DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

BAHRAJN - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti v jednotlivých sektorech a jaké strategie budou volit pro zítřejší závod? Kdo byl nejrychlejší na rovinkách a kde nejvíce získaval traťový rekordman Charles Leclerc?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 31.03.2019 19:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Článek o závodě nebude? Mám připravenou řeč. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Dobrý rozbor. 01

    Pokud jde o výkonnost, raději počkám s hodnocením až do Špaňělska, Bahrain je přece jenom specifický okruh z množstvím dlouhých rovinek a pomalých zatáček, takže se rozdíly smazávají. Ale z malých rozdílů v kvalifikaci by se mohlo zdát, že by nás mohl čekat zajímavý závod, takže budeme snad mít možnost zhodnotit vliv aero úprav na možnost předjíždění.

    V textu mě zaujala ještě jedna věc, a to je věta "Čisté kolo zajeli pouze Verstappen a Sainz." To že to bylo čisté kolo se pozná podle čeho? Je na to nějaký sofistikovaný program, který porovnává polohu vozu a brzdné body vůči ideálu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Čistým kolem se rozumí že nikdy nezajel ten jezdec lepší sektory. Poskládal nej kolo v pravý okamžik.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tolik let to čteš a všimneš si toho na sklonku života. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        12 01

        Ono mě napadlo že by se to mohlo opírat o nějaké porovnání polohy vozu s ideání stopou a ideálními brzdnými body, což by dnes pomocí GPS nebylo nerealizovatelné. A následně by se z odchylek od ideálu dalo dopočítat ideální možné maximum toho kterého vozu.

        Tři nejrychlejší sektory po sobě v Q3 jsou sice dobrý počin, ale nemají pokud jde o možné maximum tu správnou vypovídací hodnotu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          to o cem pises se nazyva - telemetrie - a je beznou soucasti softwaru vsech staji ,ale tyto udaje urcite budou neverejne a pokud se dostanou na verejnost tak az po zavodech (testovanich) a to jeste v omezene forme

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama