DISKUZE K ČLÁNKU Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem
Sebastian Vettel prozradil, že jeho Ferrari SF90 mělo během Velké ceny Austrálie mnohem méně přilnavosti než v předsezónních testech v Barceloně, kde byl s monopostem naprosto spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
08:46 18.03.2019 85.70.164.XXX
Strategii bych nevinil, stejnou jako Seb měli Hamilton či Magnussen a tam to fungovalo. Bylo jedno co udělají protože na první trojku neměli nárok. Před pitem se Vettel nebyl schopen držet Hama tak dobře jako na něm samotném byl přilepený Verstappen. Tam to bylo o tom jet do pitu první a zkusit podseknout Hama, ale také o tom jet tam první a nenechat se podseknout Verstappenem. Když se ale kouknete na rychlost Vettela neměl šanci na úspěch. Asi stavu jeho pneumatik nepomohlo že za Hamiltonem strávil v blízkosti docela značný čas, v každém případě Ham dokázal ty časy stupňovat a Vettel po tom co ho dal Verstappen vlastně už jen odpadal.
Leclerc neměl zase dobrý úvod, měl vynikající start kde se dostal před Verstappena a ohrožoval i pozici Seba, jenže ten mu na vnějšku žádný místo nenechal a tak vyjetím mimo trať zase ztratil i tu pozici na Verstappena. K tomu pak přišla ještě jeho chyba kdy chybou opět vyjel mimo trať, pak už se ale nejspíše uklidnil a chytil se. Když zajel Seb do boxů tak Verstappen měl volnou trať a Leclerc s ním dokázal těch dalších 11 kol konstantně držet krok na těch stejných gumách v odstupu asi 10s. Po pitu už to známe, Vettel odpadal a Leclercovi nakonec nebylo dovoleno ho předjet. Kdyby nebyl nucen plazit se za Vettelem tak by Ferrari ztratilo ne skoro minutu ale dejme tomu 40s. Když vynecháme ty vyjetí z tratě tak dejme tomu 30s s tím že Bottas měl ještě nějakou rezervu.
Co dodat, jejich závod byl stejné trápení jak v kvalifikaci a o důvodech se vedou spekulace kde těžko my poznáme pravdu. Ono to nemusí být jen jedna věc ale i kombinace věcí. Motor, problém s předním křídlem a jeho malým gripem, pneumatiky, specifická trať atd. Průběh prvního závodu je určitě z pohledu Ferrari velkým negativním šokem. Uvidíme jak si s problémy poradí a jak jim to pojede za 14 dní, může se stát že to zvládnou a bude to nebe a dudy. Kdyby se to mělo opakovat tak je to z pohledu Ferrari velká bída.
Leclerc neměl zase dobrý úvod, měl vynikající start kde se dostal před Verstappena a ohrožoval i pozici Seba, jenže ten mu na vnějšku žádný místo nenechal a tak vyjetím mimo trať zase ztratil i tu pozici na Verstappena. K tomu pak přišla ještě jeho chyba kdy chybou opět vyjel mimo trať, pak už se ale nejspíše uklidnil a chytil se. Když zajel Seb do boxů tak Verstappen měl volnou trať a Leclerc s ním dokázal těch dalších 11 kol konstantně držet krok na těch stejných gumách v odstupu asi 10s. Po pitu už to známe, Vettel odpadal a Leclercovi nakonec nebylo dovoleno ho předjet. Kdyby nebyl nucen plazit se za Vettelem tak by Ferrari ztratilo ne skoro minutu ale dejme tomu 40s. Když vynecháme ty vyjetí z tratě tak dejme tomu 30s s tím že Bottas měl ještě nějakou rezervu.
Co dodat, jejich závod byl stejné trápení jak v kvalifikaci a o důvodech se vedou spekulace kde těžko my poznáme pravdu. Ono to nemusí být jen jedna věc ale i kombinace věcí. Motor, problém s předním křídlem a jeho malým gripem, pneumatiky, specifická trať atd. Průběh prvního závodu je určitě z pohledu Ferrari velkým negativním šokem. Uvidíme jak si s problémy poradí a jak jim to pojede za 14 dní, může se stát že to zvládnou a bude to nebe a dudy. Kdyby se to mělo opakovat tak je to z pohledu Ferrari velká bída.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek