DISKUZE K ČLÁNKU "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?
Nejen první závod, ale celá sezóna bude podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa pro jeho tým náročná. Očekává ale, že budou ve formě a souboje o vítězství budou mít ve svých rukou. V historii si úspěšně poradili už s mnoha změnami pravidel a výzvami.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Čeká nás pořádná bitva," věstí šéf Mercedesu před prvním závodem. Kdo uspěje?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
13.03.2019 12:23
V dlouhých stintech mělo Ferrari náskok minimálně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
11:57 13.03.2019 176.74.141.XXXTak schválně kdy Mercedes doveze přepracované přední křídlo po vzoru Ferrari? Už v Melbourne, nebo až do Bahrajnu, či Číny?-
jumpman
13:19 13.03.2019 178.255.168.XXXono to není jen o křídle, ale jak na konkurenci předestřel pepa králů, je to o celekové koncepci auta a hlavně o tom, jak je ferrari postavené "na čumák" kdy jim tu ztrátu přítlaku kompenzuje to, že jsou blíž k silnici a na druhou stranu jim to pomáhá líp utěsnit tu hodně naklopenou podlahu. Mercedes bymusel předělat kompletně celé auto, protože je v podstatě poslední, kdo jezdí s autem "v rovině" a to není jen o jiném předním křídle...-
airwar1939
15:09 13.03.2019 176.74.141.XXXTen dotaz byl nadsázka. Na druhou stranu, Ferrari má kratší auto a proto ho musí mít více naklopené aby z něho dostal stejnou hodnotu přítlaku jako Mercedes s delším autem a podlahou. Ale to přední křídlo by mělo jít i při jiném konceptu podvozku přenést, protože hlavní rozdíl mezi křídli je v obtékání vzduchu kolem pneumatik, a ty mají všichni stejné.-
dannak
15:18 13.03.2019 212.47.19.XXXTy pneumatiky mi mezi Ferrari a Mercedesem připadají jako jediná konstanta. Už jen to, že mají jiný sklon podlahy podle mě znamená, že jinak pracují s víry, které tam vznikají. Takže to opravdu nebude jen o tom přenést jiné křídlo na jiné auto. Sám jsem na to zvědav, jestli třeba RB to po několika závodech neadoptuje. -
jumpman
15:29 13.03.2019 178.255.168.XXXno jasně, ale tam je právě ta fylozofie toho auta. Pokud to chceš změnit, tak musíš překopat celé auto. Mercedes na to zdroje určitě má, ale aby to evidentně fungovalo, tak je to auto potřeba naklopit a to je na B-specifikaci a navíc s tím má mercedes nulové zkušenosti a ty zisky nemusí převýšit ztráty....-
airwar1939
17:01 13.03.2019 176.74.141.XXXPodle mě jde o to že díky tomu že se křídlo rozšířilo, zasahuje i před pneumatiky a rozdíl křídel vidím v tom jak usměrňují vzduch kolem kol. Mercedes a RB se v tomto prostoru snaží především získat přítlak, Ferrari tam naopak preferuje zjednodušit proudění kolem pneu, a v tom vidím klíčovou roli v rozdílnosti filozofií. A je otázka zda tho přítlaku tam už opravdu Mercedes a RedBull nemá mnoho a auto pak není dobře vyvážené, a zda by o něco méně přítlaku vpředu ale lepší proudění vzduchu kolem vozu nebylo přínosnější. Na to celý vůz měnit nemusíš.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek