DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural
Ve čtvrtek týmy společně před vypuknutím sezóny sedmý den testovaly se svými novými monoposty. Kromě dlouhých jízd došlo také na simulace kvalifikací a podstatné zrychlení. Jak to ve Španělsku probíhalo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmý den testů v Barceloně: Ferrari diktovalo tempo, Red Bull tvrdě boural
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
16:11 28.02.2019 176.74.141.XXX
Potřebovali bychom jedno odpoledne kdy by všichni jeli závodní simulaci, tam je předpoklad že budou mít na začátku plnou nádrž a mód motoru bude odpovídat závodu.
Do prvního závodu už moc času na zvýšení vykonnosti není, v podstatě jen příští týden, pak musí formule zabalit a poslat do
Austrálie.
Do prvního závodu už moc času na zvýšení vykonnosti není, v podstatě jen příští týden, pak musí formule zabalit a poslat do
Austrálie.
airwar1939
15:37 28.02.2019 176.74.141.XXX
Prohlášení týmů a pak především Mercedesu bych bral s rezervou, ale z dat co jsem si zatím prostudoval mě odstup RB na Ferrari vychází od 0,5 do 0,8 sekundy, Mercedes je dle mě někde kolem 0,8-1,2 sekundy, u McLarenu, Alfy či Renaultu se to pohybuje mezi 1,2-2 sekundy. Bohužel zatím týmy nejeli závodní simulace, a hlavně závodní simulace za podobných podmínek.
Zatím se mě to jeví tak, že minimálně začátek sezony bude z pohledu závodění těžká nuda, pole se velice rychle rozseparuje dle výkonnosti, a otázkou tedy je zda budou moci jezdci Ferrari mezi sebou závodit, či nikoliv. Pokud je odstup RB a dalších týmů od Ferrari dán nevhodnou filozofií vozu, tak se bojím že to během rozumné doby nedoženou, a tudíž není otázkou zda získá Ferrari titul, ale kdy. FIA zdá se opět šlápla vedle, a závodění se letos holt nedočkáme.
Zatím se mě to jeví tak, že minimálně začátek sezony bude z pohledu závodění těžká nuda, pole se velice rychle rozseparuje dle výkonnosti, a otázkou tedy je zda budou moci jezdci Ferrari mezi sebou závodit, či nikoliv. Pokud je odstup RB a dalších týmů od Ferrari dán nevhodnou filozofií vozu, tak se bojím že to během rozumné doby nedoženou, a tudíž není otázkou zda získá Ferrari titul, ale kdy. FIA zdá se opět šlápla vedle, a závodění se letos holt nedočkáme.
Kaša
14:39 28.02.2019 82.142.123.XXX
Tak co čtu různě po netu tak nakonec ten Mercedes je opravdu pozadu za Ferrari a i RB. Ani to "nové" auto tak moc nepomohlo (ikdyž pomohlo dost).
Prý mají problém s různou výkonností při různých podmínkách, kdy se pohybují od rychlosti pár desetin od ferrari (nejrychlejší), až po rychlost týmů středu pole.
Prý mají problém s různou výkonností při různých podmínkách, kdy se pohybují od rychlosti pár desetin od ferrari (nejrychlejší), až po rychlost týmů středu pole.
HellHogr
13:45 28.02.2019 37.48.33.XXX
Pirelli chce donutit stavět týmy víckrát a už jsou zase kritizování za to, že týmy budou pneu šetřit - vždy´t je to směšné, za šetření gum, můžou právě týmy, nemají to šetřit, ale šlapat na to a stavět víckrát, jako Alonso v Barceloně 2013, kde stavěl 4x snad i 5x a stejně vyhrál
airwar1939
11:26 28.02.2019 176.74.141.XXX
Nízké teploty jsou oblíbenou výmluvou Perrelli, sleduji testy už dvacet let, a nepamatuji že by Bridgestone či Michelín v minulosti měli v testech tyto problémy. Krom toho Pirrelli se pneumatiky drolí i v sezoně, když jsou teploty vyšší.
A pro úplnost, v Barceloně je v současnosti 19 stupňů teplota vzduchu ve stínu, asfalt na slunci už musí mít minimálně 30 stupňů, v závodní sezoně se klidně v Rakousku, Německu, Británii či Belgii při zataženém počasi dočkáme teplot nižších.
A pro úplnost, v Barceloně je v současnosti 19 stupňů teplota vzduchu ve stínu, asfalt na slunci už musí mít minimálně 30 stupňů, v závodní sezoně se klidně v Rakousku, Německu, Británii či Belgii při zataženém počasi dočkáme teplot nižších.
airwar1939
10:42 28.02.2019 176.74.141.XXX
Mě spíše fascinuje to drolení pneumatik, Pirrelli by rádo, aby se závody jezdili na dvě výměny, tedy 305 km na tři sady pneumatik, tedy jedny pneu průměrně na cca. 105 km, když počítám i zahřívací kolo a kolo na konci závodu pro zajetí do boxů.
A jak toho dosáhnout? Vyvinu pneumatiku, která se už po 60-80 km začně doslova rozpadat, viz fotky ze včerejška na vozech Mercedes, RedBull ale i dalších týmů. Ta kvalita pneu mě příjde fakt šílená.
A jak toho dosáhnout? Vyvinu pneumatiku, která se už po 60-80 km začně doslova rozpadat, viz fotky ze včerejška na vozech Mercedes, RedBull ale i dalších týmů. Ta kvalita pneu mě příjde fakt šílená.
Kaša
10:23 28.02.2019 82.142.123.XXX
Ty Bláho! ... Ham dal čas 1.18.1 na pneu C2! ... tak to je hodně dobré, ne?
Když bych to jen přepočítal na měkčí C4 nebo C5, tak to bude hluboko v 1.16.x.
On na tom Mercedes nebude asi zas tak špatně ... ikdyž pořád jsou to jen testy, že?
Když bych to jen přepočítal na měkčí C4 nebo C5, tak to bude hluboko v 1.16.x.
On na tom Mercedes nebude asi zas tak špatně ... ikdyž pořád jsou to jen testy, že?
Aktuálně
Nadcházející závod 20.10.2024
GP USA56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americas
-
Pátek
-
Sobota
- 2. Trénink (20:00 - 21:00)
- 1. Závod (00:00)
-
Neděle
- 2. Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek