DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 4 lidé)
12.04.2019 10:49
No někteří vloni podle počtu nasazených kusů PJ u… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
11:24 12.04.2019 85.70.164.XXXProto nemáme brát v potaz teď ty kusy u Renaultu? To je mimo a hloupé. Ta tabulka je pořád to nejlepší co máme a koresponduje. Nikdo určitě nechce měnit komponenty jen tak. Ani u Renaultu, ani u McLarenu, a ani Kvjat to nemění jen tak, mají problém. Nebrat to v potaz jen proto že se to nehodí nebo jak?-
-
-
-
-
Mike17
14:21 12.04.2019 185.149.130.XXXAno, dneska. Jen nevíme, jak velký ten problém je a jestli ten motor třeba ještě nepoužijí. Inu to je tak, když máš volnost a dopředu víš, že máš povolení měnit co chceš.
Celý loňský rok měnili součástky z taktických důvodů (nejen) a letos to říkají dopředu, že to budou dělat. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek