DISKUZE K ČLÁNKU Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Formule 1 schválila udělování jednoho mistrovského bodu za nejrychlejší kolo v závodě. Nebude jej ovšem moci získat každý, má to háček.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schváleno: F1 bude udělovat bod za nejrychlejší kolo, má to ale jednu podmínku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
11:23 12.03.2019 178.255.168.XXX
jenže to je právě ten problém, ti co ty peníze mají si zaplatí ty nejlepší techniky (ikdyby to mělo být formou "bonusů" ) protože jak to zatím navrhují, tak je tam spoustu mezer pro úlytbu těm bohatším. navíc netuším, proč by měl mít tým, co se sotva udrží v šampionátu morální právo na vítězství v závodech? Když to dřív díky okolnostem pro nějakej takovej tým dopadlo, tak to byla velká senzace, tím, že se loserům snaží pomoct na vrchol nefér cestičkama je dost velká ostuda F1
Navíc nikdo nestojí o to, aby najednou FI byla mistrem světa jenom proto, že se zakázal mercedesu a ferrari vývoj a kdyby náhodou pořád tyto stáje byly vepředu, tak jim pro jistotu naloží 100kg zátěž navíc...
Navíc nikdo nestojí o to, aby najednou FI byla mistrem světa jenom proto, že se zakázal mercedesu a ferrari vývoj a kdyby náhodou pořád tyto stáje byly vepředu, tak jim pro jistotu naloží 100kg zátěž navíc...
uzivatel003302
11:22 12.03.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
11:18 12.03.2019 90.182.169.XXX
Williams je můj cíl protože používá argumentaci kdy všechno hází na druhé. Claire to řekla tak, že z toho vyplynulo to, že vloni byli poslední protože oni si všechno dělali sami ale ostatní nakupovali od jiných. Když si uvědomíš, že vloni kupoval jen Haas a jen určité procento.....výjde ti, že Claire jen pěkně kňourá
uzivatel003302
11:14 12.03.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
11:14 12.03.2019 90.182.169.XXX
Hass odebírá 70% ale očividně né jen od Ferrari. Je opravdu takový problém odběr od Dallary?
Pokud se bojíš sdílení informací, zákaz B týmů tomu má zabránit? Jak chceš kontrolovat tok informací. Však Bčko udělá to auto tu milimetr širší, tu o milimetr užší a už to nemůžeš považovat za stejný díl.
2 týmy jednoho majitele (což mimochodem je podle mě o level výš než vztah Haas-Ferrari) tu jsou přes 10 let. Proč je Haas tak revoluční
Jinak, nepochybně to výhodné je, jinak by to logicky nikdo neprovozoval. Na druhou stranu, je to tak likvidační jak se tu snažíte tvrdit? Nemyslím si.
Pokud se bojíš sdílení informací, zákaz B týmů tomu má zabránit? Jak chceš kontrolovat tok informací. Však Bčko udělá to auto tu milimetr širší, tu o milimetr užší a už to nemůžeš považovat za stejný díl.
2 týmy jednoho majitele (což mimochodem je podle mě o level výš než vztah Haas-Ferrari) tu jsou přes 10 let. Proč je Haas tak revoluční
Jinak, nepochybně to výhodné je, jinak by to logicky nikdo neprovozoval. Na druhou stranu, je to tak likvidační jak se tu snažíte tvrdit? Nemyslím si.
uzivatel003302
11:06 12.03.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
11:04 12.03.2019 90.182.169.XXX
Však ano, jde vyvinout auto za málo peněz. Však taková FI v minulosti dělala zázraky.
Já si jen myslel, že F1 je výkladní skříň technologií a rychlosti, nejlepší z nejlepších.
Jestli se teď začne jet na poměr cena/výkon, tak to je v mých očích degradace na střední třídu....takhle si totiž nepředstavuju nejvyšší třídu.
Já si jen myslel, že F1 je výkladní skříň technologií a rychlosti, nejlepší z nejlepších.
Jestli se teď začne jet na poměr cena/výkon, tak to je v mých očích degradace na střední třídu....takhle si totiž nepředstavuju nejvyšší třídu.
ArtaBAN
11:04 12.03.2019 46.39.169.XXX
a neni to nahodou tak ,ze se do toho snazi riznout prave zavedenim nakladovych stropu a brani se tomu predevsim ti kteri si prave naopak chteji zachovat soucasnou situaci a tento stav v podstate zakonzervovat na dalsi sezony i kdyz v podstate vyplakavaji nad soucasnym stavem a jakymikoliv napady na pripadnou zmenu ???
uzivatel003302
10:58 12.03.2019 77.240.186.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
10:56 12.03.2019 85.70.164.XXX
Haas od materskej stajne odoberá približne 70 percent súčiastok a vo vlastnej réžii vyrába absolútne minimum. To isté sa dá povedať o Alfe a aj o Toro Rosso, takže konkurencia silnie. Ale ide tu aj o to, že špičkový veterný tunel Alfy Romeo môže výmenou za dodávku súčiastok teoreticky fungovať čisto v prospech Ferrari. Nuž a to už nevyzerá byť fér.
Technici jednotlivých tímov sa v padoku neprestajne stretávajú a je pravdepodobné, že v rámci rozhovorov si vymieňajú aj cenné zákulisné informácie o jednotlivých konceptoch. Takéto B-tímy sú mimoriadne nápomocné a ľuďom z Renaultu to nevonia.
"Haas sa postaral o precedens, ktorý nejde len tak zrušiť," pripomenul Abiteboul. "Ja by som to vnímal ako éru pred Haasom a po ich príchode na scénu. Formulu 1 to zmenilo a možno navždy. Z desiatich tímov máme odrazu len štyri či päť, pričom my sme s tým pri pripravovaní našej stratégie nerátali. Ak nemáte béčko, tak už nebudete môcť vyhrať. Túto situáciu vnímame veľmi vážne. Neviem, ako toto zbrojenie zastaviť, ale satelitné tímy sú jeho súčasťou. FIA by si to mala uvedomiť."
Vzápätí prišli najtvrdšie slová: "My nechceme byť súčasťou takejto Formuly 1."
...... měl by si si uvědomit že už jen hlupák není ochoten přiznat že je toto spojenectví velmi výhodné.
Technici jednotlivých tímov sa v padoku neprestajne stretávajú a je pravdepodobné, že v rámci rozhovorov si vymieňajú aj cenné zákulisné informácie o jednotlivých konceptoch. Takéto B-tímy sú mimoriadne nápomocné a ľuďom z Renaultu to nevonia.
"Haas sa postaral o precedens, ktorý nejde len tak zrušiť," pripomenul Abiteboul. "Ja by som to vnímal ako éru pred Haasom a po ich príchode na scénu. Formulu 1 to zmenilo a možno navždy. Z desiatich tímov máme odrazu len štyri či päť, pričom my sme s tým pri pripravovaní našej stratégie nerátali. Ak nemáte béčko, tak už nebudete môcť vyhrať. Túto situáciu vnímame veľmi vážne. Neviem, ako toto zbrojenie zastaviť, ale satelitné tímy sú jeho súčasťou. FIA by si to mala uvedomiť."
Vzápätí prišli najtvrdšie slová: "My nechceme byť súčasťou takejto Formuly 1."
...... měl by si si uvědomit že už jen hlupák není ochoten přiznat že je toto spojenectví velmi výhodné.
ArtaBAN
10:50 12.03.2019 46.39.169.XXX
Tak zkus vymyslet nejaky jiny zpusob jak umoznit vstup dalsi automobilky(nebo vznik soukromeho tymu) s realnou sanci se prosadit ve viditelnem horizontu v celkovych vysledcich,udelat zavody pestrejsi a atraktivnejsi ...
Ono to spis do budoucna vypada ,ze nam bude zavodit jeste mene tymu (jezdcu) nez je tomu dnes a jednim z hlavnich duvodu jsou prave nesmyslne vysoke naklady na chod cele staje a nemoznost bez gigantickych penezi cokoliv dokazat v tomto odvetvi ...
Ono to spis do budoucna vypada ,ze nam bude zavodit jeste mene tymu (jezdcu) nez je tomu dnes a jednim z hlavnich duvodu jsou prave nesmyslne vysoke naklady na chod cele staje a nemoznost bez gigantickych penezi cokoliv dokazat v tomto odvetvi ...
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek