DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

Ferrari se po výpadku v Austrálii vrátilo do továrny, aby analyzovalo, proč vlastně bylo najednou tak pomalé. Tým se dobral k odpovědi a v Bahrajnu chce být znovu na špici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 26.03.2019 22:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 26.03.2019 09:58
Našlo příčinu a bude ve formě? Takže vyhodili… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 26.03.2019 11:51
Uvidí se no. Bude to důležitý moment pro Ferrari… »
» hixaxon (Hlasovali 2 lidé) 26.03.2019 12:41
Já to pobral tak, že data posbírali, hodili v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.145.XXX
    No mně z toho vychází že za všechno může Pascal, který to v pátek na simulátoru pěkně zpackal. Jasná pátá kolona Mercedesu. Vyhodit dokud je čas! 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak nouzovej režim je silné slovo, ale tvrdí se ( spekuluje) že skoro NEpoužívali agresivní módy.( což tak bylo) Taky se spekuluje že mají problémy s chlazením. Co je na tom pravdy a co ne, nevím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ferrari to nechce moc komentovat, třeba později něco přiznají. Možná nepoužili ten nejagresivnější dostupný, ale podle inženýrů konkurence min. v kvalifikaci agresivní módy používali. To, že nejsou na speed trapu nejrychlejší, ještě neznamená, že museli jet s nižším výkonem motoru, může to mít i jiné příčiny. Konzervativnější nastavení použil Haas, ten měl ale problém s čidlem ve výfuku.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Uvidí se no. Bude to důležitý moment pro Ferrari protože když zde budou konkurenceschopní tak první závod bude zapomenut, pokud by ani v Bahrajnu nedokázali konkurovat pak by se nadšení po testech doslova vypařilo a nastoupila by u nich a jejich fanoušků velká skepse. Vloni zde udělali rekord, je to pro ně dobrá trať na to dostat se zpět.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    109.183.45.XXX
    Našlo příčinu a bude ve formě? Takže vyhodili Vettela?

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Špatná korelace udělá takový rozdíl? No uvidíme.

    Jinak nouzový mod motoru se nepotvrdil, spekulanti zase špatně. 13

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      89.203.220.XXX
      ale pro Ferrari by bylo lepší kdyby to co předvedly jejich motory bylo kvůli tomu že jeli v nouzáku

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      špatná korelace znamená že simulační data okruhu neodpovídali realitě... to se jim ale může stát na každém dalším okruhu. Stále ale nechápu, že nešlo auto rozumně nastavit z dat, co získali v pátek na okruhu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        85.207.74.XXX
        Njn, ale je to holt nový a stále ještě neznámý auto. Když všechno v předsezonních testech šlapalo, tak to neznamená, že své auto dobře znáte. Z problémů se člověk naučí více.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        62.141.0.XXX
        Já to pobral tak, že data posbírali, hodili v továrně (simulátoru) do stroje a následně přes noc ve stroji iterovali. Ale blbě.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama