DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural
Ve čtvrtek týmy společně před vypuknutím sezóny sedmý den testovaly se svými novými monoposty. Kromě dlouhých jízd došlo také na simulace kvalifikací a podstatné zrychlení. Jak to ve Španělsku probíhalo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
11:26 28.02.2019 176.74.141.XXXNízké teploty jsou oblíbenou výmluvou Perrelli, sleduji testy už dvacet let, a nepamatuji že by Bridgestone či Michelín v minulosti měli v testech tyto problémy. Krom toho Pirrelli se pneumatiky drolí i v sezoně, když jsou teploty vyšší.
A pro úplnost, v Barceloně je v současnosti 19 stupňů teplota vzduchu ve stínu, asfalt na slunci už musí mít minimálně 30 stupňů, v závodní sezoně se klidně v Rakousku, Německu, Británii či Belgii při zataženém počasi dočkáme teplot nižších.
-
-
-
-
-
-
Kaša
14:39 28.02.2019 82.142.123.XXXTak co čtu různě po netu tak nakonec ten Mercedes je opravdu pozadu za Ferrari a i RB. Ani to "nové" auto tak moc nepomohlo (ikdyž pomohlo dost).
Prý mají problém s různou výkonností při různých podmínkách, kdy se pohybují od rychlosti pár desetin od ferrari (nejrychlejší), až po rychlost týmů středu pole.-
airwar1939
15:37 28.02.2019 176.74.141.XXXProhlášení týmů a pak především Mercedesu bych bral s rezervou, ale z dat co jsem si zatím prostudoval mě odstup RB na Ferrari vychází od 0,5 do 0,8 sekundy, Mercedes je dle mě někde kolem 0,8-1,2 sekundy, u McLarenu, Alfy či Renaultu se to pohybuje mezi 1,2-2 sekundy. Bohužel zatím týmy nejeli závodní simulace, a hlavně závodní simulace za podobných podmínek.
Zatím se mě to jeví tak, že minimálně začátek sezony bude z pohledu závodění těžká nuda, pole se velice rychle rozseparuje dle výkonnosti, a otázkou tedy je zda budou moci jezdci Ferrari mezi sebou závodit, či nikoliv. Pokud je odstup RB a dalších týmů od Ferrari dán nevhodnou filozofií vozu, tak se bojím že to během rozumné doby nedoženou, a tudíž není otázkou zda získá Ferrari titul, ale kdy. FIA zdá se opět šlápla vedle, a závodění se letos holt nedočkáme.-
-
airwar1939
16:11 28.02.2019 176.74.141.XXXPotřebovali bychom jedno odpoledne kdy by všichni jeli závodní simulaci, tam je předpoklad že budou mít na začátku plnou nádrž a mód motoru bude odpovídat závodu.
Do prvního závodu už moc času na zvýšení vykonnosti není, v podstatě jen příští týden, pak musí formule zabalit a poslat do
Austrálie.-
-
airwar1939
18:50 28.02.2019 176.74.141.XXXAno, pokud by v současné formě Ferrari jelo závodním tempem celý závod, RedBullu 40 vteřin a Mercedesu kolo.
Jestli FIA chtěla zlepšit závodění, tak myslím, že se jim to nepovedlo, čeká nás opakování sezony 2014. Když si vzpomenu jak blízko k sobě byla nejlepší trojka na konci minulé sezony a vidím teď tohle, tak se mě chce brečet.
-
-
-
-
lejnach
20:06 28.02.2019 212.5.217.XXXono by si Fer. za ten vyvoj v poslednych rokoch uz titul zasluzili. 4 roky RB + 5r. MB uz stacilo, myslim, ze na rade je konecne najuspesnejsi tim historie. Ja im to osobne prajem hoc aj s timovou reziou od zaciatku. V MB sa s tym neparali od zaciatku a Bot robil cernoskovi sluhu az to bolelo, kym vo Fer Rai niekolkokrat "odfajcil" Vet a zobral mu vietor z plachiet a pritom sam nic nedokazal, iba to celemu timu pokazil.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek