DISKUZE K ČLÁNKU Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem

Sebastian Vettel prozradil, že jeho Ferrari SF90 mělo během Velké ceny Austrálie mnohem méně přilnavosti než v předsezónních testech v Barceloně, kde byl s monopostem naprosto spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Ferrari v Austrálii propadlo? Vettel hovoří o potížích s vozem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 85, poslední 24.03.2019 21:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 18.03.2019 10:35
2012? tam nároky měli i přes špatnou techniku,… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 18.03.2019 08:46
Strategii bych nevinil, stejnou jako Seb měli… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 18.03.2019 11:07
Jeho výkony oproti technice broučku 21 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

37.48.33.XXX
Super, díky moc :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
kod "b62eb3798a" [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.33.XXX
Hodí i tu někdo odkaz na F1 fatnasy F1 news ligu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nikam si to nepohnul, ptal jsem se zda Máš nějaké indície které tvrdí že Alonso z auto mačká méně než jiní? Pokud nemáš Alonsa za jezdecky podřadného jezdce tak čísla v tabulce jsou přesvědčivá. Jen se ti nehodí.

A za druhé jsem se ptal proč teda tvrdíte že technika byla srovnatelná když nejste schopni to z dat vyčíst? To sis akorát naběhl na vidle 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 12
Další čísla, kde ukazuje součet pilot+auto na to, že piloti+RB byli lepší než piloti+Ferrari. No to je šooooook.
Kdybych tenkrát v Red Bullu seděl já místo Webbera, vyšlo by ti, že byl Red Bull nepomalejším vozem v poli a to s odstupem minimálně minuty na kolo za Torro Rosso. A to se 100%-ní jistotou.
Až tak blbý argument, jsou tyto čísla.
Jo, jsem argumentačně zcela zničen a deklasován. Bože, bože, bože.... 11

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A co tě vede nebrat v potaz čísla která uvádí že jejich průměrná výhoda byla přes 0,5%?
1)Máš snad nějaké indície které tvrdí že Alonso z auto mačká méně než jiní?
2)Proč teda tvrdíte že technika byla srovnatelná když nejste schopni to z dat vyčíst?
Ještě dodám lepší grafy, abych tě argumentačně zcela zničil.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
... tak a teď ty argumentuj nějakými čísly z rychlostí, jen se trapně doposud vymlouváš 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vždyť nic nemáš!!! Ty čísla jsou jezdec+vůz, počítané z výsledků kvalifikací, tedy odpovídají naprosto přesně tomu, co vůz+jezdec v nich předvedli. O ničem jiném nevypovídají. Kolik z toho dělá umění pilota a kolik schopnost vozu v tom ani náznakem není vidět. Je to jejich prostý součet.
Takže se opět bavíme o tvé víře v to, že Alonso byl lepší než Vettel a z toho vyvodíš, že vůz byl o to horší. Já z takového postupu můžu odvozovat, že Vettel byl lepší a Red Bull horší a tím měl Alonso lepší vůz.
Oboje je jen víra.
Nuže: Vettel získal více bodů = je mistr světa. Tabulku máš nahoře, najdeš v nich i počet odstoupení a chyb pilotů. Ty se zjistit dají objektivně. Na to že bylo Ferrari pomalejší auto, nemáš jediné číslo ani na kvalifikaci, natož abys to tvrdil o závodě, za který se získávají tituly. Jediná čísla co jsi předvedl jsou, že RB s Vettelem byli lepší. A s tím souhlasím.
Tečka, dál s tím ztrácet čas nehodlám. Zase je to dokola opakování již vyřčeného, aniž by zaznělo něco nové. Až budeš mít data obou vozů řízených robotem, dej vědět. Pak se dovíme, kdo měl pravdu.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nemáš teda nic, jen výsledky shazuješ že z toho nepoznáš jak rychlý je vůz protože ho řídí jezdec tak to nejde izolovat. To je pravda ale Alonso prostě není pomalý jezdec a tu ztrátu na něj hodit nelze. Nemáš pro to oporu a Alonso nikdy nebyl během sezony v kvalifikacích pomalejší než o pár setin. Takže se zkus nevymlouvat ale dokládej čísla jako já 04 Nuže.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
1. Ty čísla jsou vůz+jezdec. Nejsou měřená robotem, který nezávisle posuzoval samotný vůz. Takže prokazují pouze to, že RB+Vettel byli rychlejší než Ferrari+Alonso v kvalifikaci.
2. Ukazují kvalifikaci, ve které RB vynikal mnohem víc, než v závodech. Dá se říct, že po celé 4 roky.
3. Dohodil bych svá čísla, ale musel bych okopírovat bodovou tabulku. Tak si ji prostě jen otevři. Máš v ní, kdo byl lepší v závodech. Opět jezdec+vůz a opět z toho nevyčteš, z jaké míry je to zásluha vozu a z jaké pilota. To můžeš udělat udělat tak leda z chyb pilotů. Z toho Vettel nevychází hůř. 03
4. Data o rychlosti samotného vozu prostě nemáš, tedy vyzdvihování schopností pilota je jen víra (v obou případech), nic jiného.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak dohazuj jiná čísla z celé sezony, ne domněnky a spekulace o tom jak Fernando neumí kvalifikace ale nikdo mu nikdy není v nich schopen odskočit 12 Ukažte se. Rychlostní výhodu jsem zatím jednoznačně prokázal já.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmm čísla z kvalifikací.
V těch sezonách byl častý jednotný scénář. RB dominantní v kvaldě, extra rychlá první kola a pak postupné stahování (někdy předjetí) Alonsem. Bylo to tak časté, že člověk po pár kolech i přes tradiční slušný náskok Seba věděl, že vyhráno zdaleko nemá.
-Můžeš si to vysvětlovat tak, že Alonso neuměl jezdit v kvaldách a prvních kolech a pak si na to nějak vzpomněl.
-Nebo tak, že RB měl technické výhody zajišťující rychlost v kvalifikacích a prvních kolech. Ferrari zase mnohem lepší práci s těmi hadry, co Pirelli vozilo. Takže celkově v závodě rozdíl nebyl nijak velký a prostě se nedá objektivně posoudit, co z toho všeho byla větší výhoda.
-Pravda je tu ještě možnost to ignorovat, nevšímat i toho, že měl bezporuchové auto (v roce 2012 proti RB), že kolega jezdil pro něj, ne proti němu (jako u RB) a tvářit se, že byl prostě FA bůh.

Je tu značné riziko (na základě dřívějších diskusí) toho, že ikdyž znovu prohlásím, že je pro mne FA jedním z nejlepších pilotů, obviníš mne z jeho ponižování či haterství a nechce se mi znovu vysvětlovat proč považuji jejich výkony za plně srovnatelné. Kdo z nich odvedl lepší práci nevím, objektivně to neposoudí nikdo, ale nevidím nic, proč by měl mít ty tituly neoprávněně. Takže to dále rozebírat nechci. Opět jsem to napsal zcela jasně a srozumitelně, jak to pojmeš je na tobě. Měj se. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak mrkněte když jste se asi na F1 v té době ještě nedívali.
2010
15 vyhraných PP z 20 pro RedBull z toho 10x double
zobrazená dominance RedBullu [odkaz na stránku]

2012
tady to máš krásně seřazeno [odkaz na stránku]

2010 výhoda RB přes 4 desetiny a 2012 dokonce přes 5 desetin 11
Navíc upozorňuji že v roce 2012 měl lepší čísla i McLaren a Lotus. To jsou čísla kluci. Na tom prvním grafu vidíte i Ferrari kolik ztrácí na Mercedes v posledních 2 letech. Desetinu 18

Vy si jen nedokážete přiznat že Alonso ten dobrý výkon opravdu předvedl, Vettel s tím co měl to jen právoplatně v tisku dostal sežrat.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 Krásný.
Líbí se mi, že když jen naznačíš, že by mohli mít v letech 2010 a 2012 jen srovnatelná auta se Sebem, hned jsi za hatera Alonsa a děláš z něj loosera.
Prostě tato myšlenka je naprosto nepřípustná, neuvěřitelná, nemožná. V roce 2012 měli auto, které dokázalo v 9-ti případech RB porazit. Ale údajně bylo o 0,5s pomalejší. Jediná možnost jsou prostě magické schopnosti nejlepšího. Jinak to nevidím.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01 Za celou diskusi. Zvládáš to líp jak já. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
viz originální post a komentáře https://www.reddit.com/r/formula1/comments/b2879a/the_ferrari_power_unit/

P.S. nevím jak to hodit do odkazu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ona nepracovala víceméně jenom Vettelovi. Spíš mám trochu podezření z frustrace ze slabé výkonnosti. Podle mě čekal v Melbourne úplně jinou situaci a Lewis ho tou kvaldou asi úplně dorazil.
On nikdy nebyl typ, který to pojede celou dobu na hraně, pokud bude bojovat o páté místo a první mu dá těžký obklad.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Nemuseli mu to měnit. Nastaví se jen trochu jiná mapa motoru, která změní výkonovou křivku. Ale aero měl bez ohledu na ten propadák také pro jízdu v poli. U něj se s PP určitě nepočítalo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
ono to chce hlavně spoustu informací, aby to nebylo cucání z prstu. a to je podle mě ten největší problém...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Na 99% je problém v PJ Ferrari, Alfa měla problém, Haas měl problém a Ferrari má též problém. Kdo se trochu zajímá, tak ví, že tam je něco v nepořádku, nejspíše s ICE. Bylo by fajn na to tady mít článek, ale asi by chvilku trvalo to všechno dát dohromady aby to dávalo hlavu a patu 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama