DISKUZE K ČLÁNKU "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen
Honda podle jezdce Maxe Verstappena přes zimu splnila všechno, co Red Bullu slíbila. Nové partnerství tak podle něj začíná velmi dobře a věří, že bude velmi úspěšné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
21:37 12.03.2019 176.74.141.XXX
Přesně tak, v neděli budeme moudřejší, ty čtyři dny to musíme ještě vydržet.
Adi
19:32 12.03.2019 83.240.61.XXX
Gasly by neměl na 10. Místo kdyby v zavode zůstal Hulk a Kimmi. Ale to je sumak. Můžeš klidně hledat další cely rok a porovnávat, ale fakt, ze TR při normálním režimu s Renaultem a se Sainzem jezdil jinou ligu, než loni Gasly, Hartly a Honda a ne nebylo to jen Sainzem ;)
Mike17
17:18 12.03.2019 185.149.130.XXX
Tak jsem se podíval na pozice:
STR 2018: průměr ze 6-ti posledních 11,55 (lepší z dvojice 10,6)
2017: 13,25 (lepší 12,83)
Mclaren 2018: 13,4 (lepší 12)
2017: 10,6 (lepší 9,5)
Počet soupeřů, kteří odstoupili byl o 0,66 menší v roce 2018.
Můžeš řešit co chceš a opírat se o bouračky nováčků na začátku sezony, ale že loni jezdilo STR líp, je holý fakt. O Mclarenu se to bohužel říct nedá, ale tam jsou jasné objektivní příčiny (sezonu zabalili předčasně). Čekám, že se z toho zvednou.
STR 2018: průměr ze 6-ti posledních 11,55 (lepší z dvojice 10,6)
2017: 13,25 (lepší 12,83)
Mclaren 2018: 13,4 (lepší 12)
2017: 10,6 (lepší 9,5)
Počet soupeřů, kteří odstoupili byl o 0,66 menší v roce 2018.
Můžeš řešit co chceš a opírat se o bouračky nováčků na začátku sezony, ale že loni jezdilo STR líp, je holý fakt. O Mclarenu se to bohužel říct nedá, ale tam jsou jasné objektivní příčiny (sezonu zabalili předčasně). Čekám, že se z toho zvednou.
Mike17
16:53 12.03.2019 185.149.130.XXX
Jo, máš pravdu. Letos před Hartleym odpadlo o 2 piloty víc, než v roce 2017. A skončil o 3 místa líp. To je horší? Samozřejmě ten "malinkatý detail", že dojel 12-tý navzdory tomu, že si auto rozbil už ve 4-tém kole o zeď, ti do toho nezapadá.
Ani fakt, že Gasly odstupoval z 10-tého místa a před ním byli ještě Ocon s Ericsonem. Takže kdyby mu to nekleklo v posledních kolech, měl by body. To je něco, o čem se mu mohlo v roce 2017 pouze zdát. Tehdy skončil 16-tý.
Přesně tak si děláš z roku 2018 u STR zhoršení.
Taky ostatní závody asi raději brát nebudeš. Asi by ti žádná odstoupení soupeřů k lepšímu roku 2017 nestačila. Ale uznávám, že to by bylo zavádějící. Oni v tom roce 2017 končili většinou u svodidel s kouřícím motorem. To se pak výsledky blbě porovnávají. Ale občas i dojeli, tak se mrkni jak.
Jasně, výsledky se ti nehodí. Že získali v roce 2017 o 20b víc (což je 1b na závod) s úplně jinou jezdeckou sestavou je nejdůležitější, ale že teď na konci dojížděli pravidelně o 2-3 místa více vepředu, než předtím, je naprosto nedůležité.
Tohle nemá cenu. Však v Melbourne uvidíme ten propadák Hondy.
Ani fakt, že Gasly odstupoval z 10-tého místa a před ním byli ještě Ocon s Ericsonem. Takže kdyby mu to nekleklo v posledních kolech, měl by body. To je něco, o čem se mu mohlo v roce 2017 pouze zdát. Tehdy skončil 16-tý.
Přesně tak si děláš z roku 2018 u STR zhoršení.
Taky ostatní závody asi raději brát nebudeš. Asi by ti žádná odstoupení soupeřů k lepšímu roku 2017 nestačila. Ale uznávám, že to by bylo zavádějící. Oni v tom roce 2017 končili většinou u svodidel s kouřícím motorem. To se pak výsledky blbě porovnávají. Ale občas i dojeli, tak se mrkni jak.
Jasně, výsledky se ti nehodí. Že získali v roce 2017 o 20b víc (což je 1b na závod) s úplně jinou jezdeckou sestavou je nejdůležitější, ale že teď na konci dojížděli pravidelně o 2-3 místa více vepředu, než předtím, je naprosto nedůležité.
Tohle nemá cenu. Však v Melbourne uvidíme ten propadák Hondy.
Adi
15:30 12.03.2019 81.19.11.XXX
Tak např. v té Abu Dhabí loni odpadlo 6 pilotů kdy min. 4 by skončili před TR, v r. 2017 jen 2. Myslím, že je celkově velmi komplikované vyvozovat výkonnost tím, jestli v závodech pilot skončil 13. nebo 15. Obojí je bída a těch proměnných je taková spousta, že to není možné brát jako relevantní data. To, jestli Renault plnil, či neplnil je dost spekulativní, kdyby smlouvu s TR prokazatelně porušil, myslím, že bychom se o nějakém soudním sporu (nebo minimálně nářku o nedodržení smlouvy) četli / slyšeli. Dělal pro TR jen to nejnutnější, co musel. Naopak "rozvod" mezi RB a Renaultem proběhl velmi důstojně a nebýt poměřování mužství mezi Cyrilem a Markem a Maxem, laik by ani nepoznal, že končí mnohaleté partnerství. Je to za námi a obě strany by se měly dívat dopředu. Jinak samozřejmě souhlas, pro Renault je porážka RB a boj na špici jasný a jediný možný cíl. Nedaří se to tak rychle jako na začátku milénia, to je fakt, ale dále je fakt, že nyní je F1 o dost složitější. Věřím v boj Renault vs RB. Jestli bude Renault více než 0,5s za RB, bude to pro mě zklamání... Ať se na tu loňskou sezónu dívám jakkoliv, opravdu nevidím žádná významná pozitiva. Snad jen slušný kvali mód Hondy, nic víc...
Mike17
14:38 12.03.2019 185.149.130.XXX
-Ono to nebylo jen v kvaldě. Podívej se na závody. Opět výrazné zlepšení. To, že měli výrobce motoru, co odmítl platícímu zákazníkovi dodávat náhradní díly, není omluva. Když to někdo zmíní, je to pro tebe pomluva a plivání na Renault. To je vizitka Renaultu, ne STR. Na body to tak výrazné není (3:1 pro rok 2018), ale podívej se na Mclaren za to období (11:4 pro rok 2017). Prostě zvedl se silně Sauber a Haas, díky novým motorům Ferrari. Jo na začátku roku Alonso perlil (tedy hlavně odpadající soupeři) a vyjel v prvních 5-ti závodech 32 ze svých 50-ti bodů, zatímco Kluci od STR se dali v každém závodě na stranu těch bourajících. Ale když se podíváš na průměrné pozice v závodech, na STR je vidět slušné zlepšení. Takže pro tvou teorii propadu svědčí pouze ty body, které hlavně Hartley brutálně poztrácel. Vše ostatní ukazuje na zlepšení.
-O rok zkušenější piloti byli jedině ti z pole position, se kterými se STR srovnává. Dva z těch šesti výsledků 2017 zajeli piloti nesrovnatelně zkušenější. Kvjat A Sainz. Tedy loni byli v průměru méně zkušení, než o rok dřív. Ta špice, se kterou to srovnání je, byla opravdu o rok zkušenější.
-Gasly je giga talent? To tvrdil kdo? Místo u RB získal jen proto, že nikoho jiného neměli. Dát tam Kvjata, kterého předtím vyhodili i z STR, to už by byl hodně velký trapas, nemyslíš? Už jeho návrat do STR je trapas. Hlavně pro Hartleyho. Nakonec v testech se Maxovi příliš nepřiblížil. Jen rozbil další auto.
-Ale souhlasím s Renaultem. Ten opravdu udělal pokrok. Taky by měl, s rozpočtem dvojnásobným oproti STR by se měl srovnávat s RB, a ne s jeho béčkem.
-O rok zkušenější piloti byli jedině ti z pole position, se kterými se STR srovnává. Dva z těch šesti výsledků 2017 zajeli piloti nesrovnatelně zkušenější. Kvjat A Sainz. Tedy loni byli v průměru méně zkušení, než o rok dřív. Ta špice, se kterou to srovnání je, byla opravdu o rok zkušenější.
-Gasly je giga talent? To tvrdil kdo? Místo u RB získal jen proto, že nikoho jiného neměli. Dát tam Kvjata, kterého předtím vyhodili i z STR, to už by byl hodně velký trapas, nemyslíš? Už jeho návrat do STR je trapas. Hlavně pro Hartleyho. Nakonec v testech se Maxovi příliš nepřiblížil. Jen rozbil další auto.
-Ale souhlasím s Renaultem. Ten opravdu udělal pokrok. Taky by měl, s rozpočtem dvojnásobným oproti STR by se měl srovnávat s RB, a ne s jeho béčkem.
Adi
13:02 12.03.2019 81.19.11.XXX
Jo, jasný. Nikdo netvrdí, že se nepřiblížili, ty 0,2 - 0,35s Honda v kvaldě oproti PJ Renault našla (nutno podotknout, že tou dobou jezdili pul roku starou a zbastlenou PJ R bez podpory výrobce). Ale bylo jim to platné asi jako mrtvýmu zimník. Mě spíše zaráží, že o rok zkušenější piloti s maximální tovární podporou Hondy dojeli v kvalifikaci jen o 0,3s lepe než před rokem a v závodě to byla jen o něco menší bída než před rokem. Když k tomu přičtu meziroční propad z 6. na 9. místo v PK a meziroční ztrátu 40% bodů, nepřipadne mi loňská práce spojení TR s Hondou úspěšná. le nutno uznat, že Gasly s Hartlym byly opravdu velké lopaty, tak jsem se podíval pouzena období 2017 vs 2018, kdy TR mělo tyto piloty a světe div se 2017: 0b, 2018: 2b. A to to tvoje přirovnání k Mclarenu je opravdu velká fantazie. Chceš mi tvrdit, že pilot po 1,5 sezóně, prý giga talent Gasly, který po konci sezóny postoupit do A týmu, je slabý pilot? To se ma tedy letos RB na co těšit. Mimochodem, to porovnání TR vs R ukazuji, jakou cesu meziročně ušel tovární Renault a jakou TR s tovární podporou Hondy. Loňská sezóna u TR byla cokoliv, jen né úspěšná Miku. Kdo si to nechce přiznat, nemá ani náznak sebereflexe
Mike17
10:19 12.03.2019 185.149.130.XXX
A ani ses nepodíval, jak dopadli o rok dříve, že jo?
Loni Hartley 12-tý, o rok dřív 15-tý. V kvaldě loni ztráta 3,200s, předloni 3,493.
Že ty vždycky hodíš nějaký pečlivě připravený příklad, kterým si nas.reš do vlastního hnízda.
Nevím jak ty, já se tu bavím o rychlosti monopostů, ne o schopnosti nováčků postrácet body vzájemnými kolizemi. Až budu hodnotit tuto schopnost, bodívám se na to, kolik Hartley dokázal poztácet bodů. Mít jen 1 nováčky schopností aspoň Gaslyho, byli by před Mclarenem i se senzačním Alonsem.
Loni Hartley 12-tý, o rok dřív 15-tý. V kvaldě loni ztráta 3,200s, předloni 3,493.
Že ty vždycky hodíš nějaký pečlivě připravený příklad, kterým si nas.reš do vlastního hnízda.
Nevím jak ty, já se tu bavím o rychlosti monopostů, ne o schopnosti nováčků postrácet body vzájemnými kolizemi. Až budu hodnotit tuto schopnost, bodívám se na to, kolik Hartley dokázal poztácet bodů. Mít jen 1 nováčky schopností aspoň Gaslyho, byli by před Mclarenem i se senzačním Alonsem.
Mike17
10:09 12.03.2019 185.149.130.XXX
1. Myslel jsem prohlášení Renaultu. Asi proto uvádím Hulka, který za RB tuším nejezdí.
2. Chce to vnímat pořádně, co čteš. Marko tvrdil, že jsou podle výsledků testů za Ferrari. Nikde nepsal nic o tom, že za nimi budou i v závodech. Takže je otázka, jestli blábolí Marko, nebo ty čteš bláboly, které si sám vytvoříš.
2. Chce to vnímat pořádně, co čteš. Marko tvrdil, že jsou podle výsledků testů za Ferrari. Nikde nepsal nic o tom, že za nimi budou i v závodech. Takže je otázka, jestli blábolí Marko, nebo ty čteš bláboly, které si sám vytvoříš.
Situs
09:29 12.03.2019 85.70.164.XXX
Pro zájemce podobně jako loni místní ligu F1Fantasy [odkaz na stránku] (kod b62eb3798a)
uzivatel003302
07:16 12.03.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
19:19 11.03.2019 83.240.61.XXX
Třeba v Abu Dhabí možná jezdil o 0,3s, ale v zavodě skončil minutu za Sainzem. Nějak ti ty pocty nesedí. Umění udělat z nejhorší sezóny TR za posledních 10 let vlastně super sezónu, protože se díky skvělé Hondě přiblížili o 0,35s čelu je opravdu umění pouze H fanatics a RB fanatics. Všichni ostatní loni viděli tým, který skončil na chvostu a jezdil asi tak dobre jako kdyby měli rok starou PJ Ferrari. Tak se nezlob, ze jsou ta vyjádření ze strany RB a TR celkem k smíchu. Opravdu věřím, ze tovární Renault bude schopen porazit RB a ze McLaren roznese TR. At pak máme jasno, ze je to hlavně tím, ze PJ R letos bude jinde než ta od H, asi tak o 40 koni ;) Ale uznávám, to je pouze me přání. :) Snad to bude dobra sezóna
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek