DISKUZE K ČLÁNKU Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky
Renault pro letošní sezónu volí podle svého jezdce Daniela Ricciarda zcela novou filozofii vývoje vozu, což by mu mělo pomoci se udržet vpředu a dále stahovat deficit v oblasti pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault pro rok 2019 volí odlišnou filozofii vylepšování vozu, v oblasti motoru doufá ve větší zisky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
08.03.2019 13:50
Já jsem v testech žádné supetr přiblížení středu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:29 10.03.2019 185.149.130.XXXNo to si nejsem jistý, jestli by to prošlo. A ani nevím, jestli bych chtěl kvaldu na stejných bodech jako závod. A vzhledem ke schopnosti vozů předjíždět si ani nemyslím, že by to bylo divácky atraktivní. Vybavuje se mi Abu 2010. Dívat se, jak je schopný pilot v koncích, protože se předjet prostě nedá.... Těch tratí, které jsou v tomto v pohodě je fakt málo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel003302
09:13 08.03.2019 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
09:39 08.03.2019 81.19.11.XXXSouhlas jurge. Je pravda, že se PJ R Mercedesu každý rok přibližovala a od Asijské části 2017 již dovolila RB celkem pravidelně bojovat o vítězství. Vzpomínám jak v r. 2014 byli velmi blízko PJ Ferrari, které jim poté uteklo. Tehdy byla PJ M úplně někde jinde. Jeslti je pravda, že přidali 50 ps (počítám od C spec. 2018) a jestli je pravda, že M a F přidali max 10 - 12 ps a přitom R pohlídal spolehlivost, jsou si poprvé tito 3 výrobci motorově rovni. Je otázka co Honda. Dle všeho výkon mají, ale jak správně zmiňuješ - nalézt kompromis mezi výkonem a spolehlivostí je rébus a ten Honda zatím zvládala nejhůře ze všech výrobců.-
-
Adi
10:28 08.03.2019 81.19.11.XXXJeslti se potvrdí vysledky testů, tedy fakt, že střed pole bude o mnoho blíže TOP týmům, tak by na to mohl RB celkem dojet, pže by měl podstatně větší problém se po penalizacích prokousat polem. Zároveň si nemyslím, že RB bude stejně silný jako loni... za týden touto dobou budeme zase o něco málo moudřejší :) Už aby to bylo!-
GRAHAM
11:12 08.03.2019 77.236.218.XXXNevím jak bude RB silný, myslím že v Hondě motoru jako takové problém nebude.....myslím že to bude hlavně o vývoji v sezóně. Někdo bude sypat hodně, někdo méně. Třeba Mclaren se myslím bude hodně soustředit už na F1 s jinými pneumatikami. Takže sypat do toho bude jen přiměřeně. Potřebují se i finančně stabilizovat, samozřejmě v módu, jak moc bude rychlé vylepšovaní potřeba. Holt Btýmy jim budou imho těžce zatápět. Není to uplně komfortní situace....aby to mohli, či měli možnost "komfortně" odjezdit na 4-5 místě, pobrat peníze a vylepšovat postupně, bez tlaku. -
airwar1939
13:50 08.03.2019 176.74.141.XXXJá jsem v testech žádné supetr přiblížení středu pole ke špičce při závodních simulacích neviděl... ba naopak si troufnu tvrdit, že TOP týmy je nejeli 100% na plno, takže ten rozdíl bude spíše větší, než se jevilo v testech.-
-
-
uzivatel003302
18:42 08.03.2019 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
airwar1939
20:34 08.03.2019 176.74.141.XXXPřiznávám se, že už si rozdíly z loňských simulací závodu nepamatuji, takže nemám co porovnávat, letos mě ale top tým středu pole příjde stále o více než sekundu na kolo pomalejší... a jak píši výše, něco mě říká, že především Ferrari a Mercedes rozhodně nevyložili všechny karty.-
Adi
07:17 09.03.2019 83.240.61.XXXAni nevíme s určitostí, jaký tým je 4. Dokonce se objevují hlasy, ze je to RB, pze 3. Je Renault. Vím však, ze při kvalifikacích loni ani zdaleka nebylo tolik týmu do 1s jako je tomu letos. A samozřejmě i loni Top týmy neukazaly svůj maximální potenciál.-
airwar1939
08:13 09.03.2019 176.74.141.XXXMluvíš o kvalifikačních, ale letos se zatím žádná kvalifikace nejela, takže netuším co porovnáváš?-
-
airwar1939
10:26 09.03.2019 176.74.141.XXXNaopak, pokud má něco hodnotu, tak jsou to simulace závodu, tam musíš načerpat plnou nádrž, mód motoru musíš přizpůsobit spotřebě, musíš pracovat s pneu... V tzv. nácviku kvalifikace nevíš kolik měl kdo paliva, jaký mod motoru, nepoznáš jak vůz pracuje s pneu. Top kolo dokáže skutečnou rychlost hodně skrýt.
-
-
-
-
-
-
-
ArtaBAN
11:28 08.03.2019 46.39.169.XXXNo zatim to vypada ,ze se snazi jako primarni ukol nahnat nejaky koniky coz se jim podle rychlosti v BAR docela povedlo,uvidime jak to pujde dohromady s zivotnosti a fungovanim celyho auta.Tezko predikovat kam se zaradi,ja osobne cekam velmi promenlive vysledky za dvojici "gigantu" a to kompletne celeho stredu pole ,snad vyjma Williku kteri si zarezervovali absolutni chvost a o malo lepsi bude celkove RP+HR ...-
GRAHAM
11:34 08.03.2019 77.236.218.XXXTohle nejde odhadnout, když motor má vydržet 7 závodů. Třeba jim to bude držet, nakonec času na to měli dost, už by se neměli na nic vymlouvat. Pokud ale dokaží jet na 5 jednotek , s tím že jim to umožní mít větší výkon, tak proč ne. Výhodné to ale být nemůže, protože to by to Ferrari s Mercedesem taky dělali. Bude to z nouze ctnost.
Nakonec uvidíte, pokud Honda bude měnit častěji motory, tak sektaři od Hondy to budou nazývat plánovaným Upgrade motoru.-
ArtaBAN
11:47 08.03.2019 46.39.169.XXXZajimavy bude sledovat ,jak na tom budou v porovnani A-cka a B-cka s celkovou zivotnosti ,jestli se ty data budou podstate kopirovat bude to znamenat totozna nastaveni auta i motoru ,v pripade vetsich diferenci bude ve hre individualni rozhodovani na pozici jednotlivych staji ...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek