DISKUZE K ČLÁNKU "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Nejen první závod, ale celá sezóna bude podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa pro jeho tým náročná. Očekává ale, že budou ve formě a souboje o vítězství budou mít ve svých rukou. V historii si úspěšně poradili už s mnoha změnami pravidel a výzvami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 14.03.2019 20:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2019 12:00
Jak bitva, však Ferrari má náskok půl sekundy. A… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:23
V dlouhých stintech mělo Ferrari náskok minimálně… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2019 12:39
Jak zase všem ujel? Vždyť poslední 2 roky tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak schválně kdy Mercedes doveze přepracované přední křídlo po vzoru Ferrari? Už v Melbourne, nebo až do Bahrajnu, či Číny?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ono to není jen o křídle, ale jak na konkurenci předestřel pepa králů, je to o celekové koncepci auta a hlavně o tom, jak je ferrari postavené "na čumák" kdy jim tu ztrátu přítlaku kompenzuje to, že jsou blíž k silnici a na druhou stranu jim to pomáhá líp utěsnit tu hodně naklopenou podlahu. Mercedes bymusel předělat kompletně celé auto, protože je v podstatě poslední, kdo jezdí s autem "v rovině" a to není jen o jiném předním křídle...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        212.47.19.XXX
        Taky bych očekával, že nejde ani tak moc o vlastní křídlo, ale o to, co a jak se děje za ním. Což znamená prakticky přesimulovat celé auto.
        To mi nepřijde jako úkol na několik málo nejbližších závodů, navíc s omezením na tunel/CFD.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ten dotaz byl nadsázka. Na druhou stranu, Ferrari má kratší auto a proto ho musí mít více naklopené aby z něho dostal stejnou hodnotu přítlaku jako Mercedes s delším autem a podlahou. Ale to přední křídlo by mělo jít i při jiném konceptu podvozku přenést, protože hlavní rozdíl mezi křídli je v obtékání vzduchu kolem pneumatik, a ty mají všichni stejné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          212.47.19.XXX
          Ty pneumatiky mi mezi Ferrari a Mercedesem připadají jako jediná konstanta. Už jen to, že mají jiný sklon podlahy podle mě znamená, že jinak pracují s víry, které tam vznikají. Takže to opravdu nebude jen o tom přenést jiné křídlo na jiné auto. Sám jsem na to zvědav, jestli třeba RB to po několika závodech neadoptuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          no jasně, ale tam je právě ta fylozofie toho auta. Pokud to chceš změnit, tak musíš překopat celé auto. Mercedes na to zdroje určitě má, ale aby to evidentně fungovalo, tak je to auto potřeba naklopit a to je na B-specifikaci a navíc s tím má mercedes nulové zkušenosti a ty zisky nemusí převýšit ztráty....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Podle mě jde o to že díky tomu že se křídlo rozšířilo, zasahuje i před pneumatiky a rozdíl křídel vidím v tom jak usměrňují vzduch kolem kol. Mercedes a RB se v tomto prostoru snaží především získat přítlak, Ferrari tam naopak preferuje zjednodušit proudění kolem pneu, a v tom vidím klíčovou roli v rozdílnosti filozofií. A je otázka zda tho přítlaku tam už opravdu Mercedes a RedBull nemá mnoho a auto pak není dobře vyvážené, a zda by o něco méně přítlaku vpředu ale lepší proudění vzduchu kolem vozu nebylo přínosnější. Na to celý vůz měnit nemusíš.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama