DISKUZE K ČLÁNKU "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen

Honda podle jezdce Maxe Verstappena přes zimu splnila všechno, co Red Bullu slíbila. Nové partnerství tak podle něj začíná velmi dobře a věří, že bude velmi úspěšné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.03.2019 21:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 11.03.2019 13:56
Miku, ok. Mimochodem na tom byl Max lépe než… »
» achmed-cz (Hlasovali 4 lidé) 11.03.2019 09:16
Ano, že se Honda od Renaultu hodně liší jsme… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 11.03.2019 14:37
Jo, jestli si pamatuji, měl také jednu poruchu v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    31.30.174.XXX
    Je otázka co bude říkat, až bude mít na konci sezóny šestý motor :)

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Pokud bude mít titul, bude se asi usmívat. 12
      Ne, nevěřím, že dají titul. Ale ani že budou horší jak loni. 03

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Uvidime...uz v nedeli.
    Me se zdaji vyjadreni predstavitelu Redbullu hodne optimisticka...ale je fakt ze maji lonska data TR...a Newey by mel byt zarukou ze ze soucasnych podminek vytriskaji maximum.
    Testy byly nadejne...jde o to potvrdit to v Melbourne...a dal.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    185.151.252.XXX
    It's race week! 12
    OT: Založil už někdo novou F1news ligu ve fantasy, jako minulý rok? Protože se to evidentně všechno resetovalo 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Ano, že se Honda od Renaultu hodně liší jsme viděli v předchozích 5 letech. To není nic nového, Maxi

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ArtaBAN

      ArtaBAN

      46.39.169.XXX
      Mozna pozmeni nazor az bude ponekolikate sledovat jak ostatni zavodi a tratovi komisari strkaji jeho karu za svodidla ,protoze vydechla pohonna jednotka 11

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Na to už je zvyklej. 12

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          No, popravdě... není 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Popravdě, je. Opravdu bych se moooc divil, kdyby měl letos tolik problémů, jako v předchozích letech. Vzhledem k tomu, že kluci od STR měli každý jednu fatální poruchu v závodech za celou sezonu, což je podobné jako loni u RB, nevím proč očekávat nějaké výrazné zhoršení. Testy proběhly bez problémů, nic tedy zhoršení nevěští. 03

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Miku, ok. Mimochodem na tom byl Max lépe než Kimmi a stejně dobře jako Hamilton, co se porcuh PJ v závodě týče. Kluci z TR měli sice jen 2 poruchy, ale 2x více spotřebovaných dílů než RB, který mohl sezónu odjet na max +1 ICE, MGU-H a MGU-K. To, že si nabrali taktické pentle je věc druhá. Mimochodem, testy v letech 2017 a 2018 zvládlo RB s jednou PJ R, letos potřebovali min 3 PJ Honda (když odečtu 1 ks za havárii, který nepočítám). Max je poslední roky zvyklý na velmi dobrou spolehlivost PJ R a přesto jen hnusně a bezdůvodně plival, letos si bude muset frustraci vybíjet jinak, pže plivat na Hondu je ZATÍM zakázané...

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jo, jestli si pamatuji, měl také jednu poruchu v závodě, což je asi na úrovni ostatních i kluků z STR. To nepopírám. V trénincích a kvaldách už byla ta spolehlivost výrazně slabší, ale to platí i o Hondě.
                Jo, já vím. Když se dá nový motor, protože mají vylepšení, vymění se i všechny díly, protože pentle je stejná, tak jsou pro vás všechny ty starý vadný. Vaši logiku sice moc nechápu, ale je jisté, že v takovém případě nebude v závodě nikdo stát a koukat, jak mu komisaři strkají káru za svodidla. Jak psal kolega. 04
                A stejně tak asi nepochopíte, že v testech se věci testují a tedy můžou nasadit víc různých motorů, aniž by měl některý závadu. Prostě od toho se testy jmenují testy. A během těch testů odjeli vzdálenost odpovídající 27-mi závodům a ANI JEDNOU neměli technický problém. To se o Renaultu říct nedá, co? No ale klidně si věřte tomu, že jim to z ničeho nic začne hořet každý druhý závod. Zdá se, že víra je to jediné, co vám zbyde. Žádná fakta tomu nesvědčí.
                Na to, co je oprávněná kritika a co plivání se asi neshodneme. Renault nebyl ani nejspolehlivější a rozhodně ne nejvýkonější pohonnou jednotkou. Za mne kritika obojího je v pořádku. U Hondy k tomu opravdu nemá zatím žádný důvod. 03

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Jaký konkrétní technický problém měly v testech týmy s motorem? Myslíš ten špatně zacvaknutý kabel u Mclarenu? Nebo co konkrétně? Honda loni u TR měnila dle schváleného harmonogramu a od začátku sezóny počítali s více komponenty, než konkurence. O ovladatelnosti, či jakýchsi potížích při podřazování jsem nikdy nic od nikoho neslyšel, až Maxík toto najednou vytáhl. Proč tedy neplival, když to bylo aktuální? Proč tvrdí, že měli super úspěšné testy s Hondou, ale přitom použili 3x tolik PJ co používali s Renaultem v testech? Není to srovnání, je to plivání, politika. Mclaren mohl na HOndu naplivat x násobně více, ale neudělali to, pže jejich PR politika je jaksi kultivovanější než u RB, které je mnohdy k smíchu díky plkům, které vypouští Helmut a taky Max. Všichni se soustředí na sebe, jen RB má furt potřebu něco srovnávat... navíc Max netuší, jaká je nová PJ Renault, jak se ovládá atd. Porovnávat v F1 rok starý motor s tím nejnovějším od jiného výrobce je již od principu tak trochu blbost, pže ta rychlost vývoje je strašně rychlá. Můžeme jen tipovat jak si kdo aktuálně s PJ stojí, to ukáže až sezóna. Za sebe si však troufnu konstatovat, že v této sezóně budou motorové rozdíly natolik malicherné, že budou rozhodovat jiné faktory - šasi, aerodynamika, konfigurace okruhu, práce s pneu, kvality pilota a až za tímto vším budou diference v PJ daných výrobců.

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Vycházím z jejich prohlášení. Řekli, že neměli vážnější problémy, ale nějaké se vyskytly. Tuším o tom mluvil Hulk. A nic jiného neříkám ani já.
                    RB tvrdí, že měli super úspěšné testy asi proto, že s Hondou žádné problémy neměli a výměny motorů byly nejspíš v plánu (asi kromě nehod). Smiř se s tím. Výměna motoru opravdu může být plánovaná a nemusí mít nic společného s poruchovostí. Už dopředu avizují, že pojedou na 4-5 motorů na sezonu. Pro tebe si můžeš napsat, že budou mít 3-4 poruchy motoru. Koukám, že loni měli 3-4 poruchy skoro všichni piloti. Když máš mezi tím rovnítko....
                    O problémech s podřazováním jsem od něj slyšel už během loňské sezony. Není to novinka. A co je na tom za plivání? To si to má nechat pro sebe, jen aby se nedotknul fanoušků Renaultu? Jasně, že srovnává loňský Renault s letošní Hondou. Taky to tak jasně prezentuje. Nikde neřekl, že letošní Renault na tom bude stejně. Nebo ano? Kde? Prostě udělal srovnání. Asi netušil, že pro ČR se nesmí projevit názor. Projevení názoru se tu bere jako plivání, ať už je to pravda nebo ne. Pamatuji se, že si podobně chválil před rokem Mclaren Renault. Nějak jsem nezaznamenal, že bys to označoval za špinění Hondy. A světe div se, srovnával Hondu 2017 s Renaultem 2018. To je šok co?
                    Já nevím, mně připadá naprosto normální, že se srovnávají motory, se kterými jezdci jezdili a ne motory, o kterých nic neví. Mně by naopak přišla hrozná blbost, kdyby srovnával letošní Hondu s letošním Renaultem, vzhledem k tomu, že se s letošním Renaultem nikdy nesvezl. Jak ti může připadat normální toto, fakt nechápu. 03

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama