DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

Ferrari se podle bývalého mistra světa Formule 1, Nica Rosberga, vydalo v oblasti aerodynamiky špatným směrem, a nyní jej čeká spousta práce s náročným přepracováním vozu SF90.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 18.04.2019 11:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 16.04.2019 10:26
Rosberk fakt začíná bejt chytrej a odborník na… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 16.04.2019 18:55
V lepším voze a prestižnější serii - ehm, lepším… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 16.04.2019 21:53
Ty problémy Ferrari, to bude asi od každého něco.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.158.XXX
    Ty problémy Ferrari, to bude asi od každého něco. Trochu pneu, trochu aero a trochu motor. No a prostě to nedokážou seštelovat do kopy. A jako bonus k tomu ten jejich nádherný italský chaos.
    Naopak Mercedes trefil jackpot a má univerzálně rychlé auto. A k tomu ta organizace jeho týmu dovedená k naprosté německé dokonalosti. Plus Hamilton za volantem 20

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Tak nejsem tak blizko k informacim jako Nico...usuzuju jen z toho co je zname verejne.
    A podle toho spis problem Ferrari je na strane motoru...v Bahrajnu uvolnili vykon...a vysledkem bylo vedeni pred Mercedesem...a pak kolaps motoru Leclerca.
    A Ferrari ma jeste jeden problem...nastolilo od prvniho zavodu TR jednoznacne ve prospech Vettela. Jenze to vypada ze novacek Leclerc uz na zacatku sveho pusobeni ve Ferrari pusobi lepsim dojmem...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    Vettel získal u Ferrari 46 podií a řekněme, že měl techniku schopnnou boje o titul hlavně 2017 a 2018, Alonso u Ferrari získal 43 podií a dobré auto relativně měl 2010, tak furt nevím, jak někdo může pochybovat o tom, kdo byl pro Ferrari lepší 14

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.176.21.XXX
      Jako poslední to nejdál dotáhl Kimi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.7.XXX
        Ten to dotáhl do Alfy, to je opravdu daleko 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          I v Alfě ale pořád jezdí Kimi v lepším voze a prestižnější sérii.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.7.XXX
            V lepším voze a prestižnější serii - ehm, lepším voze oproti komu? oproti Alonsovi v Indy, nebo ve WEC, kde jeho posádka dominuje? a upsi, já psal o rozdílech Vettela a Alonsa, nevím proč sem taháš, že Alonso vyhrál jak v F1, tak ve WEC a snad letos i Indy, až tohle udělá Kimi tak mi dej vědět brouku 04

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dene

              dene

              188.167.252.XXX
              Kimi je reálne kvalitný jazdec, ktorý dokáže aj s relatívne slabším autom oproti špičke jazdiť výborné preteky. V Austrálii zlepšil konečnú pozíciu oproti štartu o 1 miesto, rovnako v Bahrajne a naposledy v Číne dokonca o 4 miesta. Toto je číry jazdecký vklad (talent, kvalita, konzistencia) k menej kvalitnému autu. Ak bude v týchto výkonoch pokračovať, tak možno zaútočí aj na prvú desiatku konečného poradia. Pre Alfu by to bol unikátny výsledok.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                37.48.7.XXX
                Já Kimiho kvality ale vůbec neshazuju, porovnával jsem úplný jiný dva jezdce, někdo to strhl na Kimiho a tam jsem dal jen nadsázku, že se toho někdo chytne takhle jsem nečekal 11

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              85.158.196.XXX
              Koukám, že stále nemáš žádný smysl pro humor a ironii. 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Když naposledy sednul Alonso, byť jen v testu, do nějakého vozu Formule 1, tak oba vozy toho týmu pak stěží postoupili do Q2 a připletli se do bouračky v prvním kole závodu. Každej fanda jen se špetkou zdravého rozumu vidí, že je jistější rozmlátit zrcadlo, nechat po něm přeběhnout černou kočku, a do vozu Formule 1 posadit Vettela. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    No tak zatím jejich koncept byl výkonově druhý, první a druhý. Mercedes byl první, druhý a první... co má říct o svém konceptu Williams který byl desátý, desátý a desátý. 12

    Mercedes má dlouhé auto, s menším sklonem a vzduch od předního křídla smeřuje celou plochou nahoru. Ferrari je kratší, více nakloněno a vzduch od křídla směřuje také na podvozek... oba koncepty mají něco do sebe, a kadý bude někde výhodnější, a jinde nikoli. Sezona ukáže, kdo zvolil ideálnější řešení.

    PS. po testech a Bahrajnu se řešilo, jestli svůj koncept nebude muset předělávat Mercedes... zatím jsou ty komentáře dost od zdi ke zdi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.7.XXX
      Proč odezdi ke zdi - Autrálie jakož to městský okruh a Šanghaj jakožto náročný aero okruh ukázali, že je na tom lépe Mercedes, Bahrajn jakožto motorvý start-stop okruh zase ukázal, že přes nižší odpor a výkon motoru je na tom líp Ferrari, tady není moc co řešit, pokud chce Ferrari bojovat o titul, musí pracovat všude stejně dobře, ne čekat na start-stop okruhy, na které mimochodme stavělo 2010

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A Barcelona je spíš aero okruh, nebo motorový start-stop okruh?

        Od zdi ke zdi proto, že co týden čteme prognózy zda bude auto předělávat Ferrari, nebo Mercedes... přitom se přehlíží že rozdíl je v řádu desetin, své mohou hrát i nové pneu, který ne vždy každý ideálně dostane do provozního okna, a v neposlední řadě je třeba pamatovat, že sezona je dlouhá, a týmy vozy během sezony zrychlý minimálně o sekundu. Tudíž dělat v dubnu odhady na další půl rok dopředu mě příjde na hlavu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          37.48.7.XXX
          Barcelona 100% není start stop motorvý okruh, je to aero okurh, nevím proč podáváš takové otázky a jestli narážíš na zimní testy, tak ty očividně znamenají velké nic, takže si počkej do Barcelony, kde se potvrdí moje slova. Tak vývoj auta je jedna věc, otázka je, jestli ten koncept auta je správnej, Renault nepředělal celý koncept auta jen tak pro nic za nic, to samé McLaren 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Rosberk fakt začíná bejt chytrej a odborník na všechno jako Vilneuve 18

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No jo, ale nejspíš na tom něco je. Jestli se jim to vyplatí, nebo naopak, teprve uvidíme. Zatím to bylo jednou super a 2x špatný. 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama