DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je ve ztrátě. Chystá prodej historických pokladů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 03.05.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 30.04.2019 06:57
Nedostane redaktor za tenhle článek padáka? Když… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 30.04.2019 08:19
Pravda bolí že? Nějak zapomínáš na to, že… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2019 10:07
Vždyť jo....ale ty první 4 roky to byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Použijí svojí oblíbenou frázi, všechno je relativní. Záleží jak se na to díváš.
      Po loňsku, kdy byli na dně, je letošek jasně pozitivní. Na týmu je vidět, že jde nahoru. Nic nejde udělat přes noc ale pokroky jsou jasně znát.

      Pokud se ale na to díváš logikou top týmu, tak ano, Mclaren ztrácí. V současné době se Mclaren nedá považovat za top tým, protože výsledky dlouhodobě neodpovídají a v nejbližší budoucnosti nemají na to ohrozit špičku.

      Uvidíme co přinese rok 2021

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        No nemusí to být nutně rok 2021, už příští rok, pokud budou vyvjet dobrým směrem a rychle, tak bojovat o bedny, při formě Ferrari to není vyloučený, ale souhlasím, že tá cesta je dlouhá, nejdřív za tři roky bych tipl, že budou mít auto na boj o titul a to musí spolehát ještě na Renault, tak uvidíme, ale pro F1 by to bylo jen dobře, kdyby McLaren se vrátil na přední příčky

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Právě, že se na to dívám logikou top týmu. Mclaren byl vždy (téměř) top tým. A měl by být opět. Ale takto se to nestane.
        Sice je to po loňském dnu lepší, ale mají údajně lepší motor než RB, měli by se tedy prát o bedny s nimi, ne s jejich B-týmem o body.
        Prostě 10 let dělají jedno blbé rozhodnutí za druhým a rozchod z Hondou bylo další.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dohnat ztrátu na nejlepší nebude jednoduché, i letos jsem čekal lehce více( myslím kolik ztrácí na prvního) . Bude to procesech v továrně. Přiští rok za mne zcela jistě ne.....nebudou investovat tolik, aby to dohnali a to ještě v módu teoretickém.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      McLaren směřuje návrat k lepším zítřkům nejdříve k romu 2021, realističtěji spíše 2023, do té doby má dost času restruturalizovat tým a připravit se na Formuli 1 po roce 2021. Letos ani příští rok pochopitelně s boji o vítězství počítat nelze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jen aby je za tu dobu sponzoři nezařadili do kategorie průměrných týmů. Zatím mají reputaci špičkového týmu, který "měl smůlu". Ale tahle výmluva dlouho fungovat nebude. Jak budou jednou v kategorii průměrných, budou mít průměrné sponzory a průměrný rozpočet. To už je cesta Wlliamsu. 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Situace už bude jen lepší, tahle přechodná fáze se čekala. Ze špatných výsledků sponzoři odcházeli již nějakou dobu a příjem FOM byl z umístění v roce 2017, takže předposlední místo. Umístění už bude o dost lepší a sponzoři se začínají kupit. Zak ještě zabere.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ona je velká otázka, jak to s tím prodejem "tohoto" bude doopravdy. Je pravda že Mclaren v posledních letech platil raketu Whitmarshovi, Hondě a samozřejmě RD, takže to je hodně peněz, ale nemyslím si že by tu zbírku rozprodali nějak zasadně, to nedává logiku. Kdo ví jak to je.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.58.XXX
      Tak hlavně McLaren má teď velmi silné sponzory a příchod Coca coly to jen potvrzuje, nemluvě o tom, že za relativně malou reklamu na autě platí, jako by ta cola byla po celém monopostě, další sponzoři mají přijít, hlavně letos pokud bude vysoké umístění v PK, tak to taky dost pomůže 04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Malujte to hoši opatrně.... zatím je ztráta na trati světelná léta. Chci vidět aspoň posuny , jinak se do nich opřu stejně jako do Hondy. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A kolik platí Coca Cola za tu reklamu, na stránkách McLarenu ani Coca Coly jsem žádnou sumu nenašel. Pouze odhady a tam se hovoří o sumě do 10 milionů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    188.123.100.XXX
    Je to fakt smutne, ze sa to deje. Hlavne ked " nepotrebujeme " mat titulneho sponzora, vsakze.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nedostane redaktor za tenhle článek padáka? Když jsem tady psal podobné příspěvky, tak mi je mazali. 12

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Dobrá připomínka.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hele Ferdo, ty jsi to psal zcela jinak, to si dobře pamatuji. Mclaren už měl být dle tebe v krachu a hlavně jsi sem chodil provokovat. Což děláš opětovně, takže bych tě opět smáznul a dal bych ti odsud padáka. Tvůj přínos je nulovej. 03

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Pravda bolí že? Nějak zapomínáš na to, že současný stav je pouze část toho co Mekáč ještě může čekat.
        Ani prodej celého vozového parku nedokáže nahradit loňskou ztrátu, když vozy mají hodnotu nějakých 60 milionů. a ztráta byla 96 milionů liber. Už jen to, že se tyhle rodinné klenoty prodávají je dost varující.
        A to se ještě nepíše o tom kolik Mekáč Ronovi Dennisovi ještě dluží. Věř, že ještě může být mnohem hůř.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No jasně ty ekšperte na finance, vůbec tomu nerozumíš, jen meleš nějaké polopravdy. Ano Mclaren byl ve ztrátě, ale taky se z ní dostane
          a to z logiky věco s prstem v nose. RD měl tuším právě zastaveny ty historické monoposty.

          Jsem všiml , jak si psal že Mclaren a Williams měli dle tebe taky testovací soukromé tratě. Tak jestli takhle rozumíš těm financím, tak je vše jasné. V Anglii nikdo nikdy soukroumou trat nemohl mít. Je to dané zákonama. 12

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            P/roč by nikdo nemohl mít v UK závodní trať? Vždyť většinu okruhů, a že jich je v UK dost, nevlastní stát, ale soukromé subjekty.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Prostě to tak tehdy bylo. Psalo se o tom, že Mclaren ani Williams nemůže mít to co Ferrari a to kvůli zákonu v UK, který to neumožňuje.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama