DISKUZE K ČLÁNKU Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Renault musí co nejdříve vyřešit své potíže s nespolehlivostí poté, co v Číně nedokončil další závod. A problém opět souvisel s motorgenerátorem pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K), jehož revidovanou verzi nasadili. Nespolehlivost jezdce frustruje, šéf týmu Cyril Abiteboul vysvětluje, proč tempo Daniela Ricciarda vypadalo tak bídně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 25.04.2019 06:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2019 08:41
Honda už není nejhorší motorář 13 »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2019 13:08
Nejhorší je Ferrari, s tím rozpočtem a 4 násobným… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 18.04.2019 15:43
Jela se Čína kde s Renaultem loni vyhráli a letos… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Podle videa bych řekl, že chyba je na straně obou McLarenů. TR jede závodní stopu a ty McLareny mu ji prekříží. Přesněji, viníkem je McLaren vzadu, ten neměl šanci ani vidět.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kakaa

kakaa

46.135.67.XXX
Je to sice dál, ale o to horší cestou... nicméně se zdá, že motor renaultu má letos i nějaký výkon, bohužel o co výkonnější o to nespolehlivější

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
On se Verstappen dokonce blížil i k té první dvojici, měl dobré tempo 03 Pointa je v tom že plnohodnotně v tom souboji byl. Ty jsi psal že si o tom mohl jen zdát, to jsi si to špatně vybavil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Strategie je to stejná. Ale to neznamená, že Lewis nechystal útok až na dobu, kdy ty gumy budou na hadry.
Ale uznávám, že výhoda je to minimální.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Takže máš problém s tím že jedno kolo starší pneu nestojí za zmínku a mám ji za stejnou strategii?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ach jo. Takže začneme s CtrlC, CtrlV:
"Rychlostně v Číně na tom byl líp, než letos."
Zase, jako bych nic nenapsal. 20

Ty dvě slova se nemusejí vztahovat k části textu, která tě zrovna napadne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty nemyslíš? Ty snad máš pochyby zda RedBull byl v Číně čelu dále než vloni? Po tom co se tu napsalo? Co tě k tomu vede?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Když myslíš....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Starší pneu jedno kolo fakt není věc která by stála za zmínku. To je prostě v té chvíli stejná strategie. Nechytej se tak moc stébla 03

Právě, rychlostně vůči čelu si pohoršil, zejména na ten Mercedes. Proto si myslím že to zmínit jako srovnání nebylo od Hella od věci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To jedno kolo mohl Lewis na konci zkusit využít, proto to zmiňuji. Možná jo, možná ne.
Rychlostně v Číně na tom byl líp, než letos.
I v tom případě (3-místo), neodstoupení v Bahrajnu a bez chyby v Austrálii, by celkově měl při nejlepším 39b, jako letos.
Ale to už jsme u "stokrát kdyby".
Prostě tam, kde byli. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pro Verstappena šance nemít jen pódium ale vyhrát. Prostě na tom byl Verstappen s RedBullem lépe než letos, to je pointa ne? Loni jel v 30 kole nějakých 5s za lídry Vettelem a Bottasem, a před Hamiltonem měl starší gumy jen o jedno kolo, to opravdu netřeba zmiňovat jako handicap.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No, to dost těžko říct. LH měl pořád na křídle a gumy nejstarší. Ale možná by 3-tí flek získat mohl.
Každopádně bez Gaslyho by nedošlo ke kolizi s Vettelem, tedy nesporně zásadnější okamžik. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Díky SC mohl pomýšlet na vítězství, ale nebýt jeho tak by pořád jel o bednu a nejspíše by ji i měl 03 On loni byl touto dobou rychlostně RedBull čelu blíže, jen Verstappen dokázal zahazovat jeho jinak dobré výkony.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Protože tohle se po startu stává a nemusíme souhlasit u něho s penalizací jen proto že je to Kvjat. Kdyby tam opravdu vjel jako sobec využívajíc celou šířku tratě jen pro sebe, ok, ale tak to přece nebylo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Já jsem rád, že si pamatuju zatím letošní závody.... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
V tom případě proč Kvjata omlouvat?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pamatuješ si už prd jako já 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nikdo je ale nehledá, to jsou asi jen jeho metody 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Schytal to skoro od všech, ale ne na penalizaci co by jediný viník kolize.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
On na ní nezačal poukazovat, on poukazoval na vás, že dost možná najdete omluvy proč na ní letos nepoukazovat 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama