DISKUZE K ČLÁNKU Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?
Renault musí co nejdříve vyřešit své potíže s nespolehlivostí poté, co v Číně nedokončil další závod. A problém opět souvisel s motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K), jehož revidovanou verzi nasadili. Nespolehlivost jezdce frustruje, šéf týmu Cyril Abiteboul vysvětluje, proč tempo Daniela Ricciarda vypadalo tak bídně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
17:20 18.04.2019 91.245.26.XXXOno je to těžké. Předpokládal se scénař, kdy Vettel bude lídr a bude o něco lepší a pak by dávala nastavená týmová strategie smysl.
Nicméně Leclerck se čím dál víc zdá býti vyrovnaným soupeřem, takže v současném rozpoložení je tvrdá preference Vettela mizerné rozhodnutí.
Nicméně další pohled je takový, že pokud si budou u Ferrari konkurovat, tak to už tuplem má Lewis jasný titul. U Mercedesu se totiž nebojí říct Valterimu aby držel pozice. Zvláštní, že takový příkaz Lewis nikdy neslyšel, že?
Resume? Měli si nechat Kimiho a byl by klid.-
-
-
-
-
-
-
Situs
10:01 19.04.2019 85.70.164.XXXTak kdyby tým vůbec nezohledňoval své zájmy nad zájmy jezdců bylo by to super Takové růžové brýle ale zas nemám a v případě Číny u Mercedesu byla ta TR asi nejméně neférová vůči jezdcům. Na straně Bottase jsem neviděl žádnou rychlostní výhodu kterou by Hamilton nebyl schopný pokrýt. Potom při volbě šetření techniky na pozicích 1 a 2 se opravdu nedivím. To je ale i o dnešní F1, ušetření lepších režimů na motory mají velký vliv na životnost a můžou je použít příště až se jim to bude hodit. Už dávno jsem tu navrhoval jednotné motorové režimy pro závod, nechť je to jen o jezdcích s tím co mají, bylo by to průhlednější.
Držet pozice když je někdo o sekundu rychlejší je přece další level, a prohazovat pozice pár kol po startu u podobně rychlých jezdců na začátku sezony, lotrovina. Mercedes nemá křišťálově čisté ruce, ale po Ferrari teď může házet kamenem po těch prvních 3 závodech asi každý. A děje se to ve velkým, za což jsem rád. Nechť je jim hodně nepříjemné dělat co dělaj i dlouho potom -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek