DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton by na nových pneumatikách těžko našel něco dobrého, zmatené mu přijde i jejich značení

Lewis Hamilton po předsezónních testech raději nechtěl moc komentovat vlastnosti pneumatik, které připravilo pro sezónu 2019. Bude práce s nimi slabinou Mercedesu v prvních závodech? Zmatené mu přijde i jejich letošní značení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton by na nových pneumatikách těžko našel něco dobrého, zmatené mu přijde i jejich značení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 04.03.2019 23:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 04.03.2019 11:55
no, pneumatiky se mění především, když s nimi… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 04.03.2019 12:13
Já myslel že tu změnu uznaly i jiné týmy a mě to… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 04.03.2019 08:34
Dáme sázky o to, jestli budou opět v rámci… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.21.XXX
    Zpráva je jasná, Hamiltonovi se nelíbí pneumatiky. Pirelli, udělejte s tím něco! 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Sice to není úplně k věci, ale napadla mně jedna věc. Ferrari a Honda využívaly firmu AVL, Renault zase Illiena toho i Honda a vždycky to skončilo rozchodem, který byl mediálně hodně propírán. Přijde mě , jako by to byl marketing, aby dotyčné automobilky vykřikly do světa, že vlastně poradit nepotřebovaly a že si to vlastně stejně všechno vymysleli sami. Samozřejmě spekuluji....ale 3 x stejný scénář je fakt k zamyšlení.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      možná by sis měl zjistit co dělá firma ALV, není to žádné poradenství, ale velice pokročilá forma testování motorů. Ferrari rozhodně nepotřebovalo od tohoto subjektu radu, ale využívali je k ověření svých projektů. Radu ovšem dostali od jiné firmy v otázce spalování, ta samá firma to udělala hned ze začátku pro mercedes a v podstatě i pro renault a hondu...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Myslím že vím co dělá AVL......a to velice dobře. Vím i to, že do AVL právě šli někteří lidé(část), kteří pro Mercedes motor na začátku vyvíjeli.

        Ale to bych neřešil....já řešil spíše ty "odchody" které byli vždy mediální.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Dáme sázky o to, jestli budou opět v rámci bezpečnosti ty pneumatiky změněny? 04

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ale no tak, Ferrari ta guma praska z rozbitého ráfku který se předtím srazil s neidentifikovatelným předmětem 18

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, pneumatiky se mění především, když s nimi nedokáže mercedes pracovat, ta hláška o bezpečnosti je jenom super joke od mercedesu

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já myslel že tu změnu uznaly i jiné týmy a mě to přišlo taky jako dobré řešení protože na pneumatikách bez užšího běhounu se v těch vybraných závodech pomalu nedalo jezdit a v závěsu to nevydrželo ani jedno kolo. Pneu dobrá jako houpačka do zoo k orangutanům, ne pro závodění.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Uvidíme, já si hlavně počkám jak se pneumatika bude chovat při jízdě v závěsu. Jestli se tím po pár kolech odrovná tak ničení pro mě toho hlavního v F1 bude pokračovat 17 Experimenty kde výsledkem je zatím jen šetření, jízda ve vláčku a jedna zastávka.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama