DISKUZE K ČLÁNKU Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

McLaren byl podle Landa Norrise v nedělní Velké ceně Číny 2019 nejrychlejším ze zbytku pole za velkou trojkou: Mercedesem, Ferrari a Red Bullem. Doplatil však na kolizi v prvním kole, v němž zvládl oba vozy najednou poškodit Daniil Kvjat z Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 18.04.2019 23:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2019 14:32
McLaren má skvělý závodní tempo, snad Baku už… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 17.04.2019 11:41
Sice to bylo po startu, kdy se kolize trestají… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 17.04.2019 18:47
Závodní tempo McLarenu bylo zatím vždy lepší než… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.102.104.XXX
    Střed pole, co se týká závodění je hodně zajímavý. Škoda že si nejezdí takové malé MS F1. S Landem souhlas. Jsou týmy dobré v kvaldě, ale závodní tempo je už horší, a zase naopak. i Racing point je jak Mclaren,..kvaldy slabší ale v závodě je to Ok, 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Závodní tempo McLarenu bylo zatím vždy lepší než kvalifikační, ale rozhodně bych ze stintu Carlose, v čistém vzduchu a prakticky bez souboje, nevyvozoval takto odvážné závěry.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Zat oco se stalo v prvním kole zase až tak moc nemohli, ale pak jel Sainz úplně jiný závod než zbytek pole, proto srovnávat ryxchlost ze dvou odlišných situací je nesmysl. Viz. Norris v Austrálii, tam měl jeho McLaren také rychlost, ale zas pomalejšími soupeři si odrovnal gumy.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    McLaren má skvělý závodní tempo, snad Baku už bude čisté, bez problému i co se týče kvalifikace, jinak viděl jsem tu nividum, co psalo, že ALonso loni způsobil kolizi, kde měl poté defekt předního i zadního kola, myslím, že to individum potřebuje brýle, nepokud to ovšem myslí vážně, tak i naštívit doktora, pokud někdo jede rodvně a trefí jej další auta, tak nemůže myslet vážně, že způsobil kolizi 03

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Škoda že to McLaren zatím neumí prodat. Podobně je to s Renaultem. Ale věřím že postupně si to sedne a pravidelné body přijdou. Zatím nikdo ze středu pole nijak neuskočil takže hlavně soustředit se na sebe a strhnout na sebe tu výhodu 11 Vývoj rozhodne.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jako je dobré, že aspoň ze zbytku pole na tom jsou takhle. Dobré je však za tři. A ani tuhle známku bych jim nedal.Ztrácí prostě moc a k pochvale to není. Časově měli být za špičkou úplně někde jinde.A dostávat opět kolo už není akceptovatelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mercedes měl navíc určitě ještě něco v rukávu, ta ztráta na vítězství je velká, to je prostě fakt. Hele uvidíme ten letošek zda se jim podaří dostat se stabilně k tomu procentu ztráty nebo dokonce pod něj. Pokud by měli být někde u 2 tak to vůbec není dobrý.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To je Situsi otázka, Mercedes+ další se bude-ou zlepšovat taky, takže ono něco dohnat nebude jednoduché. Když utečou středu, bude to dobré, ale není to "spravný" parametr. Tak či onak tuhle sezónu beru jako stabilizační, ale ztrácet tolik, nelze akceptovat, protože za rok to nebude o moc lepší.
          Osobně si myslím, že mají stejně v plánu "dojet" tyhle dvě sezóny,'+2020) bez nějakých většich nervů a budou se soustředit na 2021. Ztrátu na špičku co mají nikdy nedoženou. A co předvedou v roce 2021 je otázka, protože zatím Mclaren neumí postavit to co ty tři v předu. To nebude o jednotlivcích ( KEY) ale o fungovaní konstrukterského týmu jako celku. To tam zjevně ne uplně funguje. Respektive funguje, ale ne na úrovni špičky.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mac_

            Mac_

            89.24.109.XXX
            S tím nemůžu souhlasit. Tohle neustálé alibistické vytyčování termínů... a když se rok 2021 nepovede, co dál? Dojet to do příští změny pravidel a připravovat se na ni? Nesmysl. Musí se makat se vším všudy, zlepšovat postupy, posouvat se dopředu, termín - netermín. Jinak je to marný čekání na Godota.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ztráta co má Mclaren na špičku nejde dohnat. A když tak to stojí ranec....finanční nesmysl.
              To je realita. Takhle funguje F1. Většinou to nikdo nepřizná, že jen dojiždí sezónu....
              Vzhledem k tomu, jaká změna přijde v roce 2021, investovat "zasadně" do současného se nevyplatí.
              Ano nastavení "továrny" musí Mclaren zlepšit, o tom žádná. Dle mého názoru, to prostě dojedou s tím, že úkol je se zlepšovat a cílem je 4,5 místo. Samozřejmě je to jen můj názor...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Nameless_Wonder

        Nameless_Wonder

        85.237.234.XXX
        V podstate suhlas, ale je sezona 2019 , takto sa na to dalo pozerat 3 roky dozadu.
        Urcite je cas aby sli hore lebo inak ostanu len ten tim co sanaveky chysta prerazit spat kam patri..
        Z historickeho hladiska to maju za 4 ale za posledne roky urcite aspon 2- 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak mne napadlo, že jsi kdysi chtěl příklad toho, že někdo dostal trest za kolizi, při které ten uvnitř zatáčky nenechal tomu venku žádné místo. Tuším to bylo po Alonsově kolizi v Monze. Nějak jsi obhajoval právo vytlačit kdykoliv toho na vnějšku z trati. Po příkladech jsi stanovil několik podmínek, za kterých to neplatí. Jestli si vzpomínám, tak to neplatilo v zatáčkách, co se jezdí naplno, nebo pilot ten uvnitř musel být vepředu apod.
      Jak tak koukám, tak ta zatáčka se jistě naplno nejela a Kvjat byl evidentně dost vepředu. Trest dostal. neměl bys ho obhajovat?
      Já tu potřebu nemám, podle mne se místo nechat má. Jen mne zajímá, jestli s tím trestem Kvjata nemáš morální problém ty. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama