DISKUZE K ČLÁNKU "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari
Šéf Ferrari Mattia Binotto je spokojený s výkony Charlese Leclerca v jeho prvním závodě za Ferrari. Cení si to, že je týmovým hráčem a že dokáže zatlačit na inženýry, aby zlepšili jejich monopost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
07:23 21.03.2019 85.70.164.XXXTo že nezkusili přezout Leclerca kvůli nejrychlejšímu kolu je trochu zvláštní. Vše je o pravděpodobnosti a Binotto určitě bude chytrý chlap, vsadit v šanc 10 bodů v případě Leclerca oproti získání bodu a vzít ho konkurenci si troufnu tvrdit že je přijatelné. Fatální chybovost při pitstopu u TOP týmů který vám ukončí závod bych viděl určitě pod 5%. Když to spojím s prvním místem tak tam se o tom dá hodně polemizovat a risk už bude asi na hraně, povede se vám to desetkrát a máte 10 bodů k dobru a 10 seberete soupeři ale pak jeden výpadek Vám to celé bere i s trestem. Ale zkoušet to u 5 místa když tam je prostor tak by se to mělo vyplácet. Jsem zvědav jak se toto bude vyvíjet dál, podle mě šance na pit a zajet nejrychlejší kolo bude u 5 míst spíše pravidlem.-
mi88ki
12:37 21.03.2019 165.225.72.XXXSpíš měli nechat Leklerka na trati a do boxu poslat Fetla, který se na těch gumách už jenom trápil. Stejně měl za sebou asi 30 sekundovou kapsu a na těch pár kol si mohl vzít ty nejměkčí gumy, na kterých mu to jelo mnohem lépe a kdyby byl nějaký SC, tak mohl klidně bojovat o bednu. Tohle nechápu.
A PIT bez časového presu je poměrně bezpečný a rizikovost víc jak na 1% nevidím. Těch 5-10% vzniká hlavně díky spěchu.
-
-
-
-
SergioPÉREZ
23:49 21.03.2019 84.42.147.XXXKdyž už jsi teda zmínil Checa,. tak ten je zrovna jeden z nedoceněných jezdců,..-
airwar1939
20:46 23.03.2019 176.74.141.XXXVe Formuli 1 není žádný přeceňovaný ani nedoceněný jezdec. To se zdá jen neobjektivním fanouškům.
-
-
-
-
GRAHAM
13:33 20.03.2019 77.236.218.XXXJinak tohle je zajímavé a prý to bylo napsáno ještě před Australií. Takže je možné, že pokud nebude mít Ferrari grip, má problém.
[odkaz na stránku]-
Situs
13:51 20.03.2019 85.70.164.XXXNo, vskutku zajímavé. Jestli teda má Mercedes před sebou spoustu vývoje kdežto Ferrari čeká slepá ulička která navíc má problém už teď s příliš slabým gripem na předku (což v Barceloně nebylo z nějakého důvodu možné poznat), tak je to pro Ferrari hodně špatné.-
GRAHAM
13:56 20.03.2019 77.236.218.XXXVypadá to, že Ferrari bude mít na některých tratích velké problémy. A předělat to, bude problém. Jestli dotyčný má pravdu, tak pro šampionát je vše špatně.
On i Marko "drze" Ferrari vůči Rb odepsal. Jako ne že by to měl ze své hlavy, ale souvislost to mít může. Ale to už moc spekulujeme. Třeba bude vše jinak...... v každém případě, dotyčný si to určitě z prstu nevycucal.
-
-
airwar1939
18:53 20.03.2019 85.158.196.XXXKdyž si člověk od středu monopostu ke kraji křídla rozdělí předek na tři díly, tak zjistí že ten u nosu a prostřední mají všichni +- stejný. V tom přetím, krajním zvolil Mercedes a RedBull řešení založené na vytvoření maximálního přítlaku, Ferrari a Alfa tam tvoří přítlaku méně, ale vzduch nechají prodit kolem vozu dál na podlahu. Obě řešení mají své plus mínus, a výhody či nevýhody se mohou dle tratě měnit. V testech v Barceloně řešení Ferrari fungovalo, byl tam už starší asfalt z více mechanickým gripem, tak to asi stačilo. Melbourne je městský okruh se "špinavým" asfaltem, dost možná že toto byl problém. Uvidíme v Bahrajnu.-
-
airwar1939
06:40 21.03.2019 176.74.141.XXXJasně jde o to zda generovat maximum přítlaku už na předním křídle, a nebo až dále na podlaze.
Podívej na náklon podvozku, RB a mnozí další používají extrémní náklon, Mercedes naproti tomu cca. poloviční, ale obě řešení zjevně fungují.
-
-
-
-
Situs
13:29 20.03.2019 85.70.164.XXXBottas také dostal vždy velkou pochvalu jaký je to týmový hráč až si po 2 letech v Mercedesu uvědomil že nedokázal NIC Tenhle nový Bottas [odkaz na stránku] je u mě lepší Bottas který to může dokázat. Věřím že Leclerc bude mít cestu poznání rychlejší, začal s tím hned první závod
Jinak to vytlačení Leclerca Sebem v první zatáčce nakonec nebylo zcela bez následků a Leclerc měl to křídlo poškozené. Štěstí že ho nemusel měnit a že Seb nedostal defekt.-
-
-
-
Situs
14:48 20.03.2019 85.70.164.XXXTa výhra možná ještě nic neznamená (i když pro jeho plán a sebevědomí jistě ano), ale ten bojovný postoj s duší vikinga co dopředu řekl že už by přání Wolffa nesplnil a k tomu ten vzkaz tobě co ti poslal po projetím cílem (fu*k you), to už něco znamená
Teď už je tam asi jen jeden tým s wingmanem , snad dostane ten poslední wingman taky rozum
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek