým okruhům co by kamenem dohodil.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ty máš nějaké své dny nebo co, běž radši něco dělat, pořad něco rozporuješ dle své hlavy..... Prostě závodní stáj dle legislativy UK nemohla vlastnit okruh. A tím diskuzi ukončuji.

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                176.97.15.XXX
                To je pravda...zakony v UK neumoznovali zavodnimu tymu vlastnit zavodni okruh...nevim jak je to nyni...ale domnivam se ze ten zakon plati stale.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  A musí ten okruh vlastnit, aby ho mohli pravidelně užívat?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Jako přímo u továrny ? Nauč se přijmout, že ses mejlil a nevymejšlej, jak se z toho vymluvit.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  90.177.218.XXX
                  Myslim ze zavodni tym nesmi v UK vlastnit zavodni drahu...od toho je promoter zavodu.
                  Mozna je to jakasi pojistka aby movity tym nemohl mit zjevnou vyhodu jen diky penezum...protoze co si budeme povidat...zavodni okruh bude asi o velkejch penezich.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Evidentně neumíš počítat. Sečti si částky za odstupné Hondě, Ronovi s dluhem bankám a dostaneš se k částce zhruba 500 milionů Liber. Splatit takouhle sumu a s prstem v nose? Ano sice mají k dispozici 200 mega od Latifiho, ale stále ještě zůstává dluh nějakých 300 mega a se ztrátami, případně malichernými zisky to bude hodně tvrdý oříšek.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To se rozloží do více let..... 12

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              A to jsem ještě nepřipočítal loňskou ztrátu plus úroky, takže je současný dluh Mekáče nějakých 400 mega.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Pokud si udrží jejich růst tržeb není to problém. A vyplatit Rona 2x levněji než jsou ochotni jiní kupovat, jako Latifi, tak to taky není problém. Ztráta Racingu je něco jiného, tam to musí vyvážit výsledky, sponzoři a vlastní propagace. Bude se to lepšit, to je jasné.Výsledky jdou nahoru a sponzoři rostou. A konkurenceschopnost taky zvýší plánovaný rozpočtový strop.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  37.188.170.XXX
                  To samé se psalo v této době loni a nakonec vznikla ztráta pro jiné týmy existenční.

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    No pravě pro jiné týmy, ne však pro Mclaren. Ten by kdykoli někdo koupil, či zainvestoval.....nerozumíš tomu, neřeš to. 12

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      37.188.170.XXX
                      McL rozprodává svou rodinnou historii a Tebe to snad ještě těší. Dyť je to událost hodně bolestná.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Podle mě bude naopak letos a příští rok lépe. McLaren jde sportovně nahoru, pomalu restrukturalizuje, přesová lidi na další projekty (Indy 500), což mu mimo jiné otevírá i další možnosti na zisk sponzorů a hodnota značky roste.

          Zak Brown má zjevnou vizi udělat do dvou tří let z McLarenu výrazně globálnější značku, a podle mě je to správný postup. Jediné co mu lze vytknout, že se v roce 2017 zbavil Hondy.

          Vím že to co teď napíšu, hodně McLarenistů odsoudí, ale to že byl odejit Ron Dennis a přišli lidé jako Zak Brown bylo pro McLaren požehnáním. Ron podobně jako Frank Williams by nebyl ve svém věku schopen přijít s tak razantní změnou myšlení, aby byl schopen tým zachránit. Zak ho nejenom zachrání, ale tým bude za několik let mnohem silnější.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            S Ronem by dnes nebyl Mekáč v tak šílených dluzích a určitě by se nezbavil Hondy. Jak už víme, tak Honda dnes není vůbec špatný motor a s přísunem 100 mega ročně by se dostavily i výsledky a s tím i zisky.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama