DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg
Ferrari se podle bývalého mistra světa Formule 1, Nica Rosberga, vydalo v oblasti aerodynamiky špatným směrem, a nyní jej čeká spousta práce s náročným přepracováním vozu SF90.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 4 lidé)
16.04.2019 21:53
Ty problémy Ferrari, to bude asi od každého něco.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
21:53 16.04.2019 37.188.158.XXXTy problémy Ferrari, to bude asi od každého něco. Trochu pneu, trochu aero a trochu motor. No a prostě to nedokážou seštelovat do kopy. A jako bonus k tomu ten jejich nádherný italský chaos.
Naopak Mercedes trefil jackpot a má univerzálně rychlé auto. A k tomu ta organizace jeho týmu dovedená k naprosté německé dokonalosti. Plus Hamilton za volantem -
-
juras
20:20 16.04.2019 90.177.218.XXXTak nejsem tak blizko k informacim jako Nico...usuzuju jen z toho co je zname verejne.
A podle toho spis problem Ferrari je na strane motoru...v Bahrajnu uvolnili vykon...a vysledkem bylo vedeni pred Mercedesem...a pak kolaps motoru Leclerca.
A Ferrari ma jeste jeden problem...nastolilo od prvniho zavodu TR jednoznacne ve prospech Vettela. Jenze to vypada ze novacek Leclerc uz na zacatku sveho pusobeni ve Ferrari pusobi lepsim dojmem... -
-
-
-
airwar1939
18:51 16.04.2019 176.74.141.XXXI v Alfě ale pořád jezdí Kimi v lepším voze a prestižnější sérii.-
HellHogr
18:55 16.04.2019 37.48.7.XXXV lepším voze a prestižnější serii - ehm, lepším voze oproti komu? oproti Alonsovi v Indy, nebo ve WEC, kde jeho posádka dominuje? a upsi, já psal o rozdílech Vettela a Alonsa, nevím proč sem taháš, že Alonso vyhrál jak v F1, tak ve WEC a snad letos i Indy, až tohle udělá Kimi tak mi dej vědět brouku-
dene
19:14 16.04.2019 188.167.252.XXXKimi je reálne kvalitný jazdec, ktorý dokáže aj s relatívne slabším autom oproti špičke jazdiť výborné preteky. V Austrálii zlepšil konečnú pozíciu oproti štartu o 1 miesto, rovnako v Bahrajne a naposledy v Číne dokonca o 4 miesta. Toto je číry jazdecký vklad (talent, kvalita, konzistencia) k menej kvalitnému autu. Ak bude v týchto výkonoch pokračovať, tak možno zaútočí aj na prvú desiatku konečného poradia. Pre Alfu by to bol unikátny výsledok. -
-
-
-
-
-
-
airwar1939
21:54 17.04.2019 176.74.141.XXXKdyž naposledy sednul Alonso, byť jen v testu, do nějakého vozu Formule 1, tak oba vozy toho týmu pak stěží postoupili do Q2 a připletli se do bouračky v prvním kole závodu. Každej fanda jen se špetkou zdravého rozumu vidí, že je jistější rozmlátit zrcadlo, nechat po něm přeběhnout černou kočku, a do vozu Formule 1 posadit Vettela.
-
-
airwar1939
13:09 16.04.2019 176.74.141.XXXNo tak zatím jejich koncept byl výkonově druhý, první a druhý. Mercedes byl první, druhý a první... co má říct o svém konceptu Williams který byl desátý, desátý a desátý.
Mercedes má dlouhé auto, s menším sklonem a vzduch od předního křídla smeřuje celou plochou nahoru. Ferrari je kratší, více nakloněno a vzduch od křídla směřuje také na podvozek... oba koncepty mají něco do sebe, a kadý bude někde výhodnější, a jinde nikoli. Sezona ukáže, kdo zvolil ideálnější řešení.
PS. po testech a Bahrajnu se řešilo, jestli svůj koncept nebude muset předělávat Mercedes... zatím jsou ty komentáře dost od zdi ke zdi.-
HellHogr
18:36 16.04.2019 37.48.7.XXXProč odezdi ke zdi - Autrálie jakož to městský okruh a Šanghaj jakožto náročný aero okruh ukázali, že je na tom lépe Mercedes, Bahrajn jakožto motorvý start-stop okruh zase ukázal, že přes nižší odpor a výkon motoru je na tom líp Ferrari, tady není moc co řešit, pokud chce Ferrari bojovat o titul, musí pracovat všude stejně dobře, ne čekat na start-stop okruhy, na které mimochodme stavělo 2010-
airwar1939
18:55 16.04.2019 176.74.141.XXXA Barcelona je spíš aero okruh, nebo motorový start-stop okruh?
Od zdi ke zdi proto, že co týden čteme prognózy zda bude auto předělávat Ferrari, nebo Mercedes... přitom se přehlíží že rozdíl je v řádu desetin, své mohou hrát i nové pneu, který ne vždy každý ideálně dostane do provozního okna, a v neposlední řadě je třeba pamatovat, že sezona je dlouhá, a týmy vozy během sezony zrychlý minimálně o sekundu. Tudíž dělat v dubnu odhady na další půl rok dopředu mě příjde na hlavu.-
HellHogr
20:16 16.04.2019 37.48.7.XXXBarcelona 100% není start stop motorvý okruh, je to aero okurh, nevím proč podáváš takové otázky a jestli narážíš na zimní testy, tak ty očividně znamenají velké nic, takže si počkej do Barcelony, kde se potvrdí moje slova. Tak vývoj auta je jedna věc, otázka je, jestli ten koncept auta je správnej, Renault nepředělal celý koncept auta jen tak pro nic za nic, to samé McLaren
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek